wonderer 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Fries, omdat mijn familie Fries is en Limburgs te veel op Duits lijkt. Gordijnen of luxaflex? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Gordijnen, vind ik gezelliger. Onder een ladder doorlopen (brengt ongeluk), of zout morsen (brengt ook ongeluk)? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Gordijnen, vind ik gezelliger.Onder een ladder doorlopen (brengt ongeluk), of zout morsen (brengt ook ongeluk)? Zout morsen, want dan loop je niet het risico dat er een emmer op je knar valt. Morse of Braille? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Auteur Share 12 februari 2007 gepost Braille: zo kunnen blinden ook genieten van iets literairs zonder dat het moet worden voorgelezen. Single Malt of Blend (kan zijn dat hij al geweest is, geen idee) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Single malt! Veel lekkerder, veel specialer, helaas ook veel duurder Maar vergelijk evenementenpils met een triple abdijbier en je weet het verschil Witte wijn of rode wijn (om maar even bij de drank te blijven) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Auteur Share 12 februari 2007 gepost Rode wijn, is voller, kan je meer van genieten ?n minder koppijn En we blijven in den drank Wodka of Gin? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Gin, denk ik. Een keer wodka gehad als onderzoek voor mijn verhalen maar dat smaakte echt te smerig. Gin heb ik nog nooit gehad, smaakt dat hetzelfde als jenever? (ook nog nooit gehad maar dat staat wel in de planning om dezelfde reden). Oh ja, een nieuwe... uhm.. Gele sneeuw of zwarte sneeuw? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost Gin, denk ik. Een keer wodka gehad als onderzoek voor mijn verhalen maar dat smaakte echt te smerig. Gin heb ik nog nooit gehad, smaakt dat hetzelfde als jenever? (ook nog nooit gehad maar dat staat wel in de planning om dezelfde reden).Oh ja, een nieuwe... uhm.. Gele sneeuw of zwarte sneeuw? Wat is dat? De ene ondergezeken en de andere? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost [..]Wat is dat? De ene ondergezeken en de andere? http://www.zwartesneeuw.ncrv.nl/ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost [..]http://www.zwartesneeuw.ncrv.nl/ Ahaa, nog nooit gezien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost [..]Ahaa, nog nooit gezien Ook: http://www.lemniscaat.nl/dynamic/boekde ... 9056372912 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juli 2007 gepost Share 6 juli 2007 gepost Was in de Droger of was buiten laten drogen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.