djkoelkast 27 juni 2005 gestart Share 27 juni 2005 gestart Om onzelf weer een beetje op de kaart te zetten heb ik even snel een heel simpel portaltje gemaakt op http://www.clownenacrobaat.nl Nu kan ik de site weer aanmelden op verzamelpagina's Komt een andere als alles af is (muzieksite etc.) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost In een oranje stemming? Kolere... Pijnlijk man! Verder wel leuk Zat me net te bedenken dat series over Clowns EN acrobaten niet zo talrijk zijn Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 juni 2005 gepost Auteur Share 27 juni 2005 gepost daarom juist maar och het is even snel en expres een heel andere stijl en kleur gepakt. Het is maar tijdelijk Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost daarom juist maar och het is even snel en expres een heel andere stijl en kleur gepakt. Het is maar tijdelijk Het ziet er in ieder geval leuk en vrolijk uit Moet zeker nog een ander ''logo'' komen of niet Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 juni 2005 gepost Auteur Share 27 juni 2005 gepost ja ook dat Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Haha oranje kleurtje. Goed voor de nationale gevoelens. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Haha oranje kleurtje. Goed voor de nationale gevoelens. Huh? Ik zie nergens zwart-geel-rood Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2005 gepost Auteur Share 28 juni 2005 gepost [..]Huh? Ik zie nergens zwart-geel-rood Het is dan ook .nl en niet .be [tevens test voor de nieuwe functie: datum in de quote ] Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost [..]Het is dan ook .nl en niet .be Wat voel ik me geïsoleerd ( en ik kan me nu eenmaal niet voordoen als Nederlanden ) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten