Leon 4 maart 2004 gestart Share 4 maart 2004 gestart Had vandaag een verhuizinkje/opruiming en kwam deze plaat tegen... toch zonde om weg te gooien, dus heb m maar meteen meegenomen http://pics.sjeemz.nl/img.php/6P3Q0KGQD4/5417LH3KTX8/JPEG/1078419329//65hc http://pics.sjeemz.nl/img.php/W8E762T98Z/297E6VM6O23/JPEG/1078419330//65hc Ik heb er maar even een URL van gemaakt, plaatjes zijn nogal groot. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 4 maart 2004 gepost Share 4 maart 2004 gepost heb jij dat in je huis gedaan of bij andere mensen ??? ander's heb je gelluk Link naar bericht Delen op andere sites
Leon 4 maart 2004 gepost Auteur Share 4 maart 2004 gepost heb jij dat in je huis gedaan of bij andere mensen ??? ander's heb je gelluk Op een afdeling van mn werk die ging verhuizen, dus niet bij mezelf. Waarom heb ik dan geluk als het niet bij mezelf is? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 5 maart 2004 gepost Share 5 maart 2004 gepost Da's nog eens een leuke vondst, Grappig trouwens, bijna allemaal liedjes uit de sleutel en op de achterkant van de hoes is er ook een Plaaggeest LP verschenen. Wel een goede zet om die serie liedjes ook op een album uit te brengen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 maart 2004 gepost Share 5 maart 2004 gepost helemaal geweldig!!! vond ik dat maar eens! Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 5 maart 2004 gepost Share 5 maart 2004 gepost Wel grappig dat er andere handtekeningen van B&A opstaan dan op de site. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 5 maart 2004 gepost Share 5 maart 2004 gepost Da's nog eens een leuke vondst,Grappig trouwens, bijna allemaal liedjes uit de sleutel en op de achterkant van de hoes is er ook een Plaaggeest LP verschenen. Wel een goede zet om die serie liedjes ook op een album uit te brengen. ik heb die cd Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 maart 2004 gepost Share 9 maart 2004 gepost [..]ik heb die cd ik kan de plaaties niet bekijken hoor want dan krijg k zon vakkie te zien met een kruisie wat moe k dan nog hebbe Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Ik neem het mijn zusje nog steeds kwalijk dt ze 2 jaar geleden drie *bas* & *adriaan* cd's weggaf. Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Ik neem het mijn zusje nog steeds kwalijk dt ze 2 jaar geleden drie *bas* & *adriaan* cd's weggaf. Drommels, drommels en nog eens drommels! Wat een schelm! Je hebt haar toch wel op gepaste wijze onder druk gezet he? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost [..]Drommels, drommels en nog eens drommels! Wat een schelm! Je hebt haar toch wel op gepaste wijze onder druk gezet he? zeker, en ze heft belooft ze terug te vragen . Krijg ik de originele en zij de kopieen Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost [..]zeker, en ze heft belooft ze terug te vragen . Krijg ik de originele en zij de kopieen Mooi zo, je moet natuurlijk wel een beetje orde houden. e gaf haar zeker wel een scheldtirade a la Baron he Hier valt trouwens weinig weg te gooien want volgens mij hebben we geen B&A-spullen Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost Ik weet niet of ik het zou weggeven. Doe mij maar gewoon de serie's Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost [..]Mooi zo, je moet natuurlijk wel een beetje orde houden. e gaf haar zeker wel een scheldtirade a la Baron he Hier valt trouwens weinig weg te gooien want volgens mij hebben we geen B&A-spullen Ik krijg ze over een week al weer terug, na 3 jaar. oeoe oeoe Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost en ik heb ze eindelijk. Radiostation 1 radiostation 2 16 zotte liedjes Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten