djkoelkast 27 juli 2005 gestart Share 27 juli 2005 gestart Dit topic is om (vrij) nieuwe muziek te tippen. Heb je nou een gaaf nummer gehoord en denk je: ja die moet je echt eens horen! dan is dit hèt topic ervoor. Doe het als volgt: artiest - titel [genre] of als je veel titels hebt in hetzelfde genre: [genre] artiest1 - titel1 artiest2 - titel2 dat zorgt voor een duidelijk overzicht Ik zal beginnen in de volgende post. Veel plezier met alle tips! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 juli 2005 gepost Auteur Share 27 juli 2005 gepost [dance] Funkerman Feat. Fedde Le Grand - The Electric EP (Get this feeling) == Nummer heeft een geweldig lekkere beat en de vocoder komt hier optimaal tot zijn recht! DJ Flex presents Feedback - Amazing == Als je zin hebt in herrie dan is dit absoluut jouw plaat. Doet een beetje aan Daft Punk denken. Powered Milk - Powered Milk (Night Version) == Lekker nummer met samples uit Rick Astleys "Never gonna give you up", een grote jaren '80 hit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost [symphonic metal] Therion - Symphony of the dead Therion - Riders of Theli Therion - The Wild Hunt Echt nummers om loeihard te zetten en mee te head-bangen, er zitten zeer mooie klassieke stukken in Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niek 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost Queen - The Prophets Song Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2005 gepost Auteur Share 7 september 2005 gepost Bliss - Don't look back (fug mix) Heerlijke rustige muziek, dit is de betere ontspanningsmuziek Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost oooh, luister net naar een schitterend nummer Hans Zimmer - You're So Cool [klassiek/soundtrack] WAARSCHUWING : dit nummer blijft lang hangen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Coldplay - Speed of sound vind ik erg goed op het moment Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Neophyte en Evil Activities - Alles Kapot [Hardcore] Echt een van de beste nieuwe platen die gemaakt zijn. Sowieso wat meer hardere stijlen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 september 2006 gepost Share 22 september 2006 gepost Billy Joel - Goodnight Saigon Je moet in de stemming zijn, maar wat een heerlijke, rustige plaat! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 september 2006 gepost Share 22 september 2006 gepost Nu ik dit topic zie weet ik ook meteen nog een hele mooie rustige plaat die ik vanmiddag sinds lange tijd weer eens hoorde: Radiohead - Street Spirit (Fade Out) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 maart 2007 gepost Share 18 maart 2007 gepost Tja, ik wil wat kwijt maar weet niet waar ik het moet plaatsen, dus heb ik maar wat gekozen. Gister naar een concert geweest van de Golden Earring. Die gasten waren echt super! Stevige rock en kwalitatief zeer sterk. Vooral van Radar love en Twilight zone, toch hun meest bekende nummers, wisten ze echt een prachtige versie van te smeden. Radar love duurde zeker een kwartier, schitterend. Jaja, ik heb genoten, ze zijn het nog niet verleerd! Het kostte ?22,50 (dat eist de Golden Earring van de organisatie) maar dat was het zeker waard. De consumptieprijs viel mee en het optreden duurde lekker lang. Het was genieten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 april 2007 gepost Share 4 april 2007 gepost Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am Thats What I'm Not (album) Veel nummers met extreem lange titels, maar ook veel erg goede nummers, zeker de moeite om eens te beluisteren . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 15 oktober 2007 gepost Share 15 oktober 2007 gepost Mijn muzikale interesse is groot. Deze is begonnen met de Beatles. In de loop der tijd hebben verschillende andere artiesten ook de revue gepasseerd. Twee zijn er (naast de Beatles) echt blijven hangen: Steve Harley and Cockney Rebel, een Britse zanger met zijn band uit de jaren '70 en later (bekendste lied: Make Me Smile (Come Up And See Me). Cat Stevens, de bekende Britse zanger, die tegenwoordig als de islamitische Yusuf Islam door het leven gaat. Deze 2 artiesten maken naar mijn mening erg goede muziek. Steve Harley is heel typisch en divers, maar erg leuk met soms onbegrijpelijke teksten en soms vage melodieën. Cat Stevens is een briljant melodie- en tekstkunstenaar. Allebei dus een aanrader naar mijn idee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 januari 2012 gepost Share 16 januari 2012 gepost Schop! Zeer meesterlijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 januari 2012 gepost Share 17 januari 2012 gepost Zeker weten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 januari 2012 gepost Share 17 januari 2012 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 januari 2012 gepost Share 18 januari 2012 gepost Zing jij mee in die laatste? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 5 maart 2012 gepost Share 5 maart 2012 gepost Niet heel nieuw liedje meer; is naar weten al zo'n 2 a 3 jaar oud nu; maar ik vind hem nog steeds heerlijk! *Scouting for girls - This ain't a lovesong! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 maart 2012 gepost Share 5 maart 2012 gepost Zing jij mee in die laatste? Proest, ik en zingen, dan kun je net zo goed direct de hele studio in de kliko gooien.... Apart nummertje, maar toch lekker: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 maart 2012 gepost Auteur Share 5 maart 2012 gepost Niet heel nieuw liedje meer; is naar weten al zo'n 2 a 3 jaar oud nu; maar ik vind hem nog steeds heerlijk! *Scouting for girls - This ain't a lovesong! Niet het type muziek waar ik vrolijk van word. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 6 maart 2012 gepost Share 6 maart 2012 gepost Niet het type muziek waar ik vrolijk van word. Ooh was dat de bedoeling hiervoor? Nouja een vrolijk muziekje is 't niet, maar hij klinkt wel lekker in de oren vind ik! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 maart 2012 gepost Auteur Share 6 maart 2012 gepost Ooh was dat de bedoeling hiervoor? Nouja een vrolijk muziekje is 't niet, maar hij klinkt wel lekker in de oren vind ik! Niet letterlijk Ik bedoel dat ik niet van dat genre houd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 maart 2012 gepost Share 10 maart 2012 gepost Proest, ik en zingen, dan kun je net zo goed direct de hele studio in de kliko gooien.... Dan zou je het een beetje hebben kunnen zijn, ik vond het beginnetje nl niet helemaal zuiver klinken ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 maart 2012 gepost Share 15 maart 2012 gepost (aangepast) Elvis Presley - And I Love You So (Live, 1977) http://www.elvispresleymusic.com.au/audio/mp3/boxcar/cd1_track_7_west_palm_beach_and_i_love_you_so.mp3 Een wonderlijke live-opname uit het laatste levensjaar van de king of Rock 'n Roll. En ik kan er niks aan doen maar ik vind deze uitvoering van het nummer zó goed... Wow. 15 maart 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 maart 2012 gepost Share 16 maart 2012 gepost De King. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.