Freek 29 februari 2004 gestart Share 29 februari 2004 gestart Hallo allemaal Tijdens een gesprek met wonderer op msn hadden we het over de Acrobatavieren (onze fanclub). Ik begon erover dat we nog geen logo hebben. Hier is dan het resultaat: Reacties zijn van harte welkom. FreekM Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Ik vinnem cool Zet je die korte versie er ook bij (de banner, zeg maar)? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 29 februari 2004 gepost Auteur Share 29 februari 2004 gepost Deze: Als je 'm als banner wilt moet er wel nog een internetadres onder. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Reacties zijn van harte welkom. FreekM Gaaf! Vooral dat plaatje van Adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Joris 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost hmmz is het een adriaan fanclub of een bassie en adriaan fanclub? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost hmmz is het een adriaan fanclub of een bassie en adriaan fanclub? Allebei, maar ja, de B&A pagina is nou ook de Adriaan Homepage geworden Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 29 februari 2004 gepost Auteur Share 29 februari 2004 gepost Banner: Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost [..] Gaaf! Vooral dat plaatje van Adriaan. ow dat plaatje is te vinden bij adriaan home page , moppen Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Banner:[...] Gaaf gedaan, een waardig logo Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Ik vind het ook fraai. Een bijzonder adriaanig, eh, aardig logo! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Dat ziet er goed uit. Nu nog een Bassie er bij en het is perfect. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost ik vind die naam nog steeds niks en een goede banner is max 60px hoog Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Ziet er prima uit FreekM! Leuke letters en grappige Adriaan erbij. Wat dat betreft een uitstekend logo. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 1 maart 2004 gepost Auteur Share 1 maart 2004 gepost ik vind die naam nog steeds niks en een goede banner is max 60px hoog Deze niet. Dit is onze banner! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 maart 2004 gepost Share 1 maart 2004 gepost [..]Deze niet. Dit is onze banner! Ja, leuk bedacht, maar andere mensen moeten wel zo gek zijn om zo'n grote banner op hun website te plaatsen Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 1 maart 2004 gepost Auteur Share 1 maart 2004 gepost [..]Ja, leuk bedacht, maar andere mensen moeten wel zo gek zijn om zo'n grote banner op hun website te plaatsen Ik zal kijken of ik 'm kleiner kan maken Link naar bericht Delen op andere sites
koelkast 1 maart 2004 gepost Share 1 maart 2004 gepost Die naam Acrobatavieren is toch wat lomp om te zeggen. Sorry hoor. Dan maar B&A forum Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 maart 2004 gepost Share 1 maart 2004 gepost Die naam Acrobatavieren is toch wat lomp om te zeggen. Sorry hoor. Dan maar B&A forum haha ik heb een medestander. Ik vind het nog steeds een Suske en Wiske naam Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 maart 2004 gepost Share 1 maart 2004 gepost [..]haha ik heb een medestander. Ik vind het nog steeds een Suske en Wiske naam Ik vind Balkenende ook een klootzak, maar de meerderheid beslist Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 1 maart 2004 gepost Share 1 maart 2004 gepost Die naam Acrobatavieren is toch wat lomp om te zeggen. Sorry hoor. Dan maar B&A forum Het is ook niet de naam voor het forum maar voor de fanclub, toch? En ik vind het een gave naam Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 1 maart 2004 gepost Share 1 maart 2004 gepost mss deze wat grooter maken en bij het logo toevoegen (want het is net dat het een Adriaan fanclub is) Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 1 maart 2004 gepost Share 1 maart 2004 gepost ofwel deze (maar dan de achtergrond van je logo veranderen in het geel) Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 1 maart 2004 gepost Auteur Share 1 maart 2004 gepost ofwel deze (maar dan de achtergrond van je logo veranderen in het geel) of gewoon dit plaatje transparant maken. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost komt er ook een page/stite ? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost komt er ook een page/stite ? Ik ga, als de officiële eigenaar van www.bassieenadriaan.nl & forum.basieenadriaan.nl en de eigenares van info.bassieenadriaan.nl het toestaan, een maitlje sturen naar de ADRIAAN-homepage om deze drie sites bij de links neer te kunnen zetten. Veel reclame die zeker weten succes zal hebben! (misschien komt radio.bassieenadriaan.nl er ook nog bij) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost [..]Ik ga, als de officiële eigenaar van www.bassieenadriaan.nl & forum.basieenadriaan.nl en de eigenares van info.bassieenadriaan.nl het toestaan, een maitlje sturen naar de ADRIAAN-homepage om deze drie sites bij de links neer te kunnen zetten. Veel reclame die zeker weten succes zal hebben! (misschien komt radio.bassieenadriaan.nl er ook nog bij) Wat dacht je ervan als de officiele woordvoerder dat es zou doen? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost Wat dacht je ervan als de officiele woordvoerder dat es zou doen? Sorry = @#$%^&*~! Nee, je hebt gelijk. Ik wilde een beetje ''te graag'', omdat ik eigenlijk allang een mailtje had willen sturen. Ga je gang. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost zou wel leuk zijn , toch ? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost [..] Sorry = @#$%^&*~! Nee, je hebt gelijk. Ik wilde een beetje ''te graag'', omdat ik eigenlijk allang een mailtje had willen sturen. Ga je gang. Geeft niet hoor Ik heb het mailtje de deur uit gedaan. Ben benieuwd hoe (of ) ze erop reageren. Als ze gaan piepen over de URL zijn ze wel een beetje laat. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost Ach, misschien zijn ze wel vereerd met het feit dat Bassieenadriaan op zo'n positieve manier gebruikt wordt. En daarnaast, inderdaad! Hadden ze die naam maar eerder moeten claimen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 maart 2004 gepost Share 17 maart 2004 gepost [..]Geeft niet hoor Ik heb het mailtje de deur uit gedaan. Ben benieuwd hoe (of ) ze erop reageren. Als ze gaan piepen over de URL zijn ze wel een beetje laat. Net als Antonio bedoelt: ze mogen blij zijn dat wij het niet voor commerciële doeleinden gebruiken (alleen een paar reclame's om kosten te dekken). Bovendien is Adriaan al zo trots op zoveel bezoekers, dus wij stelen heus zijn bezoekers niet Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 4 april 2004 gepost Share 4 april 2004 gepost Ik vind Balkenende ook een klootzak, maar de meerderheid beslist Ja, maar in tegenstelling tot *bepaalde mensen* wijst op zichzelf hoef jij niet vrijwel DAGELIJKS tegen 'm aan te kijken... Grmbl.... Stomme meerderheid.... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Sorry maar ik vind hem niet heel erg mooi. kan strakker. Het is niet echt een logo. SORRY Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Sorry maar ik vind hem niet heel erg mooi. kan strakker. Het is niet echt een logo. SORRY Eerst laten zien dat je het beter kan en DAN PAS commentaar leveren. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 29 april 2004 gepost Auteur Share 29 april 2004 gepost Sorry maar ik vind hem niet heel erg mooi. kan strakker. Het is niet echt een logo. SORRY Hey, ik ben ook maar een 'huis, tuin en keuken'-graficus. Dit is nog maar een bèta-versie Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost hij kan straker, maar dit is het idee. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Ik verveelde me. Ik weet niet of 't wat is, maar ik post 'm toch maar even: Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Ik verveelde me. Ik weet niet of 't wat is, maar ik post 'm toch maar even: Ik vind hem wel leuk Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Ik vind het 2e logo leuker, omdat ik het eerste iets te druk vond door de vele internetadressen erbij, maar dat is mijn mening... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Om even terug te komen op "de fanclub". Ik ben het met DJ eens, de naam vind ik totaal niks. Het ligt niet echt lekker in de mond en het is een beetje te lang. Dan het logo. Het tweede logo vind ik een stuk beter dan het eerste. Ps. Is er ooit wel eens een reactie gekomen op de mail naar Aad over de URL's? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Om even terug te komen op "de fanclub". Ik ben het met DJ eens, de naam vind ik totaal niks. Het ligt niet echt lekker in de mond en het is een beetje te lang. Dan het logo. Het tweede logo vind ik een stuk beter dan het eerste.Ps. Is er ooit wel eens een reactie gekomen op de mail naar Aad over de URL's? Tja, we kunnen het niet altijd over alles eens zijn En nee, nooit reactie gehad op de mail die ik daarover stuurde. Trouwens, Bas heeft voor ons toch een nieuwe naam bedacht: we zijn vanaf vorige week zaterdag het "Forumtuig" Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten