TMP 10 september 2005 gestart Share 10 september 2005 gestart http://www.onlinesoccermanager.nl/ Zijn er nog meer users hier die dit spel, waarbij je je eigen voetbalteam moet managen, spelen ? Het zou, als er genoeg deelnemers zijn, wel leuk zijn om een league van dit forum op te zetten. Daarvoor moeten we wel iemand hebben met een Premium-Seizoenskaart. En het moet natuurlijk een beetje gunstig uitkomen. Ik moet nu nog 23 wedstrijden spelen met West Bromwich Albion en ik heb niet echt zin om nu ontslag te nemen. We kunnen hier in ieder geval over OSM discussieren en je kunt hier anderen op de hoogte houden van je team en prestaties. Misschien kunnen we toch een Forum-league opzetten. Het is dan wel een spel, maar het hoort toch zeker onder sport thuis . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 september 2005 gepost Auteur Share 17 september 2005 gepost Ik dacht dat er nog meer mensen hier die OSM spelen ? Ik begin het met WBA nu een beetje op de rails te krijgen, ik ben gestegen naar plaats 12, terwijl ik 16e moet worden . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 17 september 2005 gepost Share 17 september 2005 gepost Een vriend van mij, speelde dit ook, en maakte op mijn adres ook een account aan, maar ik vond er niks aan, en nu krijg ik elke keer van die seizoenskaarten ik mijn mailbox, en heb geen zin om dat uit te zetten dus, ik laat ze lekker staan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 september 2005 gepost Auteur Share 17 september 2005 gepost Een vriend van mij, speelde dit ook, en maakte op mijn adres ook een account aan, maar ik vond er niks aan, en nu krijg ik elke keer van die seizoenskaarten ik me mailbox, en heb geen zin om dat uit te zetten dus, ik laat ze lekker staan. Je kunt je account op inactief laten zetten, dan krijg je dat ook niet meer . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 17 september 2005 gepost Share 17 september 2005 gepost [..]Je kunt je account op inactief laten zetten, dan krijg je dat ook niet meer . Dat zei ik al, daar heb ik geen zin in, als die vriend het nog eens bij mij wil spelen, op mijn account Quote Link naar bericht Delen op andere sites
speedster 21 augustus 2010 gepost Share 21 augustus 2010 gepost vroeger speelde ik dit maar nu niet meert Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 augustus 2010 gepost Share 21 augustus 2010 gepost topics kicken om je postcount te verhogen is volledig nutteloos hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.