Dr.Ommels 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Nou dat met die golfjes kan wel hoor, als de wind van de andere kant komt, dan gaan de golfjes je gewoon voorbij. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost [..]Ik zal voor het gemak maar even de overige informatie toevoegen: Aflevering 6 (dus niet 7 noch 8 ) * 01:55:16 minuten Goed opgemerkt trouwens, rancho! Thanks, ja ik wist het niet goed wanneer hij was, ondekte het toen ik de videoband aan het kijken was. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost [..]tijdens deze scene heb ik ook het idee dat de boot niet vaart. je ziet *adriaan* van voren en hij trekt de riemen naar zich toe. dan zou het water van *adriaan* af moeten gaan (het beeld dus uitkomen), maar het lijkt wel alsof het water juist de andere kant opgaat!! tijd is trouwens 2 uur 16 minuten op de dvd Ja, inderdaad!!!!!!! Dat viel me ook al op. Ook nog een foutje uit de verdwenen kroon.De laatste of eennalaatste afl. Als je het filmpje ziet dat B&A voor het eerst op de waterscooters zitten zie je nog de golven van de boot van de camera die voor hun vaart. Nog een fout uit de Kroon de laatste afl. (Heb ik trouwens van mijn broer.) Als B&A de boeven inhalen bij de tunnel. *adriaan* die hangt het doek op. Hoe snel zouden ze die dan hebben gemaakt??? Ze gingen snel achter de boeven aan. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost [..](Heb ik trouwens van mijn broer.) Als B&A de boeven inhalen bij de tunnel. *adriaan* die hangt het doek op. Hoe snel zouden ze die dan hebben gemaakt??? Ze gingen snel achter de boeven aan. De politie heeft al die dingen geregeld. Inderdaad vrij snel, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Ja inderdaad, leuk stukje. *japie* Ik zie alleen een lege tu-nel Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Bassie & Adriaan en de Huilende Professor Afl. 3 Operatie Huilebalk 52:42 min De microfoon komt boven het hoofd van adjudant Van Der Steen in beeld. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost "Als Adriaan vraagt hoe laat het is, op weg naar het vliegveld, antwoordt Bassie dat het 2 uur is. Adriaan vermeldt vervolgens dat ze moeten opschieten, want het vliegtuig gaat over een uur. Eenmaal op het vliegveld zegt de dame achter de balie dat het vliegtuig om 11 uur vertrekt. Ze zijn dus of veel te laat, of uren te vroeg." Iemand enig idee waar ik dit op de DVD kan vinden? Het enige balie-moment is als Bassie achter zijn koffer aangaat, en daar zegt niemand dat het vliegtuig om 11 uur vertrekt. Hebben ze dat eruit geknipt? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten