wonderer 7 september 2006 gepost Auteur Share 7 september 2006 gepost House is wel nu en geen kutdarts! Op zich wel een emotionele aflevering, maar ik hou niet van baby's Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 8 september 2006 gepost Share 8 september 2006 gepost House nog niet gezien. Wel vind ik Hugh Laurie in Blackadder en A bit of Fry and Laurie (pas nog ontdekt, volgens mij nooit in NL uitgezonden) fantastisch en in de stukjes die ik van House zag valt het mij op hoe anders hij daar is. Ik ga nog kijken binnenkort. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2006 gepost Auteur Share 13 september 2006 gepost Aflevering 3x02 was echt uber! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 september 2006 gepost Share 13 september 2006 gepost Aflevering 3x02 was echt uber! Season 3 loopt atm zeker in Amerika . Morgen komt het ook weer op sbs trouwens zag ik Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2006 gepost Auteur Share 13 september 2006 gepost [..]Season 3 loopt atm zeker in Amerika . Morgen komt het ook weer op sbs trouwens zag ik Yep En jij gaat 3x02 ook leuk vinden want het gaat over alien abduction Het was echt net de X-files. Maar dan beter natuurlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 september 2006 gepost Share 13 september 2006 gepost [..]Yep En jij gaat 3x02 ook leuk vinden want het gaat over alien abduction Het was echt net de X-files. Maar dan beter natuurlijk. Hehe klinkt goed . Maar ik vind de X-Files ook gaaf omdat de rode draad en de personages me in het algemeen erg aanspreken . Op tv een serie volgen is bout, want ik mis altijd wel iets tussendoor . Ik wil het liefst gewoon alles achter elkaar aan kunnen kijken via een seizoenbox ofzo . Dan kan ik er veel beter voor gaan zitten en me er op concentreren wanneer het mij uitkomt . Maar Season 1 komt dacht ik in januari hier Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2006 gepost Auteur Share 13 september 2006 gepost [..]Hehe klinkt goed . Maar ik vind de X-Files ook gaaf omdat de rode draad en de personages me in het algemeen erg aanspreken . Op tv een serie volgen is bout, want ik mis altijd wel iets tussendoor . Ik wil het liefst gewoon alles achter elkaar aan kunnen kijken via een seizoenbox ofzo . Dan kan ik er veel beter voor gaan zitten en me er op concentreren wanneer het mij uitkomt . Maar Season 1 komt dacht ik in januari hier Ik neem de boxen in oktober wel mee. Of wil je per se met ondertiteling? Al die medische taal kan wel lastig zijn... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 september 2006 gepost Share 13 september 2006 gepost [..]Ik neem de boxen in oktober wel mee. Of wil je per se met ondertiteling? Al die medische taal kan wel lastig zijn... Ik zie je maar 1 keer en ik kan geen regio 1 dvd's afspelen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Stond nog een heel artikel in de gids hierover . Het schijnt zo goed te lopen dat Hugh Laurie al voor Seizoen 4 contracten heeft getekend Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 september 2006 gepost Auteur Share 24 september 2006 gepost Het is inderdaad immens populair. Ik ben ook nog niemand tegengekomen die een of twee afleveringen volledig heeft gezien en er niks aanvond. Blijkbaar was het publiek de standaard karakters moe. Daarnaast zijn Laurie's acteerkwaliteiten van een niveau dat je in Amerika nooit ziet. Ik ben erg blij dat er nog een seizoen van komt, maar ze moeten het niet gaan uitmelken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Het is inderdaad immens populair. Ik ben ook nog niemand tegengekomen die een of twee afleveringen volledig heeft gezien en er niks aanvond. Blijkbaar was het publiek de standaard karakters moe. Daarnaast zijn Laurie's acteerkwaliteiten van een niveau dat je in Amerika nooit ziet. Ik ben erg blij dat er nog een seizoen van komt, maar ze moeten het niet gaan uitmelken. Hij schijnt er ook echt pillen voor te slikken he . Krijgt ie zelf hoofdpijnen van om zich helemaal in te kunnen leven enzo Uitmelken opzich is wel iets om op te letten . Maar een echte "die-hard" fan blijft het toch wel leuk vinden en zeker met een serie die eigenlijk vrijwel alleen stand-alone afleveringen bevat. Alles staat los van elkaar, dus nieuwe afleveringen vervelen eigenlijk nooit maar zijn alleen maar welkom . Tenzij de inspiratie op is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 september 2006 gepost Auteur Share 24 september 2006 gepost [..]Hij schijnt er ook echt pillen voor te slikken he . Krijgt ie zelf hoofdpijnen van om zich helemaal in te kunnen leven enzo Uitmelken opzich is wel iets om op te letten . Maar een echte "die-hard" fan blijft het toch wel leuk vinden en zeker met een serie die eigenlijk vrijwel alleen stand-alone afleveringen bevat. Alles staat los van elkaar, dus nieuwe afleveringen vervelen eigenlijk nooit maar zijn alleen maar welkom . Tenzij de inspiratie op is Hij heeft geloof ik een keer een vicodin geslikt om te weten hoe het voelt. Verder denk ik niet dat iemand van het kaliber Laurie aan methodacting hoeft te doen, dus hoofdpijn opwekken enzo... misschien ben je in de war met een aflevering waarin House een migraine bij zichzelf opwekte om een andere dokter in discrediet te brengen. En het zijn geen stand alone afleveringen. Elke week is er een nieuwe case, maar de verhaallijnen van de hoofdpersonages gaan gewoon door. In de eerste helft van het eerste seizoen valt dat nog niet zo op, maar naarmate de serie vordert begint het echt wel lastiger te worden om zomaar een aflevering te kijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost [..]Hij heeft geloof ik een keer een vicodin geslikt om te weten hoe het voelt. Verder denk ik niet dat iemand van het kaliber Laurie aan methodacting hoeft te doen, dus hoofdpijn opwekken enzo... misschien ben je in de war met een aflevering waarin House een migraine bij zichzelf opwekte om een andere dokter in discrediet te brengen. En het zijn geen stand alone afleveringen. Elke week is er een nieuwe case, maar de verhaallijnen van de hoofdpersonages gaan gewoon door. In de eerste helft van het eerste seizoen valt dat nog niet zo op, maar naarmate de serie vordert begint het echt wel lastiger te worden om zomaar een aflevering te kijken. Ah ok, dan is het gevaar wel dat verhaallijnen uitgemolken of verkloot kunnen worden naarmate er meerdere seizoenen worden gemaakt ja Bij sommige series staan afleveringen gewoon zo op zichzelf dat ze na ik weet niet hoeveel delen alsnog gewoon doorkunnen op populair niveau zonder hun eigen verhaallijn onderuit te halen. Ik "dacht" dus dat dat hierbij dus ook zo was Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 september 2006 gepost Auteur Share 24 september 2006 gepost [..]Ah ok, dan is het gevaar wel dat verhaallijnen uitgemolken of verkloot kunnen worden naarmate er meerdere seizoenen worden gemaakt ja Bij sommige series staan afleveringen gewoon zo op zichzelf dat ze na ik weet niet hoeveel delen alsnog gewoon doorkunnen op populair niveau zonder hun eigen verhaallijn onderuit te halen. Ik "dacht" dus dat dat hierbij dus ook zo was Het is in seizoen drie al een beetje aan de hand, vandaar mijn angst. Ze moeten met iets heel goeds komen wil het oude niveau gehandhaafd blijven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost [..]Het is in seizoen drie al een beetje aan de hand, vandaar mijn angst. Ze moeten met iets heel goeds komen wil het oude niveau gehandhaafd blijven. As in... in seizoen 1 en 2 wordt een goede verhaallijn neergezet... en in seizoen 3 worden weer elementen toegevoegd/onthullingen gedaan, die de hele verhaallijn van seizoen 1 en 2 teniet doen? Dat zuigt . Dat is bij X-Files ook heel erg . Dan krijg je echt van: Seizoen 2: "het is zit zo met zus" Seizoen 3: "zal ik je wat zeggen... in seizoen 2 zei jantje dat het zo zat met zus... maar het zit zo" Seizoen 4: "jantje uit seizoen 1 t/m 3 was evil... hij loog... het zit nu ECHT zo met zus blabla Is best jammer ja . Het maakt alleen het laatste seizoen nuttig om te kijken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 september 2006 gepost Auteur Share 24 september 2006 gepost House is kreupel en heeft constante pijn, waarvoor hij pillen slikt (verslaafd) en nogal bot uit de hoek kan komen. In de laatste aflevering van het tweede seizoen wordt hij voor die pijn en kreupelheid behandeld en in de eerste van het derde seizoen komt hij hardlopend naar zijn werk. Ineens was de essentie van House weg. Gelukkig trekt het weer een beetje bij, maar het was wel even schrikken. Hij was ineens zo veranderd... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Overmorgen komt bij ons de DVD-box uit van seizoen 1. Werd tijd! (ik ben trouwens bekeerd tot het House-isme, beste niet-comedy reeks ooit!!!) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost Overmorgen komt bij ons de DVD-box uit van seizoen 1.Werd tijd! (ik ben trouwens bekeerd tot het House-isme, beste niet-comedy reeks ooit!!!) Wheheh. Kon niet uitblijven. Geniale mensen vinden het nu eenmaal een geniale serie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Kut darts (DJ leest hier toch niet want hij vindt het een stomme topic titel) alsof jij uberhaupt sbs kan kijken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Wheheh. Kon niet uitblijven. Geniale mensen vinden het nu eenmaal een geniale serie Zeker de laatste aflevering was geniaal (diegene die op zeer legale wijze op m'n pc staat) Wilson: "That's Vicodin!" en dan weer dat geweldig lachje op House z'n gezicht Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]Zeker de laatste aflevering was geniaal (diegene die op zeer legale wijze op m'n pc staat) Wilson: "That's Vicodin!" en dan weer dat geweldig lachje op House z'n gezicht Jaaa Nou nog drie weken wachten Kutidols. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]alsof jij uberhaupt sbs kan kijken Ik leef gewoon mee met de Nederlandse fans. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Ik leef gewoon mee met de Nederlandse fans. Moeten de Nederlandse fans het oplossen zoals ik hier (bij ons zitten ze n?t aan het begin van seizon 2) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]Moeten de Nederlandse fans het oplossen zoals ik hier (bij ons zitten ze n?t aan het begin van seizon 2) Op SBS zijn ze meteen doorgegaan met seizoen twee ook. Best tof. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 januari 2007 gepost Share 17 januari 2007 gepost [..]Op SBS zijn ze meteen doorgegaan met seizoen twee ook. Best tof. Bij ons ook, maar ze vinden het nodig om er soms andere programma's tussen te steken (vanavond Gala van de Gouden Shoen ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 januari 2007 gepost Auteur Share 17 januari 2007 gepost [..]Bij ons ook, maar ze vinden het nodig om er soms andere programma's tussen te steken (vanavond Gala van de Gouden Shoen ) In Nederland komt er nog wel eens darten tussendoor Nou ja, hier football en American Idol. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 januari 2007 gepost Share 17 januari 2007 gepost [..]In Nederland komt er nog wel eens darten tussendoor Nou ja, hier football en American Idol. Jah, net na zo'n schitterende aflevering gooien ze er ineens American Idol tussendoor. Ok, het is een kijkcijferbom, maar waarom net dan? Hetzelfde doen ze met Family Guy en American Dad. Goede tv planning is toch iets dat Amerikanen niet kennen hoor. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 januari 2007 gepost Auteur Share 17 januari 2007 gepost [..]Jah, net na zo'n schitterende aflevering gooien ze er ineens American Idol tussendoor. Ok, het is een kijkcijferbom, maar waarom net dan? Hetzelfde doen ze met Family Guy en American Dad. Goede tv planning is toch iets dat Amerikanen niet kennen hoor. Ja, enige vorm van continuiteit zou ze niet misstaan... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost Godverdomme, ga ik vandaag naar de winkel: geen box van House te bespeuren. Ga naar de infobalie: DVD-release is uitgesteld tot 8/2, hoe moeilijk is het om dvd'tjes te branden en in een boxje te steken??? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost Godverdomme, ga ik vandaag naar de winkel: geen box van House te bespeuren.Ga naar de infobalie: DVD-release is uitgesteld tot 8/2, hoe moeilijk is het om dvd'tjes te branden persen en in een boxje te steken??? Geen idee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost Je helpt me niet in deze moeilijke periode, (ik dacht dat ik hier goede vrienden had .... ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost Je helpt me niet in deze moeilijke periode, (ik dacht dat ik hier goede vrienden had .... ) Torrentje downloaden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost [..]Torrentje downloaden? Heb toch reeds alle afleveringen staan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost [..]Heb toch reeds alle afleveringen staan Nou, wat zaag je dan Die DVDs hebben geen haast. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost [..]Nou, wat zaag je dan Die DVDs hebben geen haast. Jawel, excuses om niet te moeten studeren En het feit dat ik die extra's wil zien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost [..]Jawel, excuses om niet te moeten studeren En het feit dat ik die extra's wil zien Die staan ook op youtube Maar inderdaad, die extra's zijn wel een reden voor de DVD... goed punt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost [..]Die staan ook op youtube Maar inderdaad, die extra's zijn wel een reden voor de DVD... goed punt Moest het me enkel om de afleveringen gaan, zou ik er n?t iets minder drukte om maken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost [..]Moest het me enkel om de afleveringen gaan, zou ik er n?t iets minder drukte om maken It's not Lupus! Hier vast bloopers uit seizoen twee: http://www.youtube.com/watch?v=-6Hytt2eAN0 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Ik heb sinds gisteren de DVD-Box van Seizoen 1 Wel jammer dat het beeldformaat 4/3 (ben gewoon van hd te kijken) Nuja, nu kan ik tenminste altijd genieten van Greg Nu nog jaloers zijn op wonderer omdat ze al de box van season 2 heeft Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2007 gepost Auteur Share 10 februari 2007 gepost Wat raar... S1 in regio 1 is amorphic en 2 is widescreen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Vraag me niet waarom ze het hebben gedaan. Is opzich wel handig voor de mensen met een gewone tv, maar daar blijft het bij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2007 gepost Auteur Share 10 februari 2007 gepost Ik zou het ook niet weten... Lijkt me best irritant eigenlijk, vooral inderdaad als je de HD versie gewend bent. Hopen dat seizoen 2 wel widescreen is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Nuja, ik kan eventueel wel een andere box kopen van S1. Oja, en dit is me nu pas opgevallen. De begintune is niet Teardrop van Massive Attack, maar een muziekje dat ze speciaal hebben gecomponeerd voor de show. Niet zo jammer, maar vind Teardrop zo'n schitterende openingtune Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2007 gepost Auteur Share 10 februari 2007 gepost Elke keer als dat nummer van the Who langskomt (en die komt vaak langs hier, in reclames enzo), roep ik "hee, House-song!" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Elke keer als dat nummer van the Who langskomt (en die komt vaak langs hier, in reclames enzo), roep ik "hee, House-song!" Baba O Railey Staat op m'n mp3-speler Was zoo'n geweldige sc?ne met Vogler. Ook toen hij per ongeluk Nagila Hava (of hoe noemt dat joods nummer) opzetten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2007 gepost Auteur Share 10 februari 2007 gepost [..]Baba O Railey Staat op m'n mp3-speler Was zoo'n geweldige sc?ne met Vogler. Ook toen hij per ongeluk Nagila Hava (of hoe noemt dat joods nummer) opzetten :Y Vogler was echt een prototype bad guy. Denk niet dat IEMAND hem leuk vond. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Nuja, hoeveel mensen vonden Tritter ?cht leuk? (oja, voor de legale kijkers) Hoeveel zuller er Tritter leuk vinden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2007 gepost Auteur Share 10 februari 2007 gepost Nuja, hoeveel mensen vonden Tritter ?cht leuk?(oja, voor de legale kijkers) Hoeveel zuller er Tritter leuk vinden Ja, die was nog vervelender... Vogler maakte zijn beweegredenen tenminste duidelijk. Critter was alleen maar een bloed-onder-je-nagels-vandaan-haalkarakter. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Maar wat ik wel goed vond was dat hij eigenlijk gewoon House-zonder vicodin-als agent neerzette. (deed alles om z'n zin te krijgen) Maar echt sympathiek was hij niet neen. (z'n introductie was wel hilarisch: "do you want me to touch you there? That's your private place") En Morse in natuurlijk wel een schitterend acteur Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2007 gepost Auteur Share 10 februari 2007 gepost Maar wat ik wel goed vond was dat hij eigenlijk gewoon House-zonder vicodin-als agent neerzette. (deed alles om z'n zin te krijgen)Maar echt sympathiek was hij niet neen. (z'n introductie was wel hilarisch: "do you want me to touch you there? That's your private place") En Morse in natuurlijk wel een schitterend acteur House plaagt alleen maar een beetje. Dat zei Cuddy ook, toen ie haar met een opmerking tot tranen wist te reduceren. Critter was gewoon... vals. Het is hooguit een beetje te vergelijken met dat migraine-onderzoek, waar House toch best wat moeite doet om die medicus onderuit te halen, maar dan nog... House deed niemand kwaad met zijn verslaving, wel dan? Juist als hij geen vicodin neemt, vallen er doden. Wilsons aandeel in dat gedoe is ook nogal schokkend trouwens, vond ik. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.