Mr_T 23 juni 2005 gestart Share 23 juni 2005 gestart Ik was eens aan het speuren op internet en ik kwam daar een aantel citaten tegen van mensen over Bas van Toor/Bassie. Ook een aantal citaten van hem zelf. Hieronder vind je er een paar. Zijn filosofie bij tegenspoed: " Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" (Bron: Uit: Bassie en Adriaan ) Bassie en Adriaan houden ermee op: " Een clown stopt niet, die gaat gewoon het hoekie om." (Bron: RTL Nieuws 29 oktober 2002 ) Over werken zonder Adriaan en met Sylvia: " Vanaf het allereerste moment was de show een flop, omdat het publiek het niet pikt om ons samen te zien." (Bron: Telegraaf 9 april 2004 ) Over zijn ruzie met broer Aad (Adriaan): " Onze ruzie was een vergissing en is weer helemaal bijgelegd" (Bron: Telegraaf 27 januari 2004 ) Bassie: " Alles is voor Bassie!" (Bron: Uit: Bassie en Adriaan, de serie ) " Ik wist niet dat een eind aan de samenwerking ook betekende dat we er als broers niet meer voor elkaar zouden zijn"(Bron: AD 8 november 2003) " Je moet realist zijn: Er komt een tijd dat je móet stoppen" (Bron: AD 8 november 2003) " Hoe Bassie onze samenwerking beëindigde? Per e-mail"(Bron: Parool 10 april 2004) " Ik denk dat Bassie misschien toch met pensioen moet gaan" (Bron: Telegraaf 19 april 2004) " Het is duidelijk dat Van Toor een betere artiest is dan boekhouder"(Bron: Gooi en Eemlander 19 november 2002) Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 juni 2005 gepost Share 23 juni 2005 gepost " Je moet realist zijn: Er komt een tijd dat je móet stoppen" (Bron: AD 8 november 2003) ^ T is dat ik al erg content ben met mn huidige onderschrift, anders had ik deze genomen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten