Hinse 6 juli 2005 gestart Share 6 juli 2005 gestart Beste users, Ik denk dat het alle gebruikers ontgaan is, maar vanaf deze week heb ik mijn modfuncties neergelegd op dit forum. Na lang nadenken heb ik dit besloten, en dit is het beste besluit. Ik ben niet meer zo vaak op het forum te vinden als vroeger en om een geloofwaardige mod te zijn, moet je je 100 procent inzetten. Dat verzaakte ik de laatste tijd helaas. Voor mij is er nu een last weggevallen, mijn besluit betekent echter niet dat ik hier niet meer zal posten ofzo, het gaat alleen om het neerleggen van mijn modfunctie. Ik heb het bijna anderhalf jaar met veel plezier gedaan, nu is een ander aan de beurt om dit leuke gedeelte te moderaten. Maar van mij zijn jullie nog niet af hoor. Hinse Ex-Moderator Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 juli 2005 gepost Auteur Share 7 juli 2005 gepost Topic is Sticky ipv zoals eerst Mededeling Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost Hinse: die stopt als mod Hinse: een van de grondleggers van het forum Hinse bedankt, ik hoop je nog vaak te zien op het forum Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juli 2005 gepost Share 25 juli 2005 gepost wel 1 reactie The Master gaat de taken van Hinse overnemen en wordt hier moderator. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2005 gepost Share 25 juli 2005 gepost wel 1 reactie The Master gaat de taken van Hinse overnemen en wordt hier moderator. Hinse bedankt voor alles wat je hebt gedaan ! General Chat is altijd een van mijn favoriete onderdelen geweest en ik vind het leuk om het te mogen overnemen . Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 juli 2005 gepost Share 25 juli 2005 gepost ja, jngens, hinse was wel een van de grondleggers hiero, bij het afscheid van baron van neemwegge zei bijna iedereen wat, maar nu niet, dat vind ik echt een schande, maar hierbij: hinse, je was een geweldig moderator, echt jammer dat je weggaat, dus ik zeg hierbij: hinse, bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 25 juli 2005 gepost Share 25 juli 2005 gepost Hinse, ik kwam er laat bij, maar toch, ik vond je erg goed als moderator. Heel erg jammer dat je weggaat, maar het is niet anders. Ik hoop je nog wel wat te zien op het forum. Heel erg bedankt. Veel succes in je toekomst! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 26 juli 2005 gepost Share 26 juli 2005 gepost Ik vond je een goede moderator , en ik vindt het jammer dat je weggaat. Link naar bericht Delen op andere sites
Indian Summer 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost Bedankt en hopelijk nog vaak op dit forum!!!! Ik hoop dat de bedankjes veelvuldig zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2005 gepost Share 23 september 2005 gepost ik zou er niet op rekenen gezien dit topic al van JULI dit jaar is Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 september 2005 gepost Auteur Share 23 september 2005 gepost Haha, ach dit topic mag wel unstickied denk ik zo Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 september 2005 gepost Share 23 september 2005 gepost ok, als jij het zegt Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten