Niveath 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost [..]woeii dat is goed nieuws! en je naam onder je posts, ach, we wennen er wel aan Ik was er al aangewend . Blij dat je gewoon blijft Lukas Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost [..]*bedwingt de neiging om "amen" te zeggen* Je bent gewoon te grappig Ik bedoelde het gewoon goed hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost Je bent gewoon te grappig Ik bedoelde het gewoon goed hoor Weet ik.. maar het was zo... lang... en waar, natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost Ik heb zelf een hele lange tijd niet gepost Ben ook geschrokken toen ik erachter kwam Maar ik zal echt niet meer weggaan. Ik blijf gezellig posten (ook al doe ik het weinig ) Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 9 juni 2005 gepost Share 9 juni 2005 gepost Ja, ja. Ik ben sinds net ook op de hoogte, ik dacht zelf eerst dat het een grapje was.... Maar ik merkte al gauw dat dat niet zo was. En laat me je wel vertellen dat ik erg blij dat het forum weer back is ook al is het 1 en andere veranderd. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten