Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

gepost
Pfffff...moeilijke vraag...

Was dat toevallig een plectrum??

Nee, daarmee sla je alleen de snaren aan.

Niet goed dus!

gepost
[..]

Die is goed...

Okee, hier komt'ie dan:

Wat is het verschil tussen Plan V en Plan T (wat dat zijn, dat mag je dan eerst nog uitzoeken)?

Succes

gepost
Wat is het verschil tussen Plan V en Plan T (wat dat zijn, dat mag je dan eerst nog uitzoeken)?

Leuke vraag!

Het verschil is waarschijnlijk dat Plan V uit 2 wagons bestaan en Plan T uit 4 wagons. Het zijn in elk geval allebei treinstellen.

gepost
[..]

Leuke vraag!

Het verschil is waarschijnlijk dat Plan V uit 2 wagons bestaan en Plan T uit 4 wagons. Het zijn in elk geval allebei treinstellen.

Klopt helemaal, volgende is voor jou

gepost
*roep modus* ANTONIOOOOOOOOOOO!

Nieuwe vraag :P

*roep modus uit*

Owja ik was aan de beurt :)

Nieuwe vraag: in welke Amerikaanse stad staat de fontein die te zien was in de opener van 'Married with Children"?'

gepost
[..]

Correct! Het is de Buckingham Fountain in Chicago. RM aan u de volgende opgave!

Dank!

Ik stel dit keer meerdere vragen tegelijk:

Wie bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten, in welk jaar en wat was de inhoud van het eerste bericht?

Succes ^O^

gepost

Ray Tomlinson bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten. In de herfst van 1971 verstuurde hij de eerste e-mail. Hij zegt zelf dat hij het niet helemaal zeker meer weet, maar hij vermoedt dat de inhoud van dit mailtje "Qwertyiop" was.

* Zo, ik hoop dat 't klopt...:Y

gepost
Ray Tomlinson bedacht het systeem voor het verzenden van e-mail berichten. In de herfst van 1971 verstuurde hij de eerste e-mail. Hij zegt zelf dat hij het niet helemaal zeker meer weet, maar hij vermoedt dat de inhoud van dit mailtje "Qwertyiop" was.

* Zo, ik hoop dat 't klopt...:Y

antwoord

Ik had niet gedacht dat he zo snel geraden zou worden!

Volgende is voor jou!

• 1 month later...
gepost

Zegdatdan had allang een nieuwe vraag moeten posten ;) ... en nu Cootje... maar zij zijn allebei niet echt vaak online (of alleen voor de radio geinteresseerd :{ )

Dus: Als er voor aankomende vrijdag (nog 1 week) nog steeds niet is gereageerd mag de eerste de beste een vraag bedenken van mij :+

en donderdag is Zegdatdan sowieso online, dus dat moet geen probleem zijn ;)

gepost
Zegdatdan had allang een nieuwe vraag moeten posten ;) ... en nu Cootje... maar zij zijn allebei niet echt vaak online (of alleen voor de radio geinteresseerd :{ )

Dus: Als er voor aankomende vrijdag (nog 1 week) nog steeds niet is gereageerd mag de eerste de beste een vraag bedenken van mij :+

en donderdag is Zegdatdan sowieso online, dus dat moet geen probleem zijn ;)

Welk gebeurtenis zorgde er op 8 januari 1962 voor grote opschudding in ons land?

gepost

De treinramp bij Harmelen, 93 doden

Nieuwe vraag:

Hoe noemt men het computerprogramma om statistische data te verwerken tot hapklare statistieken?

gepost
De treinramp bij Harmelen, 93 doden

Nieuwe vraag:

Hoe noemt men het computerprogramma om statistische data te verwerken tot hapklare statistieken?

Acces?

gepost
[..]

Acces?

Excell lijkt me logischer, maar dan nog is het een erg rare vraag. Alsof daar maar een programma voor is...

gepost
Wordt hier niet meer gedoeld op de algemenere term spreadsheet?

Zou ook nog kunnen ja...We zijn ondertussen alweer een dag verder, maar weer geen reactie....

gepost

Sorry voor de erg onduidelijke vraag, ik heb hem denk ik niet genoeg gespecificeerd. Het was SPSS. Maar ja, zal ik anders een nieuwe stellen?

Hier istie dan: Wie was de 10e president van Amerika en in welke jaren regeerde hij? (1e was Washington van 1789 tot 1797)

• 3 weeks later...
gepost
Sorry voor de erg onduidelijke vraag, ik heb hem denk ik niet genoeg gespecificeerd. Het was SPSS. Maar ja, zal ik anders een nieuwe stellen?

Hier istie dan: Wie was de 10e president van Amerika en in welke jaren regeerde hij? (1e was Washington van 1789 tot 1797)

Doe maar :)

gepost
Staat toch een nieuwe vraag onder die zin? O}

De opmerking van Twice was meer sarcastisch bedoeld. ;) Je stelt namelijk eerst de vraag of je een nieuwe mag stellen, en vervolgens geef je al een nieuwe vraag. Was dus geen tijd om te antwoorden voor de users.

Maar goed, doesn't matter... ;)

gepost
[..]

De opmerking van Twice was meer sarcastisch bedoeld. ;) Je stelt namelijk eerst de vraag of je een nieuwe mag stellen, en vervolgens geef je al een nieuwe vraag. Was dus geen tijd om te antwoorden voor de users.

Maar goed, doesn't matter... ;)

En tevens een subtiel schopje

gepost
Ok bij deze dus alsnog een nieuwe:

Wie was de eerste Israëlische Nobelprijswinnaar?

Shimon Peres?

Of waren mensen hem nog voor :{ ?

gepost
Was dat dan "Shmuel Yosef Agnon"? :)

Dit was de nobelprijs voor de literatuur in het jaar 1966.

Klopt helemaal Robin04 ^O^

volgende is voor jou

• 3 weeks later...
  • 6 months later...
gepost

Laten we dit games topic toch weer nieuw leven in blazen.

Aangezien ik niet weet wanneer Robin hier nog eens leest plaats ik gewoon een makkelijke vraag, en dan gaan we weer verder ;)

Wat is de naam van de Europese Kampioene Hoogspringen bij de Vrouwen? (als je een beetje de actualiteit hebt gevolgd een makkie ;) )

gepost
Laten we dit games topic toch weer nieuw leven in blazen.

Aangezien ik niet weet wanneer Robin hier nog eens leest plaats ik gewoon een makkelijke vraag, en dan gaan we weer verder ;)

Wat is de naam van de Europese Kampioene Hoogspringen bij de Vrouwen? (als je een beetje de actualiteit hebt gevolgd een makkie ;) )

Tia Hellebaut

gepost
You are correct sir!

It's up to you my dear :P

(oja, nog iets Nederlands, want de FAQ zeggen dat we in het Nederlands moeten posten als ik me niet vergis :P)

Ojee :P

Nou even kijken...

Hoe heet de Apple-oprichter, de zakelijke vijand van Bill Gates?

gepost
[..]

Ojee :P

Nou even kijken...

Hoe heet de Apple-oprichter, de zakelijke vijand van Bill Gates?

Je zou spontaan mijnheer Macintosh zeggen, maar dat is het niet dacht ik.

Als ik me niet vergis een zekere Jobs (die heeft er zeker iets mee te maken)

gepost
[..]

Je zou spontaan mijnheer Macintosh zeggen, maar dat is het niet dacht ik.

Als ik me niet vergis een zekere Jobs (die heeft er zeker iets mee te maken)

Heb je ook een voornaam :P??

gepost
[..]

Steve.

Presentatie van Leopard gezien trouwens? Ze hebben een tijdmachine uitgevonden ;)

gepost
[..]

Ja Peter of Randy :P

Maar op de man van Apple, ik moet eerlijk zijn, doordat je dit nu zei heb ik even gegooglet, en daar stond Steve.

Maar aangezien ik al Jobs zei, (en als het juist is natuurlijk) dan vind ik dat je dit toch wel goed mag rekenen. ;)

gepost
[..]

Steve.

Presentatie van Leopard gezien trouwens? Ze hebben een tijdmachine uitgevonden ;)

Nee niet gezien :P

Goed, Wonderer de voornaam goed (was eerder) en Randy de achternaam :P

Randy dus beiden goed dus aan hem de eer een nieuwe vraag te verzinnen :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...