randy_roes 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Ha, wederom aan mij > Ik rule gewoon Met welk dier wordt het bier Delirium Tremens altijd voorgesteld? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Olifant. Juist, een roze om precies te zijn > Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Ik overrule Randy Nieuwe: Welke infectieziekte wordt veroorzaakt door het rubellavirus? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Ik overrule Randy Nieuwe: Welke infectieziekte wordt veroorzaakt door het rubellavirus? Ik laat me niet kennen : Rode Hond ( woef! ) Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Grrr Goed dus. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Even offtopic, maar hoort dit niet in games? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Dat kan nu wel denk ik ja. Eerder deden ze dat niet omdat het niets met Bassie & Adriaan te maken had. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost In de omschrijving staat toch niet dat Games C&A gerelateerd moet zijn Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost >>> Games, Games, Games Spelletjes hoeven inderdaad niet meer B&A/C&A related te zijn, zolang ze maar zinnig zijn. En nu weer verder . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juni 2005 gepost Share 3 juni 2005 gepost Om het maar weer ontopic te maken stel ik de volgende vraag. Hoe heet het hoofdpersonage uit Harry Mulisch' De Aanslag? Volledigheid gewenst Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost Komaan jongens, deze is toch niet zo moeilijk ( of is Wonderer zich aan het inhouden???) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost Anton Steenwijk ? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost Uiteraard juist Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost Makkelijke vraag: Welke voetballer scoorde het vaakst in 1 seizoen in de Nederlandse competitie ? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost AAAAARG, mijn zwakte : voetbal, weet ik geen snars van, maar toch een gokje. Cruyf ( of hoe je het schrijft, aangezien hij eigenlijk wel de bekendste Nederlandse voetballer is ) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost AAAAARG, mijn zwakte : voetbal, weet ik geen snars van, maar toch een gokje.Cruyf ( of hoe je het schrijft, aangezien hij eigenlijk wel de bekendste Nederlandse voetballer is ) Helaas . Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost Makkelijke vraag:Welke voetballer scoorde het vaakst in 1 seizoen in de Nederlandse competitie ? Gokje: Coen Dillen (PSV). Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost [..]Gokje: Coen Dillen (PSV). Dat is goed ! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost Nieuwe vraag: Welke bekende tv presentator maakte deel uit van de cabaretgroep Dubbel & Dwars? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 juni 2005 gepost Auteur Share 10 juni 2005 gepost Nieuwe vraag:Welke bekende tv presentator maakte deel uit van de cabaretgroep Dubbel & Dwars? Oh, die weet ik: Jack Spijkerman (ja, ik zag nogal laat dat er al een nieuwe vraag gesteld was ) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost [..]Oh, die weet ik: Jack Spijkerman (ja, ik zag nogal laat dat er al een nieuwe vraag gesteld was ) Antonio heeft je antwoord waarschijnlijk over het hoofd gezien, want volgens mij is dit goed... Het licht hier anders wel erg lang stil. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Verhip da's waar, die vraag stond nog open Maargoed, Acrobaatje had het juist. Het was Jack Spijkerman! Volgende is voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 juli 2005 gepost Share 1 juli 2005 gepost Niet om vervelend te doen, maar ik wil graag wat vaart in dit topic Als acrobaatje morgen om 22.52 niets heeft gepost, mag de eerste de beste hier dan een vraag posten. Goed? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost Haha, ik ben de eerste de beste Dus een nieuwe vraag en een zeer makkelijke vind ik In welk jaar won Jan Ullrich de Tour de France? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juli 2005 gepost Share 3 juli 2005 gepost Uiteraard juist Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 juli 2005 gepost Share 3 juli 2005 gepost Wat is de echte naam van Herge (bedenker van Kuifje) ? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 3 juli 2005 gepost Share 3 juli 2005 gepost Wat is de echte naam van Herge (bedenker van Kuifje) ? Georges Rémi. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 juli 2005 gepost Share 3 juli 2005 gepost [..]Georges Rémi. Prima ! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 juli 2005 gepost Share 4 juli 2005 gepost Volgende vraag dan maar. Om maar even in de Kuifje sfeer te blijven: Welke pseudoniemen gebruikte Dr. Müller in de albums Het Zwarte Goud en Cokes in Voorraad? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 juli 2005 gepost Share 4 juli 2005 gepost Volgende vraag dan maar.Om maar even in de Kuifje sfeer te blijven: Welke pseudoniemen gebruikte Dr. Müller in de albums Het Zwarte Goud en Cokes in Voorraad? Even een gokje wagen: In het stripboek van het zwarte goud heette hij volgens mij professor Smith (we hebben die toevallig liggen ) in de tekenfilm heette hij dacht ik iets van mustafa kemal pasja, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 4 juli 2005 gepost Share 4 juli 2005 gepost [..]Even een gokje wagen: In het stripboek van het zwarte goud heette hij volgens mij professor Smith (we hebben die toevallig liggen ) in de tekenfilm heette hij dacht ik iets van mustafa kemal pasja, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Om precies te zijn was het in de tekenfilm Mull Pasha (spreek uit: 'Moel Pasja'). Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 juli 2005 gepost Share 5 juli 2005 gepost [..]Om precies te zijn was het in de tekenfilm Mull Pasha (spreek uit: 'Moel Pasja'). Ja nu je het zegt maar je mag het om het spelletje niet al te veel te bederven niet opzoeken he, dus heb ik maar niet de dvd er bij gepakt , maar ik zat toch redelijk in de buurt Maar in de stripversie was het volgens mij Professor Smith, en dat wilde Antonio toch weten? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 5 juli 2005 gepost Share 5 juli 2005 gepost Volgende vraag dan maar.Om maar even in de Kuifje sfeer te blijven: Welke pseudoniemen gebruikte Dr. Müller in de albums Het Zwarte Goud en Cokes in Voorraad? Ja. Albums, dus de (papieren) stripversie. En daarin was het dus Professor Smith. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 5 juli 2005 gepost Share 5 juli 2005 gepost Arthur en MarsM, jullie hebben het samen opgelost De antwoorden waren inderdaad Professor Smith en Mull Pasha. Laatstgenoemde pseudoniem wordt ook in het album Cokes in Voorraad genoemd trouwens, kijk bijvoorbeeld maar eens op pagina 26, onderste strook, linkse plaatje, daar noemt hij zichzelf zo. Maar ehhh, we hebben er dus 2 met een goed antwoord Laat de eerste die hier kijkt dan maar een nieuwe vraag verzinnen! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 juli 2005 gepost Share 5 juli 2005 gepost Arthur mag er van mij wel één verzinnen ps. Cokes in voorraad vond ik zelf zo ongeveer de slechtste kuifje, daarom wist ik het niet meer precies Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 6 juli 2005 gepost Share 6 juli 2005 gepost Arthur mag er van mij wel één verzinnen ps. Cokes in voorraad vond ik zelf zo ongeveer de slechtste kuifje, daarom wist ik het niet meer precies Ok dan. Ik zal het proberen: Door wie werd John Lennon vermoord en waar en wanneer? 't Is een vraag uit drie delen (wie, waar en wanneer), maar goed, het is een vraag. Als je het antwoord bevestigd wilt hebben, moet je voor vrijdag reageren, want vanaf vrijdag ben ik 2 weken met vakantie. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 juli 2005 gepost Share 6 juli 2005 gepost Wie? Mark David Chapman Waar? New York Wanneer? 8 december 1980 (De naam en datum wist ik, plaats moest ik ff googlen) Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 6 juli 2005 gepost Share 6 juli 2005 gepost Helemaal juist. Verder was het inderdaad in New York, voor het Dakota-gebouw, waarin hij woonde, in de buurt van Central Park. Dat zijn de details. Nieuwe vraag voor Niveath. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 juli 2005 gepost Share 7 juli 2005 gepost Wat is de achternaam van popzangeres Madonna? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 juli 2005 gepost Share 7 juli 2005 gepost Die weet ik Ciccone ( kan zijn dat er een c teveel staat ) Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 8 juli 2005 gepost Share 8 juli 2005 gepost Die weet ik Ciccone ( kan zijn dat er een c teveel staat ) Precies goed hoor Volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 juli 2005 gepost Share 8 juli 2005 gepost Ok dan, de volgende vraag Wat is het moederbier waaruit biersoorten als Geuze, Kriek en andere fruitbieren worden gebrouwen? ( meestal door een menging ) Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 juli 2005 gepost Share 8 juli 2005 gepost Ok dan, de volgende vraag Wat is het moederbier waaruit biersoorten als Geuze, Kriek en andere fruitbieren worden gebrouwen? ( meestal door een menging ) lambik??? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 juli 2005 gepost Share 8 juli 2005 gepost Ik keur het goed, eigenlijk is het lambic Goed, volgende aan jou benafan Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 juli 2005 gepost Share 8 juli 2005 gepost Ik keur het goed, eigenlijk is het lambic Goed, volgende aan jou benafan haha vet dat ik hem goed heb, ik moet er even 1 verzinnen, zodra ik die heb, edit ik mn bericht wel ff Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost toch maar niet geëdit anders komt dit topic helemaal naar beneden. maar hier is mijn vraag: Met welke beroemde Francaise danste Hans van Manen van 1957 tot 1959 bij Les Ballets de Paris?? succes Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost Met welke beroemde Francaise danste Hans van Manen van 1957 tot 1959 bij Les Ballets de Paris?? Laat ik 'm nou net weten Renée Jeanmaire, ook wel Zizi genaamd. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost [..]Laat ik 'm nou net weten Renée Jeanmaire, ook wel Zizi genaamd. drommels, dacht ik even een goede te hebben. maja ik kan er niet omheen, de volgende voor jou Antonio Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten