RM 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost Pfffff...moeilijke vraag... Was dat toevallig een plectrum?? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost Pfffff...moeilijke vraag...Was dat toevallig een plectrum?? Nee, daarmee sla je alleen de snaren aan. Niet goed dus! Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost Nou, maakt niet uit hoor.Volgende vraag dan maar: Hoe heet een ding dat je op de hals van je gitaar zet om de hele boel in toon te verhogen? Capo of capodaster Bron: http://www.muziekindex.nl/p/gitaar_akko ... ermen.html Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost [..]Capo of capodaster Bron: http://www.muziekindex.nl/p/gitaar_akko ... ermen.html Die is goed... Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost [..]Die is goed... Okee, hier komt'ie dan: Wat is het verschil tussen Plan V en Plan T (wat dat zijn, dat mag je dan eerst nog uitzoeken)? Succes Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost Wat is het verschil tussen Plan V en Plan T (wat dat zijn, dat mag je dan eerst nog uitzoeken)? Leuke vraag! Het verschil is waarschijnlijk dat Plan V uit 2 wagons bestaan en Plan T uit 4 wagons. Het zijn in elk geval allebei treinstellen. Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 23 oktober 2005 gepost Share 23 oktober 2005 gepost [..]Leuke vraag! Het verschil is waarschijnlijk dat Plan V uit 2 wagons bestaan en Plan T uit 4 wagons. Het zijn in elk geval allebei treinstellen. Klopt helemaal, volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 oktober 2005 gepost Auteur Share 25 oktober 2005 gepost *roep modus* ANTONIOOOOOOOOOOO! Nieuwe vraag *roep modus uit* Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost *roep modus* ANTONIOOOOOOOOOOO!Nieuwe vraag *roep modus uit* Owja ik was aan de beurt Nieuwe vraag: in welke Amerikaanse stad staat de fontein die te zien was in de opener van 'Married with Children"?' Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Chicago? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Ik gok op San Francisco. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Chicago? Correct! Het is de Buckingham Fountain in Chicago. RM aan u de volgende opgave! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost [..]Correct! Het is de Buckingham Fountain in Chicago. RM aan u de volgende opgave! Dank! Ik stel dit keer meerdere vragen tegelijk: Wie bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten, in welk jaar en wat was de inhoud van het eerste bericht? Succes Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost Ray Tomlinson bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten. In de herfst van 1971 verstuurde hij de eerste e-mail. Hij zegt zelf dat hij het niet helemaal zeker meer weet, maar hij vermoedt dat de inhoud van dit mailtje "Qwertyiop" was. * Zo, ik hoop dat 't klopt... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost Ray Tomlinson bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten. In de herfst van 1971 verstuurde hij de eerste e-mail. Hij zegt zelf dat hij het niet helemaal zeker meer weet, maar hij vermoedt dat de inhoud van dit mailtje "Qwertyiop" was.* Zo, ik hoop dat 't klopt... antwoord Ik had niet gedacht dat he zo snel geraden zou worden! Volgende is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 oktober 2005 gepost Share 29 oktober 2005 gepost Waar blijft de nieuwe vraag? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 30 oktober 2005 gepost Share 30 oktober 2005 gepost Hoeveel letters telt het Spaanse Alfabet? * Niet echt een moeilijke volgens mij... Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 30 oktober 2005 gepost Share 30 oktober 2005 gepost Zijn het 30 letters? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 30 oktober 2005 gepost Share 30 oktober 2005 gepost Zijn het 30 letters? Ja, dat klopt! * Next is yours... Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 14 december 2005 gepost Share 14 december 2005 gepost [..]Ja, dat klopt! * Next is yours... Volgens mij niet. Zie link. Het moet 27 zijn? http://nl.wikipedia.org/wiki/Zevenentwintig Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 december 2005 gepost Share 16 december 2005 gepost [..]Volgens mij niet. Zie link. Het moet 27 zijn? http://nl.wikipedia.org/wiki/Zevenentwintig Wanneer volgt de bevestiging of een nieuwe vraag??? Ligt alweer een tijdje stil... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 december 2005 gepost Share 16 december 2005 gepost Zegdatdan had allang een nieuwe vraag moeten posten ... en nu Cootje... maar zij zijn allebei niet echt vaak online (of alleen voor de radio geinteresseerd ) Dus: Als er voor aankomende vrijdag (nog 1 week) nog steeds niet is gereageerd mag de eerste de beste een vraag bedenken van mij en donderdag is Zegdatdan sowieso online, dus dat moet geen probleem zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 16 december 2005 gepost Share 16 december 2005 gepost Zegdatdan had allang een nieuwe vraag moeten posten ... en nu Cootje... maar zij zijn allebei niet echt vaak online (of alleen voor de radio geinteresseerd )Dus: Als er voor aankomende vrijdag (nog 1 week) nog steeds niet is gereageerd mag de eerste de beste een vraag bedenken van mij en donderdag is Zegdatdan sowieso online, dus dat moet geen probleem zijn Welk gebeurtenis zorgde er op 8 januari 1962 voor grote opschudding in ons land? Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 18 december 2005 gepost Share 18 december 2005 gepost De treinramp bij Harmelen, 93 doden Nieuwe vraag: Hoe noemt men het computerprogramma om statistische data te verwerken tot hapklare statistieken? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 december 2005 gepost Share 18 december 2005 gepost De treinramp bij Harmelen, 93 dodenNieuwe vraag: Hoe noemt men het computerprogramma om statistische data te verwerken tot hapklare statistieken? Acces? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 december 2005 gepost Share 18 december 2005 gepost [..]Acces? Excell lijkt me logischer, maar dan nog is het een erg rare vraag. Alsof daar maar een programma voor is... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 18 december 2005 gepost Share 18 december 2005 gepost Wordt hier niet meer gedoeld op de algemenere term spreadsheet? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 december 2005 gepost Share 19 december 2005 gepost Wordt hier niet meer gedoeld op de algemenere term spreadsheet? Zou ook nog kunnen ja...We zijn ondertussen alweer een dag verder, maar weer geen reactie.... Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 19 december 2005 gepost Share 19 december 2005 gepost Sorry voor de erg onduidelijke vraag, ik heb hem denk ik niet genoeg gespecificeerd. Het was SPSS. Maar ja, zal ik anders een nieuwe stellen? Hier istie dan: Wie was de 10e president van Amerika en in welke jaren regeerde hij? (1e was Washington van 1789 tot 1797) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Sorry voor de erg onduidelijke vraag, ik heb hem denk ik niet genoeg gespecificeerd. Het was SPSS. Maar ja, zal ik anders een nieuwe stellen?Hier istie dan: Wie was de 10e president van Amerika en in welke jaren regeerde hij? (1e was Washington van 1789 tot 1797) Doe maar Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Staat toch een nieuwe vraag onder die zin? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Staat toch een nieuwe vraag onder die zin? De opmerking van Twice was meer sarcastisch bedoeld. Je stelt namelijk eerst de vraag of je een nieuwe mag stellen, en vervolgens geef je al een nieuwe vraag. Was dus geen tijd om te antwoorden voor de users. Maar goed, doesn't matter... Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Aha, bedankt voor de uitleg Soms moet je zijn grappen een beetje uitleggen . Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost [..]De opmerking van Twice was meer sarcastisch bedoeld. Je stelt namelijk eerst de vraag of je een nieuwe mag stellen, en vervolgens geef je al een nieuwe vraag. Was dus geen tijd om te antwoorden voor de users. Maar goed, doesn't matter... En tevens een subtiel schopje Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Ok bij deze dus alsnog een nieuwe: Wie was de eerste Israëlische Nobelprijswinnaar? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Ok bij deze dus alsnog een nieuwe:Wie was de eerste Israëlische Nobelprijswinnaar? Shimon Peres? Of waren mensen hem nog voor ? Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Er waren inderdaad 2 mensen hem nog voor. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Was dat dan "Shmuel Yosef Agnon"? Dit was de nobelprijs voor de literatuur in het jaar 1966. Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Was dat dan "Shmuel Yosef Agnon"? Dit was de nobelprijs voor de literatuur in het jaar 1966. Klopt helemaal Robin04 volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Er waren in totaal vijf namen van de farao. Noem deze 5 namen. Succes Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 januari 2006 gepost Auteur Share 26 januari 2006 gepost Ligt nu al zo lang stil, heb even mijn moeder erbij geroepen horusnaam de 2 godinnen (gier en slang) gouden horusnaam pranomen nomen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2006 gepost Auteur Share 15 augustus 2006 gepost Laten we dit games topic toch weer nieuw leven in blazen. Aangezien ik niet weet wanneer Robin hier nog eens leest plaats ik gewoon een makkelijke vraag, en dan gaan we weer verder Wat is de naam van de Europese Kampioene Hoogspringen bij de Vrouwen? (als je een beetje de actualiteit hebt gevolgd een makkie ) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Laten we dit games topic toch weer nieuw leven in blazen.Aangezien ik niet weet wanneer Robin hier nog eens leest plaats ik gewoon een makkelijke vraag, en dan gaan we weer verder Wat is de naam van de Europese Kampioene Hoogspringen bij de Vrouwen? (als je een beetje de actualiteit hebt gevolgd een makkie ) Tia Hellebaut Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2006 gepost Auteur Share 15 augustus 2006 gepost You are correct sir! It's up to you my dear (oja, nog iets Nederlands, want de FAQ zeggen dat we in het Nederlands moeten posten als ik me niet vergis ) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost You are correct sir!It's up to you my dear (oja, nog iets Nederlands, want de FAQ zeggen dat we in het Nederlands moeten posten als ik me niet vergis ) Ojee Nou even kijken... Hoe heet de Apple-oprichter, de zakelijke vijand van Bill Gates? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2006 gepost Auteur Share 15 augustus 2006 gepost [..]Ojee Nou even kijken... Hoe heet de Apple-oprichter, de zakelijke vijand van Bill Gates? Je zou spontaan mijnheer Macintosh zeggen, maar dat is het niet dacht ik. Als ik me niet vergis een zekere Jobs (die heeft er zeker iets mee te maken) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost [..]Je zou spontaan mijnheer Macintosh zeggen, maar dat is het niet dacht ik. Als ik me niet vergis een zekere Jobs (die heeft er zeker iets mee te maken) Heb je ook een voornaam ?? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost [..]Heb je ook een voornaam ?? Steve. Presentatie van Leopard gezien trouwens? Ze hebben een tijdmachine uitgevonden Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2006 gepost Auteur Share 15 augustus 2006 gepost [..]Heb je ook een voornaam ?? Ja Peter of Randy Maar op de man van Apple, ik moet eerlijk zijn, doordat je dit nu zei heb ik even gegooglet, en daar stond Steve. Maar aangezien ik al Jobs zei, (en als het juist is natuurlijk) dan vind ik dat je dit toch wel goed mag rekenen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost [..]Steve. Presentatie van Leopard gezien trouwens? Ze hebben een tijdmachine uitgevonden Nee niet gezien Goed, Wonderer de voornaam goed (was eerder) en Randy de achternaam Randy dus beiden goed dus aan hem de eer een nieuwe vraag te verzinnen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten