GB3 20 juni 2005 gestart Share 20 juni 2005 gestart Allereerst wil ik ff zeggen dat ik het leuk vind dat "het forum" weer terug is, alleen iets anders Geniaal. Ik ben een redelijk fanatiek hardloper, ik heb in November 04 mijn eerste wedstrijd gelopen (15km) en afgelopen zaterdag mijn eerste halve marathon over de snik-hete "poemaheide" in ede . Nu vroeg ik mij eigenlijk eens af of er hier meer hardlopers zijn? Zoniet, probeer het eens het is een heerlijke sport waar je een kick van krijgt en het is nog eens gezond ook . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 23 juni 2005 gepost Share 23 juni 2005 gepost Ik doe aan atletiek, daar moet ik ook veel rennen maar dat is vaker niet meer dan 5 km. meestal zijn de crossjes 2.5 km. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 26 juli 2005 gepost Share 26 juli 2005 gepost Eens per jaar doe ik de Ronde Hoeploop in Ouderkerk, een tocht van 17 km om de polder de Ronde Hoep. Dit jaar was ik klaar na 1 uur 27 minuten en een beetje. Ik ben niet fanatiek, in train alleen de maand voor de loop een paar keer een lang stuk. Verder doe ik alleen kortere stukken (100 meter - enkele kms) bij de droogtraining voor het schaatsseizoen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.