Zegdatdan 26 augustus 2005 gestart Share 26 augustus 2005 gestart Ik heb een probleem met mijn line-in. Ik heb geprobeerd de cassetterecorder op de PC aantesluiten met een jack kabeltje om mc's overtenemen. Maar ik krijg geen signaal meer van de line-in en ik kan het ook niet selecteren in de C-Media Mixer. Voor mijn PC opnieuw geinstalleerd werd, werkte het nog wel Het WAVE geluid doet het nog wel. Kan iemand mij helpen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 27 augustus 2005 gepost Share 27 augustus 2005 gepost Volgens mij kun je het beste andere drivers voor je geluidskaart proberen. Het kan dat die de line-in wel oppakken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 28 augustus 2005 gepost Auteur Share 28 augustus 2005 gepost De line-in doet het weer . Ik had vier speakers aanstaat en daardoor deed hij het niet. Toen ik twee speakers aan had staan deed hij het weer. Maar toch vind het vreemd. Ik heb een nieuwe driver van die soundcard. Bij de cd-rom versie van de soundcard werkt de line-in nog op vier speakers. Bij de driver update werkt de line-in alleen nog maar op twee speakers. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.