B&Afan4-life 11 augustus 2005 gestart Share 11 augustus 2005 gestart Ik heb meen ik ergens gelezen of gehoord dat je iets op een bepaald afdrukpapier kon printen en dat je dat daarna op een t-shirt kon strijken...Is dit waar of niet?? want ik heb het papier nog nooit gezien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2005 gepost Share 11 augustus 2005 gepost TT even duidelijker gemaakt ja dat is er, je moet er gewoon op printen maar dan in spiegelbeeld en kun je gewoon bij de Bruna ofzo halen. Het is alleen niet echt wasbestendig dus met de hand wassen! Best prijzig en niet super en je ziet het ook duidelijk dat het er is op gestreken, maar voor huis tuin en keuken shirtjes is het best te doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 11 augustus 2005 gepost Auteur Share 11 augustus 2005 gepost Ok Nog een vraagje Ik heb op de Bruna site gezocht maar ik weet niet op welk trefwoord ik moet zoeken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 augustus 2005 gepost Share 11 augustus 2005 gepost Het principe heet transferdruk, dus daar kan je al eens op proberen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2005 gepost Share 11 augustus 2005 gepost er zijn tig sites waar dat te vinden is, kijk eens op sites die printerpapier verkopen bijvoorbeeld reprint.nl (maar die is wel duur) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.