MatSoft 25 juni 2005 gestart Share 25 juni 2005 gestart Ik heb vandaag de dvd's gekocht van Bassie en Adriaan op reis door Amerika. Alleen nu snap ik iets niet. Je hebt B & A op reis door... in delen (1 tm 5) Maar ook B & A reis door am.. in maar 2 delen! (hier staan extra;s op de dvd's) weet iemand het verschil?? Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 25 juni 2005 gepost Share 25 juni 2005 gepost Ik heb vandaag de dvd's gekocht van Bassie en Adriaan op reis door Amerika. Alleen nu snap ik iets niet. Je hebt B & A op reis door... in delen (1 tm 5) Maar ook B & A reis door am.. in maar 2 delen! (hier staan extra;s op de dvd's) weet iemand het verschil?? De 5 delige serie hebben ze al eerder uitgebracht, maar dan op video (de CNR uitgave), en daar staat ook minder op. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2005 gepost Share 25 juni 2005 gepost Hier is al een topic over... even zoeken, daar staan ook alle verschillen in. slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten