wonderer 22 augustus 2005 gestart Share 22 augustus 2005 gestart Stripje in de Metro van vandaag: Moet jullie bekend voorkomen. Valt dit nu onder plagiaat of niet? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 22 augustus 2005 gepost Share 22 augustus 2005 gepost Ik vind Bassie mooier tekenen... Nee, even zere neus, tja... Ik weet 't niet, het kan idd best gejat zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2005 gepost Share 22 augustus 2005 gepost is het niet gewoon een "traditioneel" grapje? zoals ha Lo met Wie, ha Wie met Lo... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 22 augustus 2005 gepost Share 22 augustus 2005 gepost is het niet gewoon een "traditioneel" grapje?zoals ha Lo met Wie, ha Wie met Lo... Denk ik ook ja. Maar dan is er nog iets...een grap wordt vaak bedacht. In mijn script zat bijvoorbeeld ook iets wat in een film zat die ik niet kende. En daarom heb ik het voor de zekerheid weggehaald. Maar opzich zit je dan niet op gevaarlijke grond... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten