Graansnuit 2 maart 2004 gestart Share 2 maart 2004 gestart Nu er al een topic is over de voornaam van de Baron, waarom geen voor de andere boeven? Iemand een idee wat de echte namen kunnen zijn van B1, B2, B100 en de achternamen van Harry en Japie? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost haha leuk, speculeren *b1* : Johan *b2* : Cor *harry* : Harry Bommel *B100* : Jack *japie* : Japie de Vries Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 2 maart 2004 gepost Auteur Share 2 maart 2004 gepost haha leuk, speculeren *b1* : Johan *b2* : Cor *harry* : Harry Bommel *B100* : Jack *japie* : Japie de Vries Hm, dat klinkt idd logisch. Ik heb er ook wat over zitten denken *bb* Dick *b1* Ernst, Paul *b2oud* Cor *B100* Paul, Rogier, Jan Verheyden *japie* Japie Bruinsma, Japie Smit *joris* Joris de Vries Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]Hm, dat klinkt idd logisch. Ik heb er ook wat over zitten denken *bb* Dick *b1* Ernst, Paul *b2oud* Cor *B100* Paul, Rogier, Jan Verheyden *japie* Japie Bruinsma, Japie Smit *joris* Joris de Vries *b2* Doris *B100* Klaas *bb* El Naso *harry* Sjakie *adjudant* Jacob Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost joris de vries tog geen familie van inspecteur de vries he ? al hoewel zal wel allebei wat vreemde trekjes hebben Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *harry* Sjakie Hoe kan *harry* (Harry dus ) Nu Sjakie heten? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *adjudant* Frederik *japie* Japie Gannef *joris* Joris Evers > *harry* Harry ... weet ik even niet *B100* Charles (uitspreken als sjarrel) *b1* Henk *bb* Arie *b2* Cor is wel een goeie, ja Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..] *b2* Doris Doris is een meisjesnaam... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *adjudant* Frederik *japie* Japie Gannef *joris* Joris Evers > *harry* Harry ... weet ik even niet *B100* Charles (uitspreken als sjarrel) *b1* Henk *bb* Arie *b2* Cor is wel een goeie, ja japie is een echte hollander ik ga voor een lekker standaard achternaam Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]japie is een echte hollander ik ga voor een lekker standaard achternaam Gannef is Bargoens voor dief Vonnik wel leuk Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *adjudant* Dirk *b2* Max *joris* Joris 't Hek *b1* Cor *japie* Japie van der Plaat *bb* Henk *B100* Tim *harry* Harry Smit Weet het ook niet precies, dit kwam t eerste in me op Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *adjudant* Dirk *b2* Max *joris* Joris 't Hek *b1* Cor *japie* Japie van der Plaat *bb* Henk *B100* Tim *harry* Harry Smit Weet het ook niet precies, dit kwam t eerste in me op *adjudant* heeft een klassiekere naam *harry* Harry Smit vind ik wel een heel goeie! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..] *adjudant* heeft een klassiekere naam *harry* Harry Smit vind ik wel een heel goeie! En dat bepaal jij? Ik vind Tim een coole naam voor B100 Van Timothy of zo Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]En dat bepaal jij? Ik vind Tim een coole naam voor B100 Van Timothy of zo ja hij is mijn held en tim vind ik helemaal niks voor B100 Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]Doris is een meisjesnaam... Dorus dan Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *japie* Japie Versnel *b2* Barend Audius *B100* Karel Pechmans *harry* Harry Handyman *joris* Joris Vrolijk *bb* Bertus Boef *adjudant* Frits van der Steen Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *japie* Jaap Bruinsma *b2* Piet Verkerck *B100* Bob Geulen *harry* Harry Hameleers *joris* Joris Tylinge *bb* Salvatore Forelli *b1* Peter Sanders *adjudant* Paul van der Steen Haha, een hoop onzin, maar het lijkt me enigszins wel toepasselijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *japie* Jaap Bruinsma BRUINSMA? Heeft die achternaam soms betrekking tot een andere crimineel in wiens voetsporen Japie moet treden? Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]BRUINSMA? Heeft die achternaam soms betrekking tot een andere crimineel in wiens voetsporen Japie moet treden? Haha, ik wist dat die vraag zou komen. Eerlijk, het was het eerste wat in me opkwam, maar wel melig ja. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *japie* = *bas* ??? wie is nu japie? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *b1* Joop Dokkers *b2oud* Paul Berings *bb* Bil Kluifjes *japie* Jaap de Scheur *joris* Jordy Hovens *B100* Jasper van Keulen *harry* Harry Kaboem *adjudant* George van der Steen Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *japie* = *bas* ??? wie is nu japie? Als je bedoeld welke acteur Japie speelt....Dat is inderdaad Bas van Toor alias *bas* Denk dat ik hiermee niet heel veel nieuws vertel Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *b2* = Simon Dom *plaag* = Harnold Plaag *japie* = Joop Rood *harry* = Hans Vuur *B100* = Jeroen Dikmans *bb* = Simon Vuurtje *joris* = Jonh Pet *kapitein* = Kapitein Groen *b1* = Plank Hood *adjudant* = Jan Bijler Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *b2* = Simon Dom *plaag* = Harnold Plaag *japie* = Joop Rood *harry* = Hans Vuur *B100* = Jeroen Dikmans *bb* = Simon Vuurtje *joris* = Jonh Pet *kapitein* = Kapitein Groen *b1* = Plank Hood *adjudant* = Jan Bijler Waarom verander je de al bekende namen? Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *japie* = Joop Rood *harry* = Hans Vuur *joris* = Jonh Pet *adjudant* = Jan Bijler *japie* zijn voornaam is Japie *harry* zijn voornaam is Harry *joris* zijn voornaam is Joris *adjudant* zijn achternaam is van der Steen Waarom andere namen?? Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost ik haf ze gewoon nieuwe namen dat is toch ook leuk Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost ik haf ze gewoon nieuwe namen dat is toch ook leuk Heb ik ook bij joris gedaan. Het kan toch zijn dat de namen in de serie schuilnamen zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *b2*: Gondolff van Sloe *japie*: Jaap Tromp *harry*: Harry de Morsige *B100*: James *bb*: Luther Cozani *b1*: Ogterop Deux Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *bb* antonio is egt een passende naam Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *b2* Sjaak de Walle *b2oud* Jacques de Walle *b1* Michel van Santvliet *lara* Waffie *japie* Gregor van Hoeck *harry* Joop Doodkoop *kapitein* Walter Planckaert *bas* Henk Bres *adriaan* Alex Bres *professor* Gustaaf van Schoonhoven *adjudant* Christophe Beuker *bb* Peter Moos *aadbaron* Willem-Adriaan van Hier tot Ginder *baron* Karl van Voorst tot Voorst *B100* Sjarel Hoevelaken Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *bas* Henk Bres Na lang nadenken, overwegen en piekeren zie ik de vergelijking tussen Bassie en Henk Bres niet echt. Hooguit z'n buik maar verder...nee Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]Na lang nadenken, overwegen en piekeren zie ik de vergelijking tussen Bassie en Henk Bres niet echt. Hooguit z'n buik maar verder...nee Wie weet hoeveel tattoo's Bassie verborgen heeft onder dat jasje Bassie met een vet haags accent... Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *b2* Sjaak de Walle*b2oud* Jacques de Walle *b1* Michel van Santvliet *lara* Waffie *japie* Gregor van Hoeck *harry* Joop Doodkoop *kapitein* Walter Planckaert *bas* Henk Bres *adriaan* Alex Bres *professor* Gustaaf van Schoonhoven *adjudant* Christophe Beuker *bb* Peter Moos *aadbaron* Willem-Adriaan van Hier tot Ginder *baron* Karl van Voorst tot Voorst *B100* Sjarel Hoevelaken Sorry, ik heb er geen rekening mee gehouden dat "Henk Bres" al bestaat...ik maak 2 kleine aanpassingen: *bas* Henk Bresmeijer *adriaan* Alex Bresmeijer Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]Sorry, ik heb er geen rekening mee gehouden dat "Henk Bres" al bestaat...ik maak 2 kleine aanpassingen: *bas* Henk Bresmeijer *adriaan* Alex Bresmeijer In de serie's zijn het geen broers maar goeie vrienden, dat ze dezelfde achternaam hebben lijkt me dus onwaarschijnlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]In de serie's zijn het geen broers maar goeie vrienden, dat ze dezelfde achternaam hebben lijkt me dus onwaarschijnlijk. Het zijn ook geen boeven (waar dit topic over gaat). *shrugs* Waarom B&A een nieuwe naam geven? Dat snap ik even niet Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Het zijn ook geen boeven (waar dit topic over gaat). *shrugs* Waarom B&A een nieuwe naam geven? Dat snap ik even niet Volgens de belastingdienst is Bassie wel een boef! Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]Het zijn ook geen boeven (waar dit topic over gaat). *shrugs* Waarom B&A een nieuwe naam geven? Dat snap ik even niet Ik snap ook niet waarom boeven waarvan voor of achternaam al bekend zijn een andere naam krijgen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]Volgens de belastingdienst is Bassie wel een boef! Very true. Maar Adriaan is heilig Ik vind Alex trouwens wel een coole naam maar ik weet nog niet zeker of ie past bij Adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Very true. Maar Adriaan is heilig Ik vind Alex trouwens wel een coole naam maar ik weet nog niet zeker of ie past bij Adriaan. En wat vinden jullie van mijn andere namen? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost *aadbaron* Willem-Adriaan van Hier tot Ginder *baron* Karl van Voorst tot Voorst lol, die namen Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Nou, ik heb ook maar even wat naampjes bedacht. Nu niet meteen gaan lachen, hè... *adjudant* Rudolf van der Steen *bb* Joop Dekkers *b1* Frits Veldman *b2oud* Dirk de Bruin *joris* Joris Tuinstra *japie* Jacobus Roodhart *harry* Harold Beuner *B100* Evert-Jan van den Bergh Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Nou, ik heb ook maar even wat naampjes bedacht. Nu niet meteen gaan lachen, hè... *B100* Evert-Jan van den Bergh Die is geweldig. Rudolf ook trouwens *B100* Hallo baas, hier Bee-Ee-vert-jan Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost Nu er al een topic is over de voornaam van de Baron, waarom geen voor de andere boeven?Iemand een idee wat de echte namen kunnen zijn van B1, B2, B100 en de achternamen van Harry en Japie? Ja kijk ook op de Adriaan Homepage daarvoor! Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost [..] Die is geweldig. Rudolf ook trouwens *B100* Hallo baas, hier Bee-Ee-vert-jan hihi Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost Nou, ik heb ook maar even wat naampjes bedacht. Nu niet meteen gaan lachen, hè... *adjudant* Rudolf van der Steen *bb* Joop Dekkers *b1* Frits Veldman *b2oud* Dirk de Bruin *joris* Joris Tuinstra *japie* Jacobus Roodhart *harry* Harold Beuner *B100* Evert-Jan van den Bergh Hahahahahaha Waarom zijn het allemaal van die raszuivere Hollandse namen? Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 3 maart 2004 gepost Auteur Share 3 maart 2004 gepost [..]Haha, ik wist dat die vraag zou komen. Eerlijk, het was het eerste wat in me opkwam, maar wel melig ja. Het was ook het eerste dat in mij opkwam. Waarschijnlijk heet ie dus zo. Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 3 maart 2004 gepost Auteur Share 3 maart 2004 gepost [..]En dat bepaal jij? Ik vind Tim een coole naam voor B100 Van Timothy of zo Tim vind ik niks voor hem. Ik heb zitten denken en ik weet vrijwel zeker dat hij John heet. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost [..]Tim vind ik niks voor hem. Ik heb zitten denken en ik weet vrijwel zeker dat hij John heet. Zeker weten kan natuurlijk niet, of de echte namen van de boefjes is helemaal niets bekend, behalve japie en harry dan, als dat hun echte namen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost *plaag* Harrold Douwe Plagman *bb* Mario van der Schim *b1* Gerard Spijker *b2* Freddie Flatsig *professor* Archibald Balthazar Sjacherijn *joris* Joris Dusschoten *kapitein* Jeroen Groen Hij heet in de serie Jeroen *robin* Robin de Robot *lara* Lara Klara *baron* Anton van Neemwegge *japie* Japie Klaro *adjudant* Jan-Willem van der Steen *B100* Jasper Molenaar *harry* Harry van der Eb Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost *kapitein* Jeroen Groen Hij heet in de serie Jeroen Jerom 't is een belg he? en de plaaggeest heet Douwe Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten