JB 11 juni 2005 gestart Share 11 juni 2005 gestart Ik hoorde dit nummer op radio C&A en ik moet het gewoon hebben, wat een nummer zeg. Is deze ooit op CD uitgebracht of alleen op plaat? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 juni 2005 gepost Share 11 juni 2005 gepost Ik hoorde dit nummer op radio C&A en ik moet het gewoon hebben, wat een nummer zeg. Is deze ooit op CD uitgebracht of alleen op plaat? alleen op plaat (Circus) maar je kunt hem ook beluisteren op de adriaan homepage Link naar bericht Delen op andere sites
JB 12 juni 2005 gepost Auteur Share 12 juni 2005 gepost Waar dan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost zul je even moeten zoeken, het heeft er gestaan. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost Gewoon onder het mapje foto's en dan foto's van het circus Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost Gewoon onder het mapje foto's en dan foto's van het circus Ik snap daar nog steeds niets van; ik hoor daar dus helemaal niks. Toen die foto's er voor het eerst stonden en het nummer er te horen zou zijn hoorde ik het niet...en nu nog niet. Ligt dat nou aan mij, of is er iets anders aan de hand? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost je moet quicktime geïnstalleerd hebben anders werkt het niet Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost Dat dacht ik ook al, en dat maakt het dus extra vreemd: de achtergrondmuziekfragmenten werken ook met Quicktime, en die kan ik wel gewoon luisteren Het is niet van vitaal belang, maar toch. Beetje vreemd Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost je moet quicktime geïnstalleerd hebben anders werkt het niet oh... ik heb geen quicktime geinstalleerd en ik hoor het ook maar bij mij lukt het juist weer nooit om plaatjes te vergroten op de homepage. (alleen dmv rechter muisknop koppeling openen) Het kan dus zijn dat het soms niet werkt bij iedereen Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost Nou ja, ik wacht het maar af. Wie weet lukt het opeens wel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost site is ook op apple gemaakt...kun je beter niet doen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost site is ook op apple gemaakt...kun je beter niet doen Een site kun je prima op een apple maken, apples hebben ook een txt editor Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost [..]Een site kun je prima op een apple maken, apples hebben ook een txt editor laat ik het anders formuleren: Site is gemaakt met de Apple tegenhanger van wat Frontpage voor Windows is, kun je beter niet doen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten