gerben 26 september 2005 gepost Share 26 september 2005 gepost Gerben zit er dichter bij. Iets mag/mocht alleen boter heten als het een zuivelproduct was, en dat is pindakaas niet. Waarom het dan KAAS heet, dat ook een zuivelproduct is, weet ik ook niet Beschermde naam is dus goed. Heb trouwens nog nooit de uitdrukking magere boter gehoord... Oké, dan komt hier de volgende vraag: Als je MS hebt, wat is er dan aangetast aan/in het lichaam? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 26 september 2005 gepost Share 26 september 2005 gepost [..]Oké, dan komt hier de volgende vraag: Als je MS hebt, wat is er dan aangetast aan/in het lichaam? Het centrale zenuwstelsel. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 26 september 2005 gepost Share 26 september 2005 gepost Het zenuwstelsel, Waarbij het isolerend omhulsel rond de zenuwen (de myeline) afsterft. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost Het zenuwstelsel,Waarbij het isolerend omhulsel rond de zenuwen (de myeline) afsterft. Goed zo Volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost [..]Goed zo Volgende voor jou. Antonio mag van mij betreft de volgende doen, hij zat er ook dicht in de buurt, want ik weet er zo 123 niet een Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost Antonio mag van mij betreft de volgende doen,hij zat er ook dicht in de buurt, want ik weet er zo 123 niet een Was dat antwoord van mij fout dan? We hadden toch hetzelfde, alleen postte ik het iets eerder. Maar vooruit, ik mocht van ajbouwhuis toch de volgende vraag bedenken, dus hierbij komt 'ie. Het is een musicalvraag: Welke Amsterdamse zanger speelt komend najaar de rol van opa in de musical TiTa Tovenaar? Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost [..]Was dat antwoord van mij fout dan? We hadden toch hetzelfde, alleen postte ik het iets eerder. Maar vooruit, ik mocht van ajbouwhuis toch de volgende vraag bedenken, dus hierbij komt 'ie. Het is een musicalvraag: Welke Amsterdamse zanger speelt komend najaar de rol van opa in de musical TiTa Tovenaar? Jou antwoord was niet fout, maar ajbouwhuis was vollediger, en ik wilde graag horen dat het isolerend omhulsel rond de zenuwen (de myeline) bij MS afsterft Dus zodoende keurde ik het antwoord van ajbouwhuis goed, boven het antwoord van jou Het antwoord op de volgende vraag is volgens mij: Harry Slinger Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 september 2005 gepost Share 28 september 2005 gepost Jou antwoord was niet fout, maar ajbouwhuis was vollediger, en ik wilde graag horen dat het isolerend omhulsel rond de zenuwen (de myeline) bij MS afsterft Dus zodoende keurde ik het antwoord van ajbouwhuis goed, boven het antwoord van jou Het antwoord op de volgende vraag is volgens mij: Harry Slinger Ok, het ging dus om de volledigheid, nouja maakt niet uit verder Harry Slinger is trouwens het juiste antwoord! Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 28 september 2005 gepost Share 28 september 2005 gepost Oké, dan mag ik weer een nieuwe bedenken: Welk vaarwater loopt van Migennes naar St. Jean de Losne? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost Oké, dan mag ik weer een nieuwe bedenken:Welk vaarwater loopt van Migennes naar St. Jean de Losne? Deze weet Sietse wel, maar ik laat hem aan iemand anders over, anders is het flauw, he gerben Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost [..]Deze weet Sietse wel, maar ik laat hem aan iemand anders over, anders is het flauw, he gerben Sssst Sietse Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 september 2005 gepost Auteur Share 29 september 2005 gepost Ik heb er mijn atlas bij genomen ( dus niet gegooglet ) Volgens mijn atlas is dat het Canal de Bourgogne Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost Ik heb er mijn atlas bij genomen ( dus niet gegooglet )Volgens mijn atlas is dat het Canal de Bourgogne Geniaal Randy! Volgende is voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 september 2005 gepost Auteur Share 29 september 2005 gepost Noem 4 acteurs die in hun loopbaan ooit Dracula hebben gespeeld Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost Noem 4 acteurs die in hun loopbaan ooit Dracula hebben gespeeld Gary Oldman Leslie Nielsen Christopher Lee Gerard Butler Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 september 2005 gepost Auteur Share 29 september 2005 gepost Goed zo! (er waren nog antwoorden mogelijk voor degenen die denken van hé die staat er niet tussen ) You're up wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost Welk figuur wordt over het algemeen gezien als de stamvader van de weerwolven? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 september 2005 gepost Auteur Share 30 september 2005 gepost Die weet ik Het was in de Griekse mythologie Zeus was kwaad op Likaon ( de reden hiervoor weet ik niet meer ) en vuurde een bliksemschicht op hem af, hierdoor werd hij veranderd in een soort weerwolf Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 september 2005 gepost Share 30 september 2005 gepost Die weet ik Het was in de Griekse mythologie Zeus was kwaad op Likaon ( de reden hiervoor weet ik niet meer ) en vuurde een bliksemschicht op hem af, hierdoor werd hij veranderd in een soort weerwolf Jouw beurt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 september 2005 gepost Auteur Share 30 september 2005 gepost Hmmmm, een LOTR vraag Hoe noemt de berg die in The Fellowship of The Ring, de genootschap verhinderd om erover te gaan en hen dus verplicht om via Moria hun weg naar Mordor te vervolgen. (in de film zeggen ze dat het Saruman is die de berg tegen hen opzet, maar in het boek is het de berg zelf ) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 september 2005 gepost Share 30 september 2005 gepost Hmmmm, een LOTR vraag Hoe noemt de berg die in The Fellowship of The Ring, de genootschap verhinderd om erover te gaan en hen dus verplicht om via Moria hun weg naar Mordor te vervolgen. (in de film zeggen ze dat het Saruman is die de berg tegen hen opzet, maar in het boek is het de berg zelf ) Ben toevallig al een tijdje bezig met LOTR nog eens te lezen (schiet alleen niet erg op door gebrek aan vrije tijd ). Het antwoord is: de Caradhas . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 september 2005 gepost Auteur Share 30 september 2005 gepost Idd The Master Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 september 2005 gepost Share 30 september 2005 gepost Wat is de oudste voetbalclub ter wereld ? Link naar bericht Delen op andere sites
wijnhonderd 1 oktober 2005 gepost Share 1 oktober 2005 gepost Wat is de oudste voetbalclub ter wereld ? professionele of ammateur ? Ik dacht dat de oudste professionele een engelse club was uit 1860 ofzo ? was het niet Notts County ? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 oktober 2005 gepost Share 1 oktober 2005 gepost [..]professionele of ammateur ? Ik dacht dat de oudste professionele een engelse club was uit 1860 ofzo ? was het niet Notts County ? Professioneel . Notts County is inderdaad goed, volgende voor jou . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 oktober 2005 gepost Auteur Share 7 oktober 2005 gepost Als wijnhonderd voor vanavond 22.00 geen nieuwe vraag heeft gesteld, dan mag de eerste de beste er een geven Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 oktober 2005 gepost Auteur Share 8 oktober 2005 gepost Ok, nog geen nieuwe opdracht van Wijnhonderd, dus issie voor mij Geef de 4 mensen die Metallica hebben opgericht! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 oktober 2005 gepost Auteur Share 9 oktober 2005 gepost OK, wijziging van de vraag : geef ipv alle 4 de oprichters, de 2 man die al de hele tijd lid zijn van Metallica Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 oktober 2005 gepost Share 10 oktober 2005 gepost Lloyd Grant James Hetfield Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 oktober 2005 gepost Auteur Share 10 oktober 2005 gepost Lloyd GrantJames Hetfield 1 is juist, hint : drums en vocals Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 oktober 2005 gepost Auteur Share 12 oktober 2005 gepost Aangezien niemand het weet (jammer, want zoooo extreem moeilijk was deze toch niet ), verloopt deze opgave. Het antwoord was Lars Ulrich en James Hetfield Aangezien RM er toch 1 heeft gevonden, mag hij de volgende opdracht verzinnen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 oktober 2005 gepost Share 13 oktober 2005 gepost Aangezien niemand het weet (jammer, want zoooo extreem moeilijk was deze toch niet ), verloopt deze opgave.Het antwoord was Lars Ulrich en James Hetfield Aangezien RM er toch 1 heeft gevonden, mag hij de volgende opdracht verzinnen. Oke. Thanks Randy Volgende vraag dan maar... Hoe heet het vilten knopje op het uiteinde van een biljartkeu? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 oktober 2005 gepost Auteur Share 13 oktober 2005 gepost De tip? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost De tip? Nee dat is helaas niet goed... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 oktober 2005 gepost Auteur Share 14 oktober 2005 gepost Zit ik weer met darts in m'n hoofd ( en krijg ondertussen van vader die biljart-gek is ) Het is een pomerans Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost Zit ik weer met darts in m'n hoofd ( en krijg ondertussen van vader die biljart-gek is )Het is een pomerans En dat is wel goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 oktober 2005 gepost Auteur Share 14 oktober 2005 gepost een makkelijke : waarvoor staat DVD ( zonder te gaan spieken op een schijfje wel te verstaan ) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost een makkelijke : waarvoor staat DVD ( zonder te gaan spieken op een schijfje wel te verstaan ) Er zijn 2 namen, ik geef er een. Digital Video Disc Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost [..]Er zijn 2 namen, ik geef er een. Digital Video Disc Dat dacht ik ook altijd, tot iemand me er op wees dat dit niet de afkorting voor DVD was... Ik zou zo 1,2,3 ook niet weten waar het wel voor staat... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 oktober 2005 gepost Auteur Share 14 oktober 2005 gepost B1000000, het spijt me maar deze reken ik niet goed, het is dus die andere die ik wil Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost een makkelijke : waarvoor staat DVD ( zonder te gaan spieken op een schijfje wel te verstaan ) DikkeVingerDerek Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 oktober 2005 gepost Auteur Share 14 oktober 2005 gepost Ok, deze zal ik maar goed rekenen ( of ik krijg slaag van wonderer ) De volgende is voor jou wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost Ok, deze zal ik maar goed rekenen ( of ik krijg slaag van wonderer )De volgende is voor jou wonderer Nee joh, dit bedoelde je toch niet (anders had je die opmerking over schijfje niet gemaakt ) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 oktober 2005 gepost Auteur Share 14 oktober 2005 gepost OK, geef dan toch nog steeds de betekenis van DVD ( dat schijfje waar je films op kan bekijken voor de duidelijkheid ) Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost Digital Versatile Disc? (Betekent 'digitale veelzijdige disc') Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost OK, geef dan toch nog steeds de betekenis van DVD ( dat schijfje waar je films op kan bekijken voor de duidelijkheid ) Ok, vooruit, de 2e: Digital Versatile Disc Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 oktober 2005 gepost Auteur Share 14 oktober 2005 gepost Die wou ik zien Nu is ie voor jou B1000000 Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost [..]Ok, vooruit, de 2e: Digital Versatile Disc Ik was 48 seconden eerder! Zie: Digital Versatile Disc?(Betekent 'digitale veelzijdige disc') Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 oktober 2005 gepost Auteur Share 14 oktober 2005 gepost Ow, sorry, sorry, sorry Ik keek enkel naar de laatste post Het is dus aan Arthur Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost Nou, maakt niet uit hoor. Volgende vraag dan maar: Hoe heet een ding dat je op de hals van je gitaar zet om de hele boel in toon te verhogen? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten