Robin04 2 augustus 2005 gestart Share 2 augustus 2005 gestart Geef nooit op! In mijn trouwe Bassie & Adriaan tijd keek ik als Peuter ook standaard naar "Geef nooit op!", gepresenteerd door Peter Jan Rens. Kinderwensen werden in dit programma vervuld. Je kwam de stomste dingen tegen zoals: Ik wil een keer mee de krokodillen voeren in Dierentuin Artis, om maar iets te noemen. Als het dan eenmaal zo ver was werden Peter en het kind (of de kinderen) ook omgekleed, want ja, je hebt natuurlijk wel de geschikte kleding nodig. Ze gingen dan op het podium staan en zeiden: "Wij hebben nodig 2 ...pakken, laat het doek maar zakken!". Een rood gordijn kwam naar beneden zetten en werd vrijwel gelijk weer opgehaald en Peter en het kind waren perfect verkleed. Vervolgens liepen ze naar "het rand van het avontuur" waar ze inspringen, naar de plaats van bestemming. Maar goed, wie keek dit programma nog meer? Weet iemand nog leuke wensen die ze kunnen herinneren? Zelf ook wel eens op het punt gestaan je op te geven? Heb je zelfs wel eens meegedaan? Of Ken je iemand? Hier kun je het allemaal kwijt... Ik heb wel eens gehoord van iemand dat als je aan het programma mee wil doen ook daadwerkelijk wat moet kunnen. Als je bijvoorbeeld (ik noem maar iets geks) blokfluit wou spelen met een geweldige blokfluiter, moest je ook daadwerkelijk kunnen blokfluiten. Je zou als klein kind eerst door een dubbele auditie gesleepd worden on je daadwerkelijk te bewijzen. Ik hoop dat het een succes wordt, anders een slotje... Over Geef Nooit Op! (KLIK!) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost Ik keek er graag naar maar vond Doet 'ie 't of doet 'ie 't niet? (ook van PJ Rens) leuker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 2 augustus 2005 gepost Auteur Share 2 augustus 2005 gepost Ik keek er graag naar maar vond Doet 'ie 't of doet 'ie 't niet? (ook van PJ Rens) leuker Ah, dat keek ik dan weer niet. Maar ik kan me wel herinneren dat Peter Jan Rens en z'n bende Telekids overnam. Daar was echt geen r**t aan! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost [..]Ah, dat keek ik dan weer niet. Maar ik kan me wel herinneren dat Peter Jan Rens en z'n bende Telekids overnam. Daar was echt geen r**t aan! Ja meneer Kaktus nam dat over. Bah! Ik keef ook Geef nooit op. Vond het erg leuk, alleen mocht ik nooit komen, nooit Altijd brieven geschuurd, maarja... 3 jaar na het einde kon je volgens de RTL 4 directrice nog gewoon een brief sturen.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 2 augustus 2005 gepost Auteur Share 2 augustus 2005 gepost [..]Ja meneer Kaktus nam dat over. Bah! Ik keef ook Geef nooit op. Vond het erg leuk, alleen mocht ik nooit komen, nooit Altijd brieven geschuurd, maarja... 3 jaar na het einde kon je volgens de RTL 4 directrice nog gewoon een brief sturen.... Wat was je grote wens dan? Ben wel benieuwd... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost Ik keek meestal wel. Vooral de aflevering met Paul van Loon vond ik geweldig Verder erg leuk en een aantal dingen had ik ook wel willen doen. Maar ik was al te oud Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Daantje 12 augustus 2005 gepost Share 12 augustus 2005 gepost ik kan me nog wel herrineren dat zon jongetje wou autorijden,dus hun naar zon autozaak..hadden ze een auto gekocht zie je dat jongetje er stoer in zitten en ook een keer gingen ze naar zon soort park met robots ofzo maar daar kan ik me niet echt meer veel van herrineren.. jammer dat ze gestopt zijn want ik vond dit,net zoals b en a,een van de meest leuke programmas die ooit zijn gemaakt!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 augustus 2005 gepost Share 12 augustus 2005 gepost ik keek het bijnaaltijd, erg leuk progamma. mag in 2 C&A pakken....................... laat het doek maar zakken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 12 augustus 2005 gepost Share 12 augustus 2005 gepost Geef nooit op... Dat was echt supermooi. Altijd van die super in scene gezette avonturen. Maar goed, dat had ik toen nog niet door. Echt geweldig kinderprogamma. Heb 1 keer een brief gestuurd. Helaas werd mijn wens geen waarheid. Ik zou ook niet eens meer weten wat die wens was.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 12 augustus 2005 gepost Share 12 augustus 2005 gepost ik vond het vroeger ook altijd een leuk programma, op de zaterdagavond 20.00 uur meestal. en dan na afloop naar bed en slapen. ik zag wel altijd die mevrouw stemband in die figuren die steeds meespeelden. niets was te gek in dit programma, er was veel mogelijk. kortom, het was leuk in de kindertijd. ik denk dat als het nu wordt uitgezonden dat het niet meer goed wordt bekeken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 december 2006 gepost Share 22 december 2006 gepost Op http://www.oudetv.nl , als je je daar aanmeld kan je een aflevering kijken van GNO [spoil]En ook van Bassie & Adriaan [/spoil] Maar aanmelden is gratis, en je kan er natuurlijk nog veel meer zien.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 december 2006 gepost Share 23 december 2006 gepost Ik Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 december 2006 gepost Share 24 december 2006 gepost IkWat bedoel je? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 december 2006 gepost Share 24 december 2006 gepost [..]Wat bedoel je? Dat hij het niet keek... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 december 2006 gepost Share 25 december 2006 gepost Oh. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
maaike 27 december 2006 gepost Share 27 december 2006 gepost geef nooit op keek ik altijd met me moeder. die avondturen vond ik spandend laat het doek maar zakken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 oktober 2011 gepost Share 22 oktober 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.