TMP 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Frankrijk, lang leve de TourDavitamon-lotto of Quickstep-inergetic Quickstep-Inergetic, omdat Bettini en Boonen daar rijden . Giro of Vuelta ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2005 gepost Auteur Share 29 juli 2005 gepost [..]Quickstep-Inergetic, omdat Bettini en Boonen daar rijden . Giro of Vuelta ? Vuelta, de etappes zijn wel korter, maar de bergen zijn veel imposanter. Bioscoop op thuis voor de buis? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Thuis is leuker en je hoeft er de deur niet voor uit, maar sommige films MOET je op het grote scherm zien... Ach ja. Peper of zout? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Thuis is leuker en je hoeft er de deur niet voor uit, maar sommige films MOET je op het grote scherm zien...Ach ja. Peper of zout? Sommige mensen zullen zo'n groot scherm thuis wel hebben Zout. Peper is vies, zou doe ik op de friet en zo.. Videoband of vcd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Videoband, meestal toch betere beeldkwaliteit. Geldt overigens niet voor de VCD's van Jelger, daarvan is de kwaliteit prima . Arcade of Bridge? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Arcade, oude muziek van klaris Ik had deze opgave al een paar dagen in me gedachte maar wilde hem niet stellen, waarom weet ik niet Praten via skype of via msn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Als je het over praten d.m.v. typen hebt heb ik liever msn omdat je dan meer extra mogelijkheden hebt, ik verbaas me dan soms dan ook dat sommigen die bij mij in beide lijsten staan via Skype gaan lopen typen zonder op Skype in een belgesprek te zitten. Spellen spelen op de Gamecube of op de pc? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 30 juli 2005 gepost Share 30 juli 2005 gepost Ik bedoelde praten. Niet chatten dus Spellen op de game gube zijn ook heel leuk, maar spellen op de pc ook. Het is zo dat je voor de game gube heel weinig spellen hebt, als je dat vergelijkt met de ps2 of de pc. Ik ga toch voor de pc, omdat daar meer spellen voor zijn, en dus meer keuze. Poes of Kater? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Poes van een kater krijg ik altijd zon hoofdpijn. Rood of groen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Rood is een mooiere kleur Boom of plant? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Een plant een boom is zo hard tussen mn tanden. Een microfoon of een beeldscherm? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Microfoon, kan je teminste praten. oudjaarsdag of nieuwjaarsdag? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Oudjaarsdag!! Vuurwerk en je vingers zitten er dan nog aan. Poes of kater? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Poes, die zijn liever. lente of zomer? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Zomer, lekker vakantie *devries* of *adjudant* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost *adjudant* Die is veel beter. Herfst of winter? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Zomer dan heb je vakantie!! Regen of sneeuw? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Hagel, dat is lekker hard. Mooi of lelijk? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Mooi, lelijk is zo lelijk:P Lachen of lachen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Huilen, ik ben de professor. lamp of licht? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Licht lampen gaan soms stuk. De C1000 of de AH Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost C1000: steeds verassend altijd voordelig Bassie of Bas van Toor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 september 2005 gepost Auteur Share 7 september 2005 gepost Bassie, want ik ken geen serie met enkel Bas Van Toor Nog 20 van deze domme keuzes of eindelijk eens normale keuzes met degelijke motivatie? PS : Als waarschuwing bedoeld, want als het zo verder gaat met deze onzin, sluit ik dit topic PPS : Dit van toepassing op de onzin van Malabar en sietse EN iedereen die nog eens zo'n onzin begint te posten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost Bassie, want ik ken geen serie met enkel Bas Van ToorNog 20 van deze domme keuzes of eindelijk eens normale keuzes met degelijke motivatie? PS : Als waarschuwing bedoeld, want als het zo verder gaat met deze onzin, sluit ik dit topic PPS : Dit van toepassing op de onzin van Malabar en sietse EN iedereen die nog eens zo'n onzin begint te posten Is dit de volgende vraag? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 september 2005 gepost Auteur Share 7 september 2005 gepost [..]Is dit de volgende vraag? Jip, het antwoord is bepalend voor het voortbestaan van dit topic Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 september 2005 gepost Share 7 september 2005 gepost [..]Jip, het antwoord is bepalend voor het voortbestaan van dit topic Ik heb het topic 'verzonnen' en er staat nergens dat je alles moet toelichten hoor... Maar ik snap wel dat wat meer toelichting leuk is... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Een normale keuze met degelijke motivatie, dat vind ik leuker namelijk . Engeland of Duitsland ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Een normale keuze met degelijke motivatie, dat vind ik leuker namelijk .Engeland of Duitsland ? Engeland, want daar komen The Beatles vandaan en de taal is makkelijker. Felle spaarlamp of sfeervolle gloeilamp? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 20 december 2005 gepost Share 20 december 2005 gepost SCHOP!!!!!! [..]Engeland, want daar komen The Beatles vandaan en de taal is makkelijker. Felle spaarlamp of sfeervolle gloeilamp? Een sfeervolle gloeilamp. Al is een spaarlamp milieuvriendelijker, als hij zo fel is dat het niet meer sfeervol is, zet je hem ook niet aan. Sterretjes of trektouwtjes? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 20 december 2005 gepost Share 20 december 2005 gepost Trektouwtjes, dan knalt er tenminste nog wat Links of rechts? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 20 december 2005 gepost Share 20 december 2005 gepost Links of rechts? Rechts, ik doe (vrijwel) alles met mijn rechterhand, qua politiek stem ik rechts en ''I love rechts aanhouden'' Tekenfilm animaties met de hand of met de computer? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Met de hand, computer is ook wel mooi, maar met de hand vind ik net iets mooier. DJKoelkast of DJ Darcli? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2006 gepost Share 5 januari 2006 gepost Waarom durft niemand hierop te reageren DJ Koelkast, die andere kan niet veel Sigaar of sigaret Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 januari 2006 gepost Share 5 januari 2006 gepost Waarom durft niemand hierop te reageren DJ Koelkast, die andere kan niet veel Sigaar of sigaret Sigaret, sigaren vindt ik echt EDIT: Oh ja, ik rook niet (Ik zou niet durven) maar misschien chocolade sigaretten Nieuwe vraag, want zo schiet het niet op: IE of FireFox? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 januari 2007 gepost Auteur Share 17 januari 2007 gepost FireFox (gewoon zoveel beter) Seks of alcohol? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 17 januari 2007 gepost Share 17 januari 2007 gepost Seks, want om alcohol geef ik bijna helemaal niet. Little Brittain of Monty Python? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2007 gepost Auteur Share 18 januari 2007 gepost Monty Python, zonder twijfel 33 of 45 toeren? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost 33, past veel meer op. Game-emulator op de PC (Zsnes, emulator van het jaar), of Een echt computersysteem thuis?(Snes, je weet wel, met die cartridges) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2007 gepost Auteur Share 18 januari 2007 gepost 33, past veel meer op.Game-emulator op de PC (Zsnes, emulator van het jaar), of Een echt computersysteem thuis?(Snes, je weet wel, met die cartridges) Echt computerspel, emulatoren zijn illegaal en je hebt er nooit de goede gamepad voor das of strik Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost Strikje! Bloedlul of vleeslul Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 19 januari 2007 gepost Share 19 januari 2007 gepost Strikje! Bloedlul of vleeslul Vlees. Laatst bij spuiten en slikken, die bloedlul zag er echt niet uit. Wind of regen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost Wind, van regen word je nat Kindernet of Nickelodeon? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Hallo? Is daar iemand? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Auteur Share 5 februari 2007 gepost geen van beide mag niet gekozen worden ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Doe maar nickelodeon dan kunnen we weer verder Sander Ketels of Bassie? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Bassie, in de rol van clown namelijk nog altijd veel leuker dan Sander Ketels (als clown Saxo). Deal or no deal of Miljoenenjacht? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Miljoenenjacht, veel betere spelverdeling of Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost He he he, wat zijn we weer lollig vandaag. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost He he he, wat zijn we weer lollig vandaag. Volgens mij was die al gesteld, vrij aan het begin in het eerste topic (geen zin om terug te zoeken), maar kan ook goed met andere emoticons zijn geweest. Afijn, ik ga voor d'n knipoog: Limburgs of Fries? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.