Malabar 28 juni 2005 gestart Share 28 juni 2005 gestart [..]Het is dan ook .nl en niet .be [tevens test voor de nieuwe functie: datum in de quote ] Zo te zien werkt de datum alleen bij nieuwe quotes en krijg je bij oude quotes alleen: djkoelkast: Te zien maar ik vind het wel goed. Portal ziet er ook wel goed uit, zo onder elkaar. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost [..]Het is dan ook .nl en niet .be [tevens test voor de nieuwe functie: datum in de quote ] Ik zie dat nu idd nu ook staan van dat "username schreef op dag maand datum tijdstip:" bij quotes. Opzich wel een aardige functie maar zelf was ik toch wat meer gewend aan de oude manier van quoten met alleen de nickname van de persoon erin en vind ik deze nieuwe manier van quoten ook wat langdradiger overkomen. Als ik het dus zou mogen zeggen zou ik toch voor de oude manier gaan, ook omdat ik nu zie dat bij iedere user dan de quote weer anders is. Bij mij staat er namelijk: djkoelkast schreef op Di Jun 28, 2005 1:21 pm: : en bij Malabar zie ik djkoelkast schreef op Di Jun 28, 2005 13:21: : Ook die dubbele punt gaat met 2 keer ook dubbelop. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Als ik het dus zou mogen zeggen zou ik toch voor de oude manier gaan. Hier nog een voorstander. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost [..]Hier nog een voorstander. Je kan het ook gewoon weghalen hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost [..]Hier nog een voorstander. Voorstander voor de oude of de nieuwe manier? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost ik laat het zo omdat er soms een heel oud bericht wordt gequote. Ik zal het lettertype kleiner maken en de dubbele dubbele punt weghalen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost het PM/AM of 24u hangt van je instellingen af Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Voorstander voor de oude of de nieuwe manier? Wat denk je als ik jou quote? @randy: das veel te veel werk, ik ben lui Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 28 juni 2005 gepost Auteur Share 28 juni 2005 gepost het PM/AM of 24u hangt van je instellingen af Nou dat weet ik niet want ik zie dit dus: Zie de quotes wel PM/AM maar de tijden in 24u. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Topic gesplitst omdat het in het andere topic eigenlijk over de portal gaat . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost ja het hangt van de instellingen in je profiel af, het wordt hard in de database gezet, dus als iemand met een 12u instelling quote staat er pm/am Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost in je profiel staat dit: Datum weergave: De syntax die gebruikt word is gelijk aan de syntax van de PHP functie date() er staat standaard: d M Y h:i a d - dag van de maand, 2 cijfers met nullen aan het begin; dus "01" tot "31" M - maand, textueel, 3 letters; dus "Jan" Y - jaar, 4 cijfers; dus "1999" h - uur, 12-uur format; dus "01" to "12" i - minuten; dus "00" tot "59" a - "am" of "pm" de juiste instelling is dan ook: D d M Y H:i ofwel: Din 28 juni 2005 16:27 voor Nederland, ik zal het ook aanpassen in mijn profiel en in de algemene datum'regels' op het forum. (H- hour, 24-uur format; dus "00" tot "23" ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost blablabla zo dus Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost http://www.php.net/date Daar staan alle letters die je kunt gebruiken. Dingen als streepjes en punten worden as is overgenomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten