Cold45 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost k fietste net naar de appie.. onderweg een aantal huizen die een Nederlandse vlag hadden uithangen... Is dat spontaan opgekomen nationalisme bij bejaarden? Moet Nederland vanavond opeens tegen Duitsland voetballen? Is de monarchie afgeschaft? maw wat heb ik gemist? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost k fietste net naar de appie.. onderweg een aantal huizen die een Nederlandse vlag hadden uithangen... Is dat spontaan opgekomen nationalisme bij bejaarden? Moet Nederland vanavond opeens tegen Duitsland voetballen? Is de monarchie afgeschaft? maw wat heb ik gemist? Die góóóóóeie ouwe Béééééatrix, is wéééééér een jááááártje oúúúúúder. Wat zal ze voor d'r verjaardag hebben gekregen van JP? Paar miljoen extra van de staat ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost tja dingen die mij geen zak intresseren zoals de verjaardag van iemand die ik totaal niet ken, onthoud ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost tja dingen die mij geen zak intresseren zoals de verjaardag van iemand die ik totaal niet ken, onthoud ik niet. Jij, als een redelijk pientere jongen, moet doorhebben dat als er niks over in het nieuws staan, je vast even kan kijken op de hoofdpagina van Wikipedia Rechtonder: 31 januari in de geschiedenis 1606 - Guy Fawkes, de leider van het "gunpowder plot", wordt geëxecuteerd 1929 - Leon Trotski wordt verbannen uit de Sovjet-Unie 1938 - geboren: Koningin Beatrix van Nederland >> 1968 - Het eiland Nauru wordt onafhankelijk van Australië 1990 - De eerste Russische McDonald's wordt geopend in Moskou Maargoed, je kan ook onnodig topics schoppen Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost Daar is het een slap ge-ouwehoer en geleutertopic voor Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost Daar is het een slap ge-ouwehoer en geleutertopic voor Ik deed er niet voor niets achter Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost [..]Ik deed er niet voor niets achter hèhè weet ik... Mijn mannetje had ook een grijnssigaartje . Emoticons zijn ook dé manier om ''impressie'' aan msn en forumteksten te geven Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost [..]hèhè weet ik... Mijn mannetje had ook een grijnssigaartje . Emoticons zijn ook dé manier om ''impressie'' aan msn en forumteksten te geven En smilies worden minstens zo vaak misbruikt om je achter te verschuilen mocht een opmerking in het verkeerde keelgat schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost [..]En smilies worden minstens zo vaak misbruikt om je achter te verschuilen mocht een opmerking in het verkeerde keelgat schieten. Ik typ het liefst ook zonder smileys, maar veel personen hier ken ik niet of erg slechts, dus dan weet je de reactie niet.. Het liefst had ik de knipoog er ook niet achteraan gedaan, maarja ik verwachtte dat dat idd in het verkeerde keelgat zou schieten Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost Ik denk echt niet na over de intentie, dus dat er een tegenovergestelde smile mee kan worden bedoeld. Als er staat of is het voor mij gewoon vriendelijk bedoeld. Als iemand een boodschap heeft die kwaad bedoeld is maar er achter zet is dat alleen maar ontkrachten van je eigen bericht. M.a.w... heeft geen zin dus Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost Mijn laatste zin: "Maargoed, je kan ook onnodig topics schoppen " komt heel anders over als "Maargoed, je kan ook onnodig topics schoppen " Bij die eerste denk je toch van: hm maakt hij zich nou boos? Maargoed, boeiend Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost Mijn laatste zin:"Maargoed, je kan ook onnodig topics schoppen " komt heel anders over als "Maargoed, je kan ook onnodig topics schoppen " Bij die eerste denk je toch van: hm maakt hij zich nou boos? Maargoed, boeiend De naam van die smiley is al ''helemaal niet grappig''. Als iemand die smiley gebruikt is deze persoon dus boos/geirriteerd ... zet je er een achter is het duidelijk dat je een geintje maakt. In dit geval maakte je in mijn opvatting dus een geintje. Zou je het écht menen maar achter je een plaatsen om het zoals wonderer zegt te verdoezelen, ben je bezig je eigen bericht te ontkrachten, komt het niet over en is het zinloos. Dat bedoelde ik Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 31 januari 2006 gepost Share 31 januari 2006 gepost Houden jullie nou eens op met dat geleuter Oh en Twice, ik bezoek wikipedia alleen als ik ze echt nodig heb, want ik vreet al genoeg van hun bandbreedte Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Kom we zetten weer gas op de slowchat en 't forum. School begint volgende week weer dus toch tijd genoeg Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2006 gepost Auteur Share 14 augustus 2006 gepost Kom we zetten weer gas op de slowchat en 't forum. School begint volgende week weer dus toch tijd genoeg Herexamens beginnen volgende week, niet veel tijd dus Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Kom we zetten weer gas op de slowchat en 't forum. School begint volgende week weer dus toch tijd genoeg Volgende week al? Dat is lullig voor je > Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Achjaa, 't brengt in ieder geval weer regelmaat in het leven. Positief denken, belangrijk. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2006 gepost Auteur Share 14 augustus 2006 gepost Achjaa, 't brengt in ieder geval weer regelmaat in het leven. Positief denken, belangrijk. Regelmaat, ik ben er tegen. Lang leve het afwisselend opstaan ergens 's middags en vroeg 's ochtends, dan verschillende zaken doen, en op onheilige uren gaan slapen Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost [..]Regelmaat, ik ben er tegen. Lang leve het afwisselend opstaan ergens 's middags en vroeg 's ochtends, dan verschillende zaken doen, en op onheilige uren gaan slapen Dat heb ik veel gedaan deze vakantie. Maar school heeft ook wel iets. En elke nacht om 5 uur te bed (zoals je dat in Renesse doet) is wel lachen maar niet voor langer dan een week, voor mij niet althans. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2006 gepost Auteur Share 14 augustus 2006 gepost [..]Dat heb ik veel gedaan deze vakantie. Maar school heeft ook wel iets. En elke nacht om 5 uur te bed (zoals je dat in Renesse doet) is wel lachen maar niet voor langer dan een week, voor mij niet althans. Het schoolse ritme is er nét over voor mij, gelukkig is universiteit lakser: ga je eens niet naar de les, nobody cares. Fuif je tot 6 uur 's ochtend om dan om half 9 met een bierlucht rond je een practicum te doen, ze zullen eens kijken naar je, maar voor de rest nog steeds: nobody cares Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost De meeste vervolgopleidingen vanaf HBO zijn bij ons zelf weten of je komt opdagen . Maar het is wel sterk aan te raden om gewoon te gaan. @ Niveath: ja je hebt natuurlijk gelijk . Als je eenmaal een week bezig bent, ben je er al overheen. En het is in no-time weer herfstvakantie Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost @ Randy: Ik krijg steeds meer zin om over 2 jaar misschien ook wel naar een Universiteit te gaan @ MarsM: Gewoon alle mensen na de vakantie weer zien, buurten met klasgenoten en sommige gave leraren (ja, die bestaan, bij ons althans). En school is zo erg nog niet zolang je niet een opleiding hebt die boven je niveau is. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Ik vind school ook niet erg hoor . Ik kan er allang weer tegenaan, maar ja... ik heb nog 3 weken vakantie he Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2006 gepost Auteur Share 14 augustus 2006 gepost Ik vind school ook niet erg hoor . Ik kan er allang weer tegenaan, maar ja... ik heb nog 3 weken vakantie he Had ik geen herexamens, had ik nog 6 weken vakantie, maar helaas ... Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_DS 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Is het jullie ook opgevallen dat B2 doof is? Oja, stom dat ik nog maar 1 week vakantie heb... Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Ik nog 2 weken Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_DS 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Ik heb nog het gevoel als ik maar 1 week vakantie heb gehad. Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Ja, ik ook, en dat terwijl ik er toch al 7 op heb zitten... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Begin morgen al met introductie Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2006 gepost Auteur Share 15 augustus 2006 gepost Ik heb toch anderhalve maand lekker vakantie gevoeld hoor (nuja, aangezien de rest van het jaar ook een vakantiegevoel geeft, ben ik toch geen referentie ) Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Ik heb over anderhalve week introductie. Tot die tijd doe ik toch niks, dus... Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_DS 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Ja, ik ook, en dat terwijl ik er toch al 7 op heb zitten... 7?! Wij hebben nu zomervakantie en hebben er 4! Ik krijg niet genoeg betaald op school Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]7?! Wij hebben nu zomervakantie en hebben er 4! Ik krijg niet genoeg betaald op school Betaald op school? Wat bedoel je daarmee? Ben je leraar ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_DS 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Betaald op school? Wat bedoel je daarmee? Ben je leraar ofzo Nee leerling maar ik wil toch loonsverhoging!? Onee ik krijg geen loon! Nouja, ik hoor loon te krijgen! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Nee leerling maar ik wil toch loonsverhoging! ? Onee ik krijg geen loon! Nouja, ik hoor loon te krijgen! Moet dit grappig zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost Tjah, sommige mensen snappen nog steeds niet dat onderwijs een recht is en geen plicht. Wees blij dat je naar school KAN gaan, in Afrika en Azië is dit niet zo vanzelfsprekend. (ookal ben ik ook deels tegen het schoolse principe van enkel kennis en vaardigheden te belonen, terwijl je een ettertje eerste klas kan zijn, maarja dat is dan weer té subjectief) Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 18 augustus 2006 gepost Share 18 augustus 2006 gepost Op school krijg je tegenwoordig het leesplankje van Hoogeveen niet meer geleerd. Daarom zet ik die hier nog maar even neer (helemaal uit mijn hoofd): aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2006 gepost Auteur Share 18 augustus 2006 gepost Op school krijg je tegenwoordig het leesplankje van Hoogeveen niet meer geleerd. Daarom zet ik die hier nog maar even neer (helemaal uit mijn hoofd):aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen en wat in godesnaam is dat? (Belg hé) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 augustus 2006 gepost Share 18 augustus 2006 gepost [..]en wat in godesnaam is dat? (Belg hé) Daar leerden onze ouders mee lezen. Nu is het boom roos vis vuur etc Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2006 gepost Auteur Share 18 augustus 2006 gepost [..]Daar leerden onze ouders mee lezen. Nu is het boom roos vis vuur etc En zijn dat dan vierkantjes met daarin het woord en een tekening van het voorwerp? (zo heb ik leren lezen) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 augustus 2006 gepost Share 18 augustus 2006 gepost [..]En zijn dat dan vierkantjes met daarin het woord en een tekening van het voorwerp? (zo heb ik leren lezen) Yep: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2006 gepost Auteur Share 18 augustus 2006 gepost Ow, dan ken ik dat én heb ik ermee leren lezen Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 19 augustus 2006 gepost Share 19 augustus 2006 gepost De oude waar ik het over had is deze: Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 augustus 2006 gepost Share 20 augustus 2006 gepost Onze juf tekende altijd alles zelf Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Onze juf tekende altijd alles zelf Als de juf kan tekenen is dat ook leuk... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Ik heb buikpijn Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Ik heb buikpijn Moet je ongesteld worden? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 augustus 2006 gepost Auteur Share 21 augustus 2006 gepost Ik heb buikpijn Toch niet te ernstig? Zoja: welke bloemen wil je voor je krans Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost [..]Toch niet te ernstig? Zoja: welke bloemen wil je voor je krans Neu, klein vogelgriepje Heb dat wel vaker als ik even niet goed gegeten heb. Heb vaak buikpijn en zelden hoofdpijn. Ben dan ook een van de weinigen die buikpijn heeft als ie de dag ervoor teveel gedronken heeft, terwijl de rest koppijn heeft Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 augustus 2006 gepost Auteur Share 21 augustus 2006 gepost [..]Heb dat wel vaker als ik even niet goed gegeten heb. Heb vaak buikpijn en zelden hoofdpijn. Ben dan ook een van de weinigen die buikpijn heeft als ie de dag ervoor teveel gedronken heeft, terwijl de rest koppijn heeft Bij jou zit de dehydratatie dus op je maag Paracetamol of een liter water voor je gaat slapen en dan is alles goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten