djkoelkast 7 juni 2005 gestart Share 7 juni 2005 gestart Zit je vast in een spel? Vraag hier om hulp! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Echt vast zit ik niet. Heb hier uit de oude doos Fifa 98 te voorschijn gehaald . Leek me nog wel eens leuk om te spelen, omdat je in dit spel op de PC tegen elkaar kan spelen. Ik krijg het alleen niet zo ingesteld, dat je met 2 man op het toetsenbord kan spelen. Dit kon volgens mij wel. Muis werkt namelijk niet zo handig. Iemand die weet hoe dit moet ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Echt vast zit ik niet. Heb hier uit de oude doos Fifa 98 te voorschijn gehaald . Leek me nog wel eens leuk om te spelen, omdat je in dit spel op de PC tegen elkaar kan spelen. Ik krijg het alleen niet zo ingesteld, dat je met 2 man op het toetsenbord kan spelen. Dit kon volgens mij wel. Muis werkt namelijk niet zo handig.Iemand die weet hoe dit moet ? Volgens mij heeft dat nooit gekunnen. Het kan met een joy-stick, maar niet 2x met het toetsenbord meen ik... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost [..]Volgens mij heeft dat nooit gekunnen. Het kan met een joy-stick, maar niet 2x met het toetsenbord meen ik... Volgens mij wel. Ik dacht dat ik het ooit nog tegen een vriend had gespeeld op die manier maar hoe die dat heeft ingesteld en welke FIFA dat was weet ik helaas niet... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Handige link voor mensen die problemen hebben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost [..]Volgens mij wel. Ik dacht dat ik het ooit nog tegen een vriend had gespeeld op die manier maar hoe die dat heeft ingesteld en welke FIFA dat was weet ik helaas niet... Ik meende me ook te kunnen herinneren dat het wel ging. Ben niet 100% zeker, omdat het erg lang geleden is . @wonderer: Google al geprobeerd. Wel een paar reacties gevonden waarin stond dat het wel kon, maar nergens hoe. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 april 2010 gepost Share 28 april 2010 gepost Geen idee of iemand ervan weet, maar ik was toevallig benieuwd: Kent iemand hier Mario & Sonic Olympic Games (wii) en is het 'Iemand' gelukt om die irritante 'Hunter' en 'Shooting' emblems te halen? Houdt zeg maar in dat je bij Skeet (kleiduiven schieten) alle 40 kleiduiven moet raken en bij Archery (boogschieten) alle 12 pijlen in de roos moet schieten. Het zal wel aan mij liggen, maar dit is nu al meer dan een jaar mission:impossible voor mij.... . Tips mogen altijd, als het maar vrijblijvend is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.