TMP 7 augustus 2005 gestart Share 7 augustus 2005 gestart In dit topic plaats ik de door jullie gegeven voorspellingen en tussenstanden. Dit doe ik om het voor mijzelf een beetje overzichtelijk te houden . Het doorgeven van voorspellingen, reacties op tussenstanden en alle andere dingen die met de Pool te maken hebben kunnen in het andere topic. In dit topic post ik alleen de voorspellingen en tussenstanden . De volgende punten kunnen worden verdient: - Juiste aantal doelpunten thuisspelende ploeg: 1 punt - Juiste aantal doelpunten uitspelende ploeg: 1 punt - Juiste verschil in aantal doelpunten tussen uitspelende en thuispelende ploeg: 1 punt - Juiste winnaar (of gelijkspel): 1 punt - Helemaal correcte score: 5 punten Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 oktober 2005 gepost Auteur Share 31 oktober 2005 gepost Dit topic werkte om de een of andere reden bij mij niet meer goed: slotje . Verder in dit topic. De openingspost ontbreekt, maar die staat hierboven . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten