djkoelkast 3 september 2005 gestart Share 3 september 2005 gestart Vanaf vandaag weer en dan wel vanaf 15.25u is het weer zover: De Bavaria World Darts Trophy 2005 De 32 beste heren en de 8 beste dames strijden hier voor deze titel met een totaal prijzengeld van meer dan 200.000 euro. Uitzendingen op SBS6: Zaterdag 3 September: 15.25 - 17.55 + 23.30 - 00.35 Zondag 4 September: 17.20 - 17.46 + 23.05 - 00.15 Maandag 5 September: 22.16 - 22.23 + 23.15 - 00.55 Dinsdag 6 September: 21.25 - 22.25 + 23.40 - 00.35 Woensdag 7 September: 23.30 - 00.35 Donderdag 8 September: 21.30 - 22.25 + 23.15 - 00.15 Vrijdag 9 September: 19.55 - 22.25 - 23.15 - 01.00 (inclusief Gouden Gids Divisie) Zaterdag 10 September: 20.00 - 22.30 + 23.10 - 00.30 Zondag 11 September: 19.30 - 22.30 ============================================== Zaterdag: 1e ronde - best of 5 sets (best of 5 legs/set) Paul Hogan - Martin Atkins 0-3 Tony David - Gary Robson 2-3 Raymond van Barneveld - Gary Anderson 3-2 Tony Eccles - Stephen Bunting Mike Veitch - Robert Grant Tony West - Andy Fordham Martin Adams - Brian Sørensen Ted Hankey - André Brantjes Niels de Ruiter - Mario Robbe Co Stompé - John Walton Robert Wagner - Darryl Fitton Vincent van der Voort - Marko Kantele Tony Martin - Mareno Michels Tony O'Shea - Simon Whitlock Per Laursen - Paul Hanvidge Mervyn King - Shaun Greatbatch Dames: Trina Gulliver - Anastasia Dobromyslova 2-0 Karin Krappen - Mieke de Boer Francis Hoenselaar - Clare Bywaters Crissy Manley - Jan Robbins ============================================== PRIJZENGELD HEREN 1e € 45.000 2e € 22.500 3e € 11.250 5/8 € 6.000 9/16 € 3.000 17/32 € 2.000 Hoogste Finish € 2.000 9-darter: Chevrolet TrailBlazer ter waarde van € 52.720,- PRIJZENGELD DAMES 1e € 15.000 2e € 7.500 3e € 2.500 5/8 € 1.750 Hoogste Finish € 1.000 ============================================== Top 10 ranking op dit moment: (plaats - speler - land - punten) 1 Raymond van Barneveld Nederland 108 2 Martin Adams England 96 3 Mervyn King Engeland 94 4 Ted Hankey England 82 5 Tony West England 76 6 Tony O'Shea England 72 7 Tony Eccles England 68 7 Vincent van der Voort Nederland 68 9 Shaun Greatbatch Engeland 66 9 Co Stompé Nederland 66 Dames: 1 Trina Gulliver Engeland 138 2 Francisca Hoenselaar Nederland 90 3 Crissy Manley Engeland 68 4 Jan Robbins Wales 62 5 Clare Bywaters Engeland 60 6 Karin Krappen Nederland 54 7 Rachel Dixon Engeland 48 8 Dee Baterman Engeland 46 8 Mieke de Boer Nederland 46 10 Barbara Lee Engeland 40 ============================================== Ik zit er nu alweer klaar voor Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 september 2005 gepost Share 3 september 2005 gepost Laat me raden, ik zal het weer niet kunnen ontvangen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost Laat me raden, ik zal het weer niet kunnen ontvangen SBS6... koop een schotel Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 september 2005 gepost Share 3 september 2005 gepost [..]SBS6... koop een schotel Neen, ik zal hopen dat er kanalen bij komen als digitale televisie wat is ingeburgerd hier. En trouwens, een schotel? Zie ik eruit als een Turk? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost Speelschema voor vandaag staat erin. Ik kan alleen niet vinden hoe ze precies spelen (best of...?) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 september 2005 gepost Share 3 september 2005 gepost Speelschema voor vandaag staat erin.Ik kan alleen niet vinden hoe ze precies spelen (best of...?) Was vorige jaren gewoon net als de Lakeside in het begin Dus gewoon best of five sets in de eerste ronde, vrouwen b-o-3 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost [..]Was vorige jaren gewoon net als de Lakeside in het begin Dus gewoon best of five sets in de eerste ronde, vrouwen b-o-3 De indelingen lijken meer op een poule systeem dus eerst alleen best of x legs. Nou ja, we zien wel he nog 1,5 uur Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 september 2005 gepost Share 3 september 2005 gepost Speelschema voor vandaag staat erin.Ik kan alleen niet vinden hoe ze precies spelen (best of...?) HEREN Eerste ronde: best of 5 sets Tweede ronde: best of 5 sets Kwartfinale: best of 9 sets Halve finale: best of 9 sets Finale: best of 11 sets DAMES Kwartfinale: best of 3 sets Halve finale: best of 3 sets Finale: best of 5 (!) sets Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost top! David gaat goed trouwens (ben ik blij om ) Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 september 2005 gepost Share 3 september 2005 gepost En Tony David ligt eruit. Erg jammer Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost wel een heel mooie en heel spannende partij! Helaasch voor David... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost Hele mooie wedstrijd Verdiend voor Barney hoor! top! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost Beetje jammer. Nu is het damesdarts niet meer interessant. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost en we zijn weer begonnen! Fordham tegen West dat moet een mooie partij worden. Ik denk dat ik toch naar West neig. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 september 2005 gepost Share 3 september 2005 gepost Ik neig net naar Fordham Die laatste leg was toch schitterend, West een 180 en Fordham wint nog Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 september 2005 gepost Share 3 september 2005 gepost Lap zeg, na die ene leg was het toch slecht wat Andy heeft gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2005 gepost Auteur Share 3 september 2005 gepost gelukkig ligt mieke -varken- de boer eruit. (ze denkt dat ze kan darten) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 september 2005 gepost Share 3 september 2005 gepost Morgen wordt het beter : Martin Addams speelt dan Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 september 2005 gepost Share 4 september 2005 gepost ligt mieke de boer eruit. Beetje jammer. Nu is het damesdarts niet meer interessant. Uiteraard heb je weer helemaal gelijk. Valt me toch tegen van Bambi, verliezen van Karin Krappen. Nu moet Francis Hoenselaar maar proberen om de zo goed als zekere winnares Trina Gulliver nog enigzins partij te bieden, anders wordt het wel een heel saai toernooi bij de dames. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2005 gepost Auteur Share 4 september 2005 gepost [..]Uiteraard heb je weer helemaal gelijk. Valt me toch tegen van Bambi, verliezen van Karin Krappen. Nu moet Francis Hoenselaar maar proberen om de zo goed als zekere winnares Trina Gulliver nog enigzins partij te bieden, anders wordt het wel een heel saai toernooi bij de dames. hey hey je trekt het uit zijn verband. Als de Boer eruit ligt is dat uitstekend, ze ziet er niet uit en kan niks. Bovendien is Bambi een jongen Ik had Anastacia graag op nummer 1 gezien! Overigens wel héél erg slechte uitzendtijden nu hoor! 17.20-17.55, dat is de moeite toch niet? Pleur al die kutporgramma's (zoals de Red Bull Air Race Budapest ) aan de kant en zend darts live uit! Nu krijgen we alleen maar weer samenvattinkjes. Ik baal er wel goed van hoor! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 september 2005 gepost Share 4 september 2005 gepost hey hey je trekt het uit zijn verband.Als de Boer eruit ligt is dat uitstekend, ze ziet er niet uit en kan niks. Bovendien is Bambi een jongen Nee hoor, je had precies gelijk Ok dat van die jongen klopt dan wel, maar vooruit, Co Stompé noemen ze Lucifer en die steken ze toch ook niet in de fik En dat Mieke de Boer niks kan is onzin natuurlijk, maar het feit is wel dat ze de laatste jaren wat minder speelt. Verliezen van Karin Krappen is daarvan wel het treffendste voorbeeld. Maargoed, benieuwd hoe makkelijk Gulliver dit keer het damestoernooi gaat winnen. Lijkt me trouwens doodsaai op den duur, elk toernooi zo simpel winnen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2005 gepost Auteur Share 4 september 2005 gepost Gaat haar waarschijnlijk hoofdzakelijk om geld? Dan is het wel lekker makkelijk natuurlijk Maar de uitzendingen op SBS6; het wordt steeds korter en steeds slechter en nu gaan ze dus wéér darts onderbreken voor voetbal vrijdag. Woensdag is er alleen een nachtuitzending bah... ik wil gewoon tijdens dit tournooi alle wedstrijden 100% live!!! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 4 september 2005 gepost Share 4 september 2005 gepost Gaat haar waarschijnlijk hoofdzakelijk om geld? Dan is het wel lekker makkelijk natuurlijk Maar de uitzendingen op SBS6; het wordt steeds korter en steeds slechter en nu gaan ze dus wéér darts onderbreken voor voetbal vrijdag. Woensdag is er alleen een nachtuitzending bah... ik wil gewoon tijdens dit tournooi alle wedstrijden 100% live!!! Dat vind ik dus ook zo stom aan SBS 6. Films gaan nu gewoon voor darts! Dat is niet leuk, maar dat was vroeger anders. Ook mogen ze dat Hart van Nederland en Shownieuws weglaten tijdens darts. Dan duurt het weer een uur voordat de uitzending verder gaat. Als ze nou Hart van Nederland en Shownieuws gewoon tijdelijk tijdens dartsuitzending op een andere SBS-zender plaatsen, Net 5 bijvoorbeeld, is er toch niets aan de hand. Maar dit is niet leuk meer. Zend alles uit of zend niks uit. Klaar! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2005 gepost Auteur Share 4 september 2005 gepost Hart van Nederland: 1 miljoen kijkers Darts: 200.000-300.000 kijkers De keuze is dus snel gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2005 gepost Auteur Share 4 september 2005 gepost Zometeen gaan we weer (helaas heel kort) genieten van Darts! Zorg dat je allemaal kijkt! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 september 2005 gepost Share 4 september 2005 gepost Hankey wint tegen Brantjes 3-1 Hankey is toch wel mooi terug gekomen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 september 2005 gepost Share 4 september 2005 gepost Hankey wint tegen Brantjes 3-1 Hankey is toch wel mooi terug gekomen Is Brantjes dan toch een one-day-fly? Heb het darts helaas gemist... 23.05 dan maar weer Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 september 2005 gepost Share 4 september 2005 gepost [..]Is Brantjes dan toch een one-day-fly? Heb het darts helaas gemist... 23.05 dan maar weer Brantjes heeft niet zo slecht gegooid hoor, maar Hankey was gewoon goed bezig vandaag Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2005 gepost Auteur Share 4 september 2005 gepost Ik zou Brantjes absoluut gheen onedayfly noemen. Hij is wereldkampioen softtip geweest... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 september 2005 gepost Share 4 september 2005 gepost Van der Voort door, en Co eruit Was in beide gevallen wel verdiend Nu goed dj? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 september 2005 gepost Auteur Share 4 september 2005 gepost Co, niet Cor Wolfie door Helaas Fitton door, ik mag 'm niet en natuurlijk de Ruiter door (vind hem niet bijzonder, maar Robbe vind ik 10x niks) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 september 2005 gepost Share 4 september 2005 gepost Co, niet Cor Wolfie door Helaas Fitton door, ik mag 'm niet en natuurlijk de Ruiter door (vind hem niet bijzonder, maar Robbe vind ik 10x niks) Ik vind Fitton erg leuk, echt een persoonlijkheid Heeft hij nog steeds die leuke Nederlandse vriendin? En die opkomst, ik vind het prachtig. En hij kan erg goed gooien... Over Brantjes: ik denk het ook niet, hij heeft natuurlijk de ervaring en hij is zo koel. Ik heb hem een keer ontmoet. Nouja, ik heb hem kort gesproken samen met een jongen die ik ken. Hij is zo nuchter en relaxed. Het lijkt wel of die man geen tegenslagen kent. Hij heeft natuurlijk nog niet zo gek veel gepresteerd op het grote podium bij de normale darts, maar hij zit nog niet zo lang in het circuit. Hankey is ook een goede darter, en hem mag ik ook wel, ook een echte persoonlijkheid . Net als Wolfie en zo nog wat andere. Barney niet Ik mag hem niet zo, maarja, het is een Nederlander dus hij mag wel winnen van mij... (Vond de Belg Erik Clarys leuker, dan maakte je wat mee tijdens de wedstrijd. Barney is erg professioneel, niet negatief hoor, maar continue dat switchen naar de bull vind ik bijvoorbeeld erg irritant. Heb je 2 pijlen in de T20 zitten, sta je op 181 met één pijl in de hand. Gooi lekker door voor die 180, en als je een S20 gooit heb je dus nog 161 over. Maar nee, hij gooit de singele bull, laat 156 staan, en ja, hoevaak gooi je die?) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 september 2005 gepost Auteur Share 5 september 2005 gepost Barney is weer top nu, ik vond hem de laatste tijd minder. Fitton kan ik niet uitstaan, de opkomst is dom, die zonnebril is dom bah. Als persoon zelf is hij wel een heel leuk persoon wat ik van hem gezien heb, maar in zijn rol vind ik het echt overdone allemaal. Ik heb uberhaupt nog geen Belgische darters gezien op TV trouwens... Morgen maar zien wat het nieuwe talent van Nederland brengt allemaal... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost Aan alle nederlanders ( dus 99% hier ) Innige deelneming : Barney ligt eruit Hij heeft echt teveel finsihes gemist én Atkins heeft gewoon goed gegooid Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost Aan alle nederlanders ( dus 99% hier )Innige deelneming : Barney ligt eruit Hij heeft echt teveel finsihes gemist én Atkins heeft gewoon goed gegooid Dacht dat we dat nooit zeiden voordat de uitzendingen waren geweest Balen hoor, dat hij eruit ligt... Dan maar hopen dat Fitton wint... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost [..]Dacht dat we dat nooit zeiden voordat de uitzendingen waren geweest Balen hoor, dat hij eruit ligt... Dan maar hopen dat Fitton wint... Ahum, de uitzending was gedaan hoor Twice toen ik het postte, de wedstijd is live uitgezonden! Straks is het Hankey vs Walton Mijn geld staat op Hankey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2005 gepost Auteur Share 6 september 2005 gepost nou bijna live fitton moet eruit mijn favorieten om de beker mee naar huis te nemen: Whitlock Wolfie Walton van der Voort Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost [..]Ahum, de uitzending was gedaan hoor Twice toen ik het postte, de wedstijd is live uitgezonden! Straks is het Hankey vs Walton Mijn geld staat op Hankey Sorry dan hoor, Rahndy Mijn favorieten: Wolfie, Hankey, Fitton Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost [..]Sorry dan hoor, Rahndy Mijn favorieten: Wolfie, Hankey, Fitton Je hebt dezelfde favorieten als mij Liefst Wolfie natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2005 gepost Auteur Share 6 september 2005 gepost fitton moet er uit Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost Jah, voor mij moet Walton eruit, dus we zullen het wel zien Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2005 gepost Auteur Share 9 september 2005 gepost Nu een super spannende live wedstrijd, wie had dat gedacht? 2-2 king tegen michels, michels is tenslotte debutant. Retespannend Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost Toch heeft King gewonnen met 5 - 2 Na de pauze was de veer bij Michels gebroken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2005 gepost Auteur Share 9 september 2005 gepost Toch heeft King gewonnen met 5 - 2Na de pauze was de veer bij Michels gebroken Ik zou eerder zeggen dat bij King iets terug kwam na de pauze... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost [..]Ik zou eerder zeggen dat bij King iets terug kwam na de pauze... Dat ook, maar Michels gooide toch wat minder in de 2e helft Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2005 gepost Auteur Share 9 september 2005 gepost [..]Dat ook, maar Michels gooide toch wat minder in de 2e helft ik denk dat ie nogal overrompeld was, maar het was zéker geen slecht debuut! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost [..]ik denk dat ie nogal overrompeld was, maar het was zéker geen slecht debuut! Zeker niet én hij mag naar de Lakeside Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost Hmm, ik heb de climax van Hoenselaar gemist. Hoewel minder boeiend, hoeveel is het geworden? Nu Adams - Fitton, ik kies GEEN partij. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost Hmm, ik heb de climax van Hoenselaar gemist. Hoewel minder boeiend, hoeveel is het geworden?Nu Adams - Fitton, ik kies GEEN partij. Hoenselaar heeft gewonnen met 2 - 1 En je kiest geen partij? Ik hoop dat je voor Wolfie bent Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2005 gepost Auteur Share 9 september 2005 gepost nee uncle ar is altijd voor fitton omdat ie zo leuk doet Gelukkig heeft Wolfie hem DIK ingemaakt > Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten