Niek 24 juli 2005 gestart Share 24 juli 2005 gestart Pim & Niek promo foto Wat vinden jullie van het duo Pim & Niek? Ik neem aan dat jullie ze wel allemaal kennen, en nu ze op het punt staan om Nederland te veroveren dacht ik laat ik er maar een topic over openen. Wat is jullie favoriete Pim & Niek actie,serie of net wat. Ik kijk echt met spanning uit op de documentaire "Looschumentary" die over een aantal maanden uit komt. De trailer belooft in iedergeval heel veel mooie dingen. En net nu ze 2 weken geleden hun Europese tour hebben afgerond met onderandere optredens in Ahoy, Rotterdam en Gelredome, Arnhem hebben ze veel harten gestolen/ Zie hier de officiele Loosch in Europe '05 website van Pim & Niek: http://www.loosch.tk Loooooooosch! Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 24 juli 2005 gepost Share 24 juli 2005 gepost Nog nooit van gehoord Snap ook niet echt wat het in moet houden, echt professioneel komt het in ieder geval niet over . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 juli 2005 gepost Share 24 juli 2005 gepost Idem, nooooiy van gehoord Kunnen jullie anders eens wat uitleg geven? Of is het allemaal maar lekker lol maken? Link naar bericht Delen op andere sites
Niek 24 juli 2005 gepost Auteur Share 24 juli 2005 gepost Ik hoor het al, jullie zijn nog niet klaar voor het miskende duo P&N Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 juli 2005 gepost Share 24 juli 2005 gepost Moest dat miskende duo nu eens wat meer info geven, dan kunnen we ons voorbereiden Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 juli 2005 gepost Share 24 juli 2005 gepost Moest dat miskende duo nu eens wat meer info geven, dan kunnen we ons voorbereiden tsss je kent Pim en Niek toch wel? Naja je woont ook in België natuurlijk... In Nederland kent iedereen ze wel denk ik Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 24 juli 2005 gepost Share 24 juli 2005 gepost Ik heb er ook nog nooit van gehoord. En van die series die je noemt al helemaal niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 juli 2005 gepost Share 24 juli 2005 gepost Ik heb er ook nog nooit van gehoord. En van die series die je noemt al helemaal niet. Niemand heeft van ze gehoord joh. Ze proberen zichzelf te promoten hier, heb je dat niet door? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 25 juli 2005 gepost Share 25 juli 2005 gepost [..]Niemand heeft van ze gehoord joh. Ze proberen zichzelf te promoten hier, heb je dat niet door? Ik geef je groot gelijk. Ik snapte er niks van toen ik het zag, maar nu nog steeds niet Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 25 juli 2005 gepost Share 25 juli 2005 gepost En net nu ze 2 weken geleden hun Europese tour hebben afgerond met onderandere optredens in Ahoy, Rotterdam en Gelredome, Arnhem hebben ze veel harten gestolen Zielig hoor, als je heel Europa al hebt afgedaan en hier komt spammen .. Maarja, we hebben natuurlijk allemaal al van jullie gehoord dus kan dit topic dicht, nietwaar . Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 25 juli 2005 gepost Share 25 juli 2005 gepost Idd Lukas. Mijn hart mogen ze stelen, als ze maar weten dat ik goedbeveiligd ben. EDIT: Whahahaha! http://forum.fok.nl/topic/721971/6/25 Link naar bericht Delen op andere sites
Niek 27 juli 2005 gepost Auteur Share 27 juli 2005 gepost Tja, live 8 had zo mooi kunnen zijn. Maar helaas.. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 27 augustus 2005 gepost Share 27 augustus 2005 gepost Nee maar, ben ik even weg, komen zomaar de echte Pim en Niek op dit forum. Geweldig, ik ben al twee keer naar de Pim en Niek Tour geweest dit jaar. Daar was ook een band bij aanwezig met een gastzanger, Queen + Paul Rodgers. Link naar bericht Delen op andere sites
Niek 27 augustus 2005 gepost Auteur Share 27 augustus 2005 gepost hey Wer_Al! Leuk om jou hier ook te zien! Bij welke optredens van Pim & Niek ben jij geweest? Voorprogramma was wel aardig ja Niek Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 27 augustus 2005 gepost Share 27 augustus 2005 gepost hey Wer_Al!Leuk om jou hier ook te zien! Bij welke optredens van Pim & Niek ben jij geweest? Voorprogramma was wel aardig ja Niek Bedoel je dat er meer was dan dat voorprogramma? Ik ben in Ahoy en het Gelredome geweest. Edit: mee -> meer Link naar bericht Delen op andere sites
Niek 27 augustus 2005 gepost Auteur Share 27 augustus 2005 gepost Watte? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten