Jelger_de_goochelaar 2 september 2005 gestart Share 2 september 2005 gestart Binnenkort zal ik, samen met Sebastiaan te zien zijn in het programma 'Man Bijt Hond!' De precieze datum is mij nog niet bekend, maar we zullen in het begin van het nieuwe seizoen zitten en die start a.s. maandag om 19:00 uur op Nederland 1. Het is volgens mij erg leuk geworden, dus vergeet vooral niet te kijken. :-) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 september 2005 gepost Auteur Share 14 september 2005 gepost Het is bekend! We komen DINSDAG 20 SEPTEMBER op tv. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 14 september 2005 gepost Share 14 september 2005 gepost Het is bekend! We komen DINSDAG 20 SEPTEMBER op tv. Ik ben als liefhebber van jullie series zeker van plan om te gaan kijken, ik ben erg benieuwd! --edit: ff de quote gewijzigd ivm de foute datum die er eerst stond-- Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 14 september 2005 gepost Share 14 september 2005 gepost man bijt hond is gaaf en Jelger & Sebastiaan ook Dus k ga zeker kijken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 september 2005 gepost Auteur Share 14 september 2005 gepost Ja, en Man Bijt Hond zit ook nog eens vol met grapjes, want ze gaven de verkeerde datum door! Inmiddels gewijzigd, we komen een dagje later. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 14 september 2005 gepost Share 14 september 2005 gepost Ja, en Man Bijt Hond zit ook nog eens vol met grapjes, want ze gaven de verkeerde datum door! Inmiddels gewijzigd, we komen een dagje later. schop op de dag zelf dit topic nog ns, anders mis ik um natuurlijk weer... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 september 2005 gepost Auteur Share 14 september 2005 gepost [..]schop op de dag zelf dit topic nog ns, anders mis ik um natuurlijk weer... Ik zal het proberen te onthouden, want zelf ben ik ook behoorlijk vergeetachtig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 14 september 2005 gepost Share 14 september 2005 gepost [..]Ik zal het proberen te onthouden, want zelf ben ik ook behoorlijk vergeetachtig. naja als ik mij niet vergis wordt het de dag erna rond 12 uur herhaald Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 september 2005 gepost Share 14 september 2005 gepost [..]naja als ik mij niet vergis wordt het de dag erna rond 12 uur herhaald dezelfde avond nog en inderdaad de volgende dag in de middag Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost De herhalingen komen mij absoluut niet goed uit, dus zal ik maar naar de uitzending zelf moeten kijken. Maar als je zowel de uitzending zelf, als de herhalingen mist, heb je altijd nog uitzendinggemist.nl. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 20 september 2005 gepost Auteur Share 20 september 2005 gepost Hierbij een schop voor vergeetachtige forumleden! Vandaag is het zover... Overigens las ik op Teletekst dat het zou gaan om clown Sebastiaan en acrobaat Jelger. GOO-CHE-LAAR! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2005 gepost Share 21 september 2005 gepost http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... 0050920.rm http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... 050920.asf voor wie het gemist heeft leuk stukje! ongeveer op de helft, na het item met de koets Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost Ik krijg hem niet geopend? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost 1e link is voor realplayer 2e link is voor windows mediaplayer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost 1e link is voor realplayer2e link is voor windows mediaplayer Wat vaag zeg, ik heb geen real player, dus doe de 2e link. Die werkt ook niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost mediaplayer: file > open URL en voer die regel in (in NL: bestand > URL openen) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost hmmz weinig reacties Ik kijk hem vanmiddag in Epe ff.. pc hier zal het wel weer niet doen Beetje brakke config... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost opzich wel leuk, maar ik denk niet dat het de opvolgers worden van Bassie en Adriaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost Jelger en Sebastiaan zijn erg leuk en de series zijn erg goed in elkaar gezet, alleen het zinnetje 'opvolgers van B&A' had MbH er beter uit kunnen laten. Ze gaan iig ernst, bobbie en de rest zeker nog eens voorbij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 27 september 2005 gepost Auteur Share 27 september 2005 gepost Jelger en Sebastiaan zijn erg leuk en de series zijn erg goed in elkaar gezet, alleen het zinnetje 'opvolgers van B&A' had MbH er beter uit kunnen laten.Ze gaan iig ernst, bobbie en de rest zeker nog eens voorbij Bedankt. We werden door Man Bijt Hond ook aardig 'gedwongen' (op een manier dat je steeds weer 'nee' moet zeggen) om ons te profileren als de opvolgers van Bassie & Adriaan. Ze hadden ook liever dat ik die vraag met een 'ja' zou beantwoorden, maar zo gek was ik natuurlijk ook weer niet! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost al zou je dat denken, niet slim om het te zeggen natuurlijk ik zag het ook wel aan de manier waarop ze het profileerden. Ik vond het toch leuk om een stukje 'making of' te zien en ik vind jullie echt goed bezig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.