wonderer 27 juli 2005 gestart Share 27 juli 2005 gestart De computer van mijn broertje vertoont nogal rare kuren. Je kan op het powerknopje drukken wat je wil, maar aan gaat ie niet. Als je de stroom erop zet, gaat de fan wel even draaien, en de monitor krijgt via de voeding van de computer wel stroom. Ik vermoed dat het contactje van de aan en uit knop niet goed meer is, maar voor dat ik dat hele ding uit elkaar haal, wat kan het nog meer zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost voeding stuk is een optie testen door of andere voeding in deze pc of zijn voeding in een andere pc probeer dat eerst eens... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 12 augustus 2005 gepost Share 12 augustus 2005 gepost Zo iets had me oude pc ook. ik ramde de pc ff hard en hij deed het. > bij mij kreeg die geen contact. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 27 augustus 2005 gepost Share 27 augustus 2005 gepost Dit soort kuren krijg je ook wel als er veel stof ik de kast zit. Dit kun je het best verwijderen door een spuitbusje met perslucht te gebruiken in combinatie met een stofzuiger. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 28 augustus 2005 gepost Share 28 augustus 2005 gepost Dit soort kuren krijg je ook wel als er veel stof ik de kast zit. Dit kun je het best verwijderen door een spuitbusje met perslucht te gebruiken in combinatie met een stofzuiger. Met de stofzuiger natuurlijk NIET op je moederbord en andere electrische onderdelen van je PC komen Maar dat lijkt me logisch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 28 augustus 2005 gepost Share 28 augustus 2005 gepost ik gebruik als ik mijn computer schoon wil maken van de binnenkant, gewoon zon electrische luchtbedpomp, kleinste tuitje dr op en blazen maar, werkt ook goed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 28 augustus 2005 gepost Share 28 augustus 2005 gepost [..]Met de stofzuiger natuurlijk NIET op je moederbord en andere electrische onderdelen van je PC komen Maar dat lijkt me logisch Dat spreekt voor zich. Daarom ook eerst het vastzittende stof losblazen met een spuitbus en daarna pas opzuigen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 augustus 2005 gepost Share 28 augustus 2005 gepost is onzin, een stofzuigermond is van een niet geleidend kunststof dus kan geen kwaad, zolang je maar alle stekkers er uit hebt. Alleen moet je er natuurlijk niets mee stuk maken gezien het ding nogal hard is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 28 augustus 2005 gepost Share 28 augustus 2005 gepost is onzin, een stofzuigermond is van een niet geleidend kunststof dus kan geen kwaad, zolang je maar alle stekkers er uit hebt.Alleen moet je er natuurlijk niets mee stuk maken gezien het ding nogal hard is. Een stofzuigermond is in enkele gevallen wel van metaal gemaakt, dus in die gevallen kan het wel geleiden. Maar ik ben met je eens dat de kans groter is, dat je iets kapot drukt als je er te dicht op gaat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.