Cold45 3 juni 2005 gepost Auteur Share 3 juni 2005 gepost hmmz dan zal ik helaas toch moeten: de A van AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAdriaaaaaaaaaaaaaaaan? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Doe dat nou niet cold _ _ _ _ E [5 letters] Goed geraden letter(s): E Niet goed geraden letter(s): T - K - N - S - A GALGJ. Succes Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Jah Er moet toch nog een klinker in zitten De O? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost *kapitein* Juust _ O _ _ E [5 letters] Goed geraden letter(s): E - O Niet goed geraden letter(s): T - K - N - S - A GALGJ. Succes Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost *kapitein* Juust_ O _ _ E [5 letters] Goed geraden letter(s): E - O Niet goed geraden letter(s): T - K - N - S - A GALGJ. Succes DOUWE? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Drommels, ik kan niet weer de beurt aan mezelf gaan geven Keurig geraden hoor Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Volgende woord: _ _ _ _ _ _ _ _ Gebruikte letters: ****** Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost -e- Heel kort: _ _ _ _ _ _ _ _ Gebruikte letters: E GALGJE Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Dan de N van AdriaaN Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Hèhè voordat Cold het zegt : de A van AAAAAAAAAAAAAAAAAAdriaan Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost N fout, A fout _ _ _ _ _ _ _ _ Gebruikte letters: E, N, A GALGJE Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost De OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO dan:P? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost De OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO dan:P? Ook die is fout! _ _ _ _ _ _ _ _ Gebruikte letters: E, N, A, O GALGJE Kom op, mensen! Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost De U van InspecteUr? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 juni 2005 gepost Auteur Share 3 juni 2005 gepost Hèhè voordat Cold het zegt : de A van AAAAAAAAAAAAAAAAAAdriaan He dat is mijn letter Maar je snapt het nog niet helemaal, je moet alleen de A van AAAAAAdriaaaan vragen als die ook daadwerkelijk in het gevraagde woord voorkomt Maar onder het motto zegdatdan, vraag ik graag de I van Inspecteur Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost - T fout - U goed - I goed _ _ U _ _ U I _ Gebruikte letters: E, N, A, O, T, U, I GALGJE Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 4 juni 2005 gepost Auteur Share 4 juni 2005 gepost Hmmz k zie um niet, maar de L moet er in zitten Toch? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost Hmmz k zie um niet, maar de L moet er in zitten Toch? De L zit er inderdaad in: _ L U _ _ U I _ Gebruikte letters: E, N, A, O, T, U, I, L GALGJE Het woord wordt nu langzaamaan toch wel zichtbaar! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost [..]De L zit er inderdaad in: _ L U _ _ U I _ Gebruikte letters: E, N, A, O, T, U, I, L GALGJE Het woord wordt nu langzaamaan toch wel zichtbaar! Clubhuis ! Huis zag ik al een tijdje, maar ik wist niet wat er voor moest komen . Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost [..]Clubhuis ! Huis zag ik al een tijdje, maar ik wist niet wat er voor moest komen . He jammer, je hebt het geraden! > Maar goed, volgende voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost [..]He jammer, je hebt het geraden! > Maar goed, volgende voor jou! Ik weet weer eens niks . Dus ik sta mijn beurt wederom af . Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost Ik ga dan maar _ _ _ _ _ _ _ _ _ 9 letters Suc7! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost de E graag! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost De K van Karel Kluns... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost De R van R0000000000000000000000bin Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost _ _ _ _ _ _ _ _ _ Foute letters: E, K, R GAL** Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost _ _ _ _ __ _ _ _ Foute letters: E, K, R GAL** De N? Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost _ _ _ N _ _ _ _ N Goed: N Fout: E, K, R GAL** Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost de A van AAAAAAdriaaaan © Cold45 Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost _ _ _ N A _ _ _ N Goed: N, A Fout: E, K, R GAL** Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost _ _ _ N A_ _ _ N Goed: N, A Fout: E, K, R GAL** Bedoel je GAL*** Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost [..]Bedoel je GAL*** *zucht*... lekker belangrijk... vraag dan op zn minst ook gelijk een letter dit voegt weer echt niks toe Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost _ _ _ N A _ O _ N Goed: N, A, O Fout: E, K, R GAL*** Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost _ _ _ N A_ O _ N Goed: N, A, O Fout: E, K, R GAL*** de B? Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost _ _ _ N A _ O _ N Goed: N, A, O Fout: E, K, R, B GALG** Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost _ _ _ N A T O _ N Goed: N, A, O, T Fout: E, K, R, B GALG** Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost CHINA TOWN! YES! Ik heb er weer één! > Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost _ _ _ N AT O _ N Goed: N, A, O, T Fout: E, K, R, B GALG** China Town ! EDIT: AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGH ! Niet te geloven. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 juni 2005 gepost Auteur Share 6 juni 2005 gepost CHINA TOWN! (zou ik nog op tijd zijn? he als mod kan k bovenstaande reacties deleten > ) Maar Uncle Ar gaat dus weer uitlopen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost (zou ik nog op tijd zijn? he als mod kan k bovenstaande reacties deleten > ) Dacht ik dus ook, maar ik ben heel eerlijk . Ach dan raad ik het woord van Uncle Ar wel . Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost China Town is inderdaad goed. Volgende is voor Uncle Ar. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Nou, het eerste wat er in mij opkomt: _ _ _ _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ _ _ Kom op, The Master! *Uncle Ar lange neus trekt naar Cold Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Mag ik de A van: Als ik de dierentaal zou spreken, wat zou dat geweldig zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 juni 2005 gepost Auteur Share 6 juni 2005 gepost Nou, het eerste wat er in mij opkomt: _ _ _ _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ _ _ Kom op, The Master! *Uncle Ar lange neus trekt naar Cold krijgen we de l cadeau? of wat stelt dat streepje voor? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Mag ik de A van: Als ik de dierentaal zou spreken, wat zou dat geweldig zijn... krijgen we de l cadeau? of wat stelt dat streepje voor? Speciaal voor Cold in plaats van het streepje: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ G***** Foute Letters = A Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten