wonderer 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost nu we toch lekker aan het leuteren zijn: Diamant deel 1 is nu op Nick... ff wonderer wakker bellen > Zit De Adjudant in deel 1? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost Zit De Adjudant in deel 1? Nee, maar Adriaan wel. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost [..]Nee, maar Adriaan wel. So? De leuke scene zit ook pas in aflevering 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost [..]So? De leuke scene zit ook pas in aflevering 3 whahaha, dan weet ik wel welke scene Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost [..]whahaha, dan weet ik wel welke scene Wie niet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost [..]Wie niet De mensen die niet bij de tour waren, waarschijnlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 28 september 2005 gepost Share 28 september 2005 gepost [..]De mensen die niet bij de tour waren, waarschijnlijk. al was ik niet bij die tour, wist ik het ook Maarja ik heb voorkennis Vanochtend trouwens weer gezien Toen gingen de boeven net een kasteel in waar ik ooit ook ns opgeklommen ben Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost over anderhalf uur mn eerste tentamen.. En ik heb daar al zooooooon zin in K hoop wel dat k n voldoende heb, aangezien ik er gister al een party voor heb laten schieten... Wish me luck... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 september 2005 gepost Auteur Share 29 september 2005 gepost over anderhalf uur mn eerste tentamen.. En ik heb daar al zooooooon zin in K hoop wel dat k n voldoende heb, aangezien ik er gister al een party voor heb laten schieten... Wish me luck... Weet net of je al klaar bent, maar ik duim voor je Laat eens weten hoe het is gegaan? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost [..]Weet net of je al klaar bent, maar ik duim voor je Laat eens weten hoe het is gegaan? ja t was vaag... Morgen uitslag al... Dus dan hoor je het wel Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost over anderhalf uur mn eerste tentamen.. En ik heb daar al zooooooon zin in Ik had vandaag ook een herkansing, vond het zelf wel redelijk gaan. Maar of het ook gelukt is, is nog maar de vraag . Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 september 2005 gepost Share 30 september 2005 gepost http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916 Dit filmpje is echt lachen ! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost [..]Weet net of je al klaar bent, maar ik duim voor je Laat eens weten hoe het is gegaan? whehe t is een 5.6 Morgen bespreking... Ik heb al gehoord dat zon beetje een derde hem niet gehaald heeft.... Ik dus nét wel... fjoe... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost [..]whehe t is een 5.6 Morgen bespreking... Ik heb al gehoord dat zon beetje een derde hem niet gehaald heeft.... Ik dus nét wel... fjoe... Goed gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost euh foutje net, 1 derde heeft hem wel gehaald Naja dat zijn geruchten... Maar ik hoor vooral namen van mensen die hem niet gehaald hebben... Morgen ff kijken hoe mijn zeer geniale practicumgroepje het er vanaf heeft gebracht Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 oktober 2005 gepost Share 3 oktober 2005 gepost Officiele percentage dat een voldoende had is 41% Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost Ik heb een proefwerk geschiedenis zometeen.. Bah, geen zin in school Tralaaaalaaaalaaalaaaa Nog ff leren denk ik Hek wat te doen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 oktober 2005 gepost Auteur Share 5 oktober 2005 gepost Wees blij dat je les hebt Deze ochtend opgestaan om 7u voor de les van 8u30. Les begint, en na een half uurtje stopt die eikel toch wel met les geven. Ben voor niets opgestaan Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost Wees blij dat je les hebtDeze ochtend opgestaan om 7u voor de les van 8u30. Les begint, en na een half uurtje stopt die eikel toch wel met les geven. Ben voor niets opgestaan ik kom net uit mn nest omdat k vandaag vrij ben.... Vanmiddag wel ff een zooi lezen.. Dat moet k echt maar ns doen... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost Wees blij dat je les hebtDeze ochtend opgestaan om 7u voor de les van 8u30. Les begint, en na een half uurtje stopt die eikel toch wel met les geven. Ben voor niets opgestaan Ik sta om 5.45 op.... 2 uur reizen... kom ik om half 9 op school voor de les... lerares komt om 9 uur aankakken... geeft een kwartier les... einde college... volgende les om 10.30 had ik dus 2 uur kunnen blijven pitten dat is dus nog een tikkeltje erger Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost [..]Ik sta om 5.45 op.... 2 uur reizen... kom ik om half 9 op school voor de les... lerares komt om 9 uur aankakken... geeft een kwartier les... einde college... volgende les om 10.30 had ik dus 2 uur kunnen blijven pitten dat is dus nog een tikkeltje erger dan ga je op kamers, scheelt je 4 uur reizen per dag Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost [..]dan ga je op kamers, scheelt je 4 uur reizen per dag Reizen met de trein is ook cool ik kwam gisteren nog een kerel met een baard en een pijp in zn kop tegen, die met geschoren benen en hakken en een rok en vrouwenpruik opliep Dat maak je op die duffe kamer niet mee Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost [..]Reizen met de trein is ook cool ik kwam gisteren nog een kerel met een baard en een pijp in zn kop tegen, die met geschoren benen en hakken en een rok en vrouwenpruik opliep Dat maak je op die duffe kamer niet mee Hier kan je mensen uitlachen die op BG Zuid wonen, aangezien hun hele gang blauw staat omdat een of andere malloot een pizza een half uur in de magnetron had laten zitten En ik zit ook 2x per week in de trein hoor Zondag nog bij een gast die een kaartje met 40% korting, zonder kortingsbewijs... Tevergeefs geprobeert de conducteur te overtuigen dat hij mijn broer was en met mij mee aan t reizen was... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost [..]Hier kan je mensen uitlachen die op BG Zuid wonen, aangezien hun hele gang blauw staat omdat een of andere malloot een pizza een half uur in de magnetron had laten zitten En ik zit ook 2x per week in de trein hoor Zondag nog bij een gast die een kaartje met 40% korting, zonder kortingsbewijs... Tevergeefs geprobeert de conducteur te overtuigen dat hij mijn broer was en met mij mee aan t reizen was... Dat met die pizza gebeurt op m'n werk ook wel eens... maar dan met andalusische visschotels... dan stinkt het ook nog eens de pan uit en dat met die conducteur pak je ook niet goed aan hij ziet zo ook wel dat de eerste de beste malloot je broer niet is... maar het hoeft je broer niet te zijn > Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost Wees blij dat je les hebtDeze ochtend opgestaan om 7u voor de les van 8u30. Les begint, en na een half uurtje stopt die eikel toch wel met les geven. Ben voor niets opgestaan Alleen dat klote proefwerk van geschiedenis, wat me dwars zat. Allemaal van die klote vragen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost [..]Dat met die pizza gebeurt op m'n werk ook wel eens... maar dan met andalusische visschotels... dan stinkt het ook nog eens de pan uit en dat met die conducteur pak je ook niet goed aan hij ziet zo ook wel dat de eerste de beste malloot je broer niet is... maar het hoeft je broer niet te zijn > probleem was dan ook dat mijn kaartje Zwollywood > Grunn was en die van hem Amsterdamned > Grunn Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost [..]probleem was dan ook dat mijn kaartje Zwollywood > Grunn was en die van hem Amsterdamned > Grunn Slim...... naja... dan had het toch je broer kunnen zijn? Dat had ie dan weer wel kunnen geloven Ik ben in 5 weken tijd nog maar 1 keer gecontroleerd in de trein... ik schrik ze blijkbaar af Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost [..]Slim...... naja... dan had het toch je broer kunnen zijn? Dat had ie dan weer wel kunnen geloven Ik ben in 5 weken tijd nog maar 1 keer gecontroleerd in de trein... ik schrik ze blijkbaar af ja maar je moet op hetzelfde station zijn opgestapt, anders telt die regeling niet En ze controleren op de lijn Schiphol - Groningen altijd tussen Schiphol en Amersfoort 1x en tussen Zwolle en Groningen 1x... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 oktober 2005 gepost Auteur Share 5 oktober 2005 gepost http://www.daire.org/namegens.html Hier vind je massa's links naar name generators, dus wil je een elf/hobbit/jedi/superheld-naam, hier moet je zijn Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost De onderstaande link is een leuke link voor de darters onder ons. Probeer in zo weinig mogelijk worpen de 0 te bereiken. Je hoeft niet met dubbles of tripples uit. Mijn record is 7 worpen. Ik ben benieuwd wat jullie halen http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/s ... /darts.xml Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost De onderstaande link is een leuke link voor de darters onder ons. Probeer in zo weinig mogelijk worpen de 0 te bereiken. Je hoeft niet met dubbles of tripples uit. Mijn record is 7 worpen. Ik ben benieuwd wat jullie halen http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/s ... /darts.xml Mijn record is 8 worpen http://img194.imageshack.us/img194/6021/dars9gb.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost Beter is denk ik niet mogelijk, aangezien je minstens 4 pijlen nodig hebt Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost FF iets anders: waarom heet Paul de Leeuw in zijn programma een onderdeel naar mij vernoemd? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost http://6pack.tv/Default.asp?log=607&cont=viewLog&s=swf voor alle Queen fans http://www.getlogged.com/movies/HPI-R40_VS_Ford-Focus.htm van 0-100 km/h in 1,5 sec Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost Zo, zal ik jullie dan maar eens met een raadseltje opzadelen waar ik zelf 't antwoord niet van weet? > Ik hoorde 'm vandaag op school, maar het antwoord wou diegene niet vertellen. Hier komt 'ie dus: Je hebt: * Koe = €1,- * Schaap = €15,- * Kip = €0,25 Opdracht: Neem 100 dieren bij elkaar die samen €100,- zijn. Het is de bedoeling dat je in ieder geval elk dier minimaal 1x gebruikt hebt. Dus je mag bijvoorbeeld niet 100 koeien nemen (100 x €1,- = €100,-). Succes allemaal! * Ik ga d'r zelf ook maar weer eens even op puzzelen... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost Zo, zal ik jullie dan maar eens met een raadseltje opzadelen waar ik zelf 't antwoord niet van weet? > Ik hoorde 'm vandaag op school, maar het antwoord wou diegene niet vertellen. Hier komt 'ie dus:Je hebt: * Koe = €1,- * Schaap = €15,- * Kip = €0,25 Opdracht: Neem 100 dieren bij elkaar die samen €100,- zijn. Het is de bedoeling dat je in ieder geval elk dier minimaal 1x gebruikt hebt. Dus je mag bijvoorbeeld niet 100 koeien nemen (100 x €1,- = €100,-). Succes allemaal! * Ik ga d'r zelf ook maar weer eens even op puzzelen... is een apart raadseltjes topic Er was er ook eentje met koeien en die was heel flauw... Ik hoop dat dit de letterlijke opdracht was 1 koe: 1 euro 1/15 schaap: 1 euro 4 kippen: 1 euro en toen? :/ Shit ik kom er echt niet uit... Hij is heel simpel... 8 pogingen gedaan, kom steeds ophetzelfde uit steeds 101 dieren Ga het zo in de trein nog wel ns proberen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 oktober 2005 gepost Auteur Share 28 oktober 2005 gepost Ga ervan uit dat er 3 schapen nodig zijn Heb je nog 55€ over en 97 dieren. Stel x = aantal koeien en y = aantal kippen 55 = 1*x + 0.25*y 97 = x + y x = 97 - y -> 55 = 1*(97-y)+0.25*y 55 = 97 - y + 0.25*y 42 = 0.75*y y = 56 x = 97-56 = 41 Controle : 56*0.25€ + 41*1€ + 3*15€ = 100€ Dus je hebt 56 kippen, 41 koeien en 3 schapen nodig De geniale Belg heeft gesproken Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost Ga ervan uit dat er 3 schapen nodig zijnHeb je nog 55€ over en 97 dieren. Stel x = aantal koeien en y = aantal kippen 55 = 1*x + 0.25*y 97 = x + y x = 97 - y -> 55 = 1*(97-y)+0.25*y 55 = 97 - y + 0.25*y 42 = 0.75*y y = 56 x = 97-56 = 41 Controle : 56*0.25€ + 41*1€ + 3*15€ = 100€ Dus je hebt 56 kippen, 41 koeien en 3 schapen nodig De geniale Belg heeft gesproken Zouden er eigenlijk nog meer oplossingen bestaan dan bovenstaande? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost Ga ervan uit dat er 3 schapen nodig zijnHeb je nog 55€ over en 97 dieren. Stel x = aantal koeien en y = aantal kippen 55 = 1*x + 0.25*y 97 = x + y x = 97 - y -> 55 = 1*(97-y)+0.25*y 55 = 97 - y + 0.25*y 42 = 0.75*y y = 56 x = 97-56 = 41 Controle : 56*0.25€ + 41*1€ + 3*15€ = 100€ Dus je hebt 56 kippen, 41 koeien en 3 schapen nodig De geniale Belg heeft gesproken Ik dacht dat jij geologie studeerde in plaats van deze wiskunde ongein Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 oktober 2005 gepost Auteur Share 28 oktober 2005 gepost [..]Ik dacht dat jij geologie studeerde in plaats van deze wiskunde ongein GEOGRAFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg nooit meer dat ik geologie studeer, of ik doe je wat! ( en dit meen ik, er heerst hier op de universiteit een 20jaar durende vete tussen geografie en geologie ) Trouwens : voor elke wetenschap heb je een basis wiskunde nodig, en ja, ik ben nu eenmaal goed in wiskunde Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost [..]GEOGRAFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg nooit meer dat ik geologie studeer, of ik doe je wat! ( en dit meen ik, er heerst hier op de universiteit een 20jaar durende vete tussen geografie en geologie ) Trouwens : voor elke wetenschap heb je een basis wiskunde nodig, en ja, ik ben nu eenmaal goed in wiskunde sorry ... komt omdat ik de afgelopen week 879 begrippen in m'n hoofd heb moeten stampen en ik soms moeite heb om het één en ander uit elkaar te houden Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 november 2005 gepost Share 11 november 2005 gepost http://www.yourdailymedia.com/media/1120318056 leuk filmpje, voor de Simpsons fans. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 november 2005 gepost Auteur Share 11 november 2005 gepost http://www.yourdailymedia.com/media/1120318056leuk filmpje, voor de Simpsons fans. HI-LA-RISCH!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 11 november 2005 gepost Share 11 november 2005 gepost Geografie roeleert natuurlijk zéér zwaar ten opzichte van geologie, geen twijfel. Uitermate geniale studie met louter Genialen in de Orde der Oppergenialen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 november 2005 gepost Auteur Share 11 november 2005 gepost Geografie roeleert natuurlijk zéér zwaar ten opzichte van geologie, geen twijfel. Uitermate geniale studie met louter Genialen in de Orde der Oppergenialen. (valt het op dat Dr.Ommels ook een geograaf is ) Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 12 november 2005 gepost Share 12 november 2005 gepost [..](valt het op dat Dr.Ommels ook een geograaf is ) Ik dacht toch echt dat ik het goed verkapt had! Maar geografen, geniaal als ze zijn, zien zoiets uiteraard in één oogopslag. Peter, ook gij bent exorbitant Geniaal! Trouwens, hoe ziet de bierkelder eruit momenteel? Kheb hier n Cuvee van de Keizer uit 2004 staan oa, en Rochefort 10, en een 6-pack Gouden Carolus (Ambrio, Tripel en Classic). Plus uiteraard het een en ander aan vage Nederlandse brouwsels en nog een plurk Belgisch en Duits Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 november 2005 gepost Share 21 november 2005 gepost http://www.yourdailymedia.com/media/1132494076 ik ben geen fan van veel kerst verlichting, maar dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 21 november 2005 gepost Share 21 november 2005 gepost http://www.yourdailymedia.com/media/1132494076ik ben geen fan van veel kerst verlichting, maar dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf Je zou 't maar als buren hebben... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 21 november 2005 gepost Share 21 november 2005 gepost [..]Je zou 't maar als buren hebben... lijkt mij anders wel vet om in zon guis te wonenen hahahahahaha maar diemuziek die er wordt gedraaid is wel minder omdat ik daar niets aan vind. doe dan een christmas melody of iets dergelijks. maar het is opzich niet verkeerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 29 november 2005 gepost Share 29 november 2005 gepost In het onderstaande plaatje zitten 75 bands, zoals 50cent, u2 enz. http://www.flurl.com/attachments/2005/Nov/26/FLURL-dot-com-9547-virgindigital1280x9604wo.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten