Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gepost

heb jij dat in je huis gedaan of bij andere mensen ??? ander's heb je gelluk

gepost
heb jij dat in je huis gedaan of bij andere mensen ??? ander's heb je gelluk

Op een afdeling van mn werk die ging verhuizen, dus niet bij mezelf.

Waarom heb ik dan geluk als het niet bij mezelf is? :P

gepost

Da's nog eens een leuke vondst,

Grappig trouwens, bijna allemaal liedjes uit de sleutel en op de achterkant van de hoes is er ook een Plaaggeest LP verschenen. Wel een goede zet om die serie liedjes ook op een album uit te brengen.

gepost

Wel grappig dat er andere handtekeningen van B&A opstaan dan op de site. *)

gepost
Da's nog eens een leuke vondst,

Grappig trouwens, bijna allemaal liedjes uit de sleutel en op de achterkant van de hoes is er ook een Plaaggeest LP verschenen. Wel een goede zet om die serie liedjes ook op een album uit te brengen.

ik heb die cd

gepost
[..]

ik heb die cd

ik kan de plaaties niet bekijken hoor

want dan krijg k zon vakkie te zien met een kruisie

wat moe k dan nog hebbe

• 1 month later...
gepost

Ik neem het mijn zusje nog steeds kwalijk dt ze 2 jaar geleden drie *bas* & *adriaan* cd's weggaf.

gepost
Ik neem het mijn zusje nog steeds kwalijk dt ze 2 jaar geleden drie *bas* & *adriaan* cd's weggaf.

Drommels, drommels en nog eens drommels! Wat een schelm! Je hebt haar toch wel op gepaste wijze onder druk gezet he? ;)

gepost
[..]

Drommels, drommels en nog eens drommels! Wat een schelm! Je hebt haar toch wel op gepaste wijze onder druk gezet he? ;)

zeker, en ze heft belooft ze terug te vragen :Y . Krijg ik de originele en zij de kopieen :P

gepost
[..]

zeker, en ze heft belooft ze terug te vragen :Y . Krijg ik de originele en zij de kopieen :P

Mooi zo, je moet natuurlijk wel een beetje orde houden. e gaf haar zeker wel een scheldtirade a la Baron he :D

Hier valt trouwens weinig weg te gooien want volgens mij hebben we geen B&A-spullen :'(

gepost

Ik weet niet of ik het zou weggeven.

Doe mij maar gewoon de serie's

gepost
[..]

Mooi zo, je moet natuurlijk wel een beetje orde houden. e gaf haar zeker wel een scheldtirade a la Baron he :D

Hier valt trouwens weinig weg te gooien want volgens mij hebben we geen B&A-spullen :'(

Ik krijg ze over een week al weer terug, na 3 jaar. *O* oeoe *O* oeoe *O*

• 2 weeks later...
gepost

en ik heb ze eindelijk. *O**O*

Radiostation 1

radiostation 2

16 zotte liedjes

• Nieuwe aanmaken...