Frey 29 februari 2004 gestart Share 29 februari 2004 gestart Wat is jullie favoriete game? Of het nou op de pc, de nintendo of de playstation is, het maakt niet uit Mijn favoriet is "Lufia 2 - Rise of The Sinistrals". Dit is een prachtige RPG(Role Playing Game) voor de Super Nintendo(SNES). Er zit een prachtig verhaal in en ook moeilijke puzzels. Het is dus niet zomaar wat monsters rammen en nu jullie --edit: titel even veranderd van 'wat is jouw favo game' naar deze titel -- Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Ik speel niej zoveel games, maar vind 'Kingdom Hearts' een erg mooi spel. Leuk gedaan met die Disney figuren, en toch niet kinderachtig. Otada Hikaru zingt de prachtige theme song 'Simple and Clean', heerlijk... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Soldier of Fortune = heerlijk schietspel. Heb het al uitgespeeld, maar gebruik het met name voor als ik in een slecht humeur ben. Dan voer je alle cheatcodes in Je zet alle opties zo hoog mogelijk en KNALLUH! Daarnaast blijft FIFA natuurlijk één van mijn favorieten en bouwspellen waarin je zelf de controle/baas over iets hebt/bent en dat moet uitbreiden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Op de Playstation 2 is het WWE (worstelen) en Grand Theft Auto. Op de pc heb ik nu ff geen spellen staan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost ah leuk topic spellen als Pandora's Box en Tetris Worlds vind ik geweldig ook speel ik regelmatig de full version van Bejeweld of een gergelijk spel. Ook lemonade tycoon, crazy taxi 3 en NFS:U passeren de revue regelmatig... maar ik speel heel kort; 2 weken en ik ben erop uitgekeken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Voor de Nes zijn een aantal geweldige games gemaakt. Zoals de Super Mario Brothers serie, Ducktales, Tetris, Kirby, de Smurfen. Dit zijn stuk voor stuk geweldige games, maar als ik een favoriet moet kiezen wordt het waarschijnlijk Super Mario Brothers 3. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Op ps2 speel ik graag Final Fantasy, SSX Tricky en Baldurs Gate Dark Alliance PS2. Echt een onwijs leuk spel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Ik speel voornamelijk Freecell En Alchemy for Windows. Niks bijzonders dus. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 februari 2004 gepost Share 29 februari 2004 gepost Virtua Tennis , ik moet altijd zo lachen om die extreem gespierde tennissers met hun overdreven reacties Verder af en toe een shooter als Tactical Ops Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 21 maart 2004 gepost Share 21 maart 2004 gepost Voornamelijk RPG's, het liefst nog gewoon met wat spelers aan een tafel, maar over het internet met een forum of chat is ook best. Eigenlijk ben ik nu ook best verslaafd aan een online vampier spel http://quiz.ravenblack.net/blood.pl?biter=Caligatio Quote Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 21 maart 2004 gepost Share 21 maart 2004 gepost Freedom force op de pc een stripfiguren rpg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 maart 2004 gepost Share 25 maart 2004 gepost Lang leve Sonic en Mortal Kombat 2 !!! O ja, ook alle F1-simulaties zijn veel gespeeld hier. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 26 maart 2004 gepost Share 26 maart 2004 gepost Elk jaar speel ik FIFA 2 - 3 weken. En af en toe iets dat ik van iemand kopieer. Ik ga geen 50 euro uitgeven aan iets waar ik na 3 weken op uit gekeken ben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost ik vind sonic-games heel cool, en donkey kong country 1, 2 en 3 vind ik ook heel erg leuk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Dan kan je flink gaan kletsen met Do(nkey)Ko(ng)Co(untry) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Mijn favoriete games zijn Sonic adventure 1 en de GTA-reeks. Ook vind ik Blip & Blop erg leuk, die speel ik meestal als ik me verveel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost In tegenstelling tot Evert van den Bos ben ik grote fan van alle GTA's Command & Conquer - Red Alert (de eerste incl. uitbreidingssets dus) heb ik ook uuuuuuuuuuuuren aan besteed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Fifa is mijn favo spel, al houd ik ook van games als Age of Mythology. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Mijn favogame is GTA vice city. en racespellen. en Tony Hawk pro skater 4. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 3 juli 2004 gepost Share 3 juli 2004 gepost Nintendo spellen zoals zelda, super mario, metroid, kirby, donkey kong, starfox, f-zero, enz. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 juli 2004 gepost Share 3 juli 2004 gepost Nintendo spellen zoals zelda, super mario, metroid, kirby, donkey kong, starfox, f-zero, enz. Typisch... je eerste post op een B&A forum en het gaat over computerspellen ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 20 juli 2004 gepost Share 20 juli 2004 gepost Ben zelf een GROTE Nintendo fan Favoriete game : Zelda : Ocarina of Time voor N64 Hou van alle nintendo game... Mario, Zelda, Metroid, F-Zero etc... Geweldige games Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 20 juli 2004 gepost Share 20 juli 2004 gepost ik speel erg graag fifa 2002 is een al een oud spel maar wel leuk en ik speel graag 'spelen met bassie en adriaan' Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 juli 2004 gepost Share 20 juli 2004 gepost Ik ben sinds kort ook verslaafd aan oude adventuregames, Monkey Island 2 en Day Of The Tentacle bijvoorbeeld. Dat blijven echt geweldige games Quote Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Mijn favoriete game is GTA: San Andreas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Das die nieuwe hè. Ik ben nu ook helemaal verslaafd aan "Poolen" die we sinds kort op de PC hebben staan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Mijn favoriete game is GTA: San Andreas. ik wacht nog steeds met smart op de pc versie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Ik ben wel eens benieuwd: hebben jullie een spelcomputer, zoja welke ? Ik heb er geen, nooit gehad en nooit behoefte aan gehad . Ik speel mijn spellen wel op de PC. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Ik zat er een tijdje aan te denken om een PS2 te kopen, maar die spellen zijn zo duur, en ik speel toch amper. Gister "Singles, flirt up your life" gekocht (de volwassen versie van Sims). Tijdje gespeeld, wel leuk. Alleen zelfs met 1 gig RAM en 2.4 GHz draait ie redelijk traag... wel ouwe videokaart, misschien ligt het daaraan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost [..]ik wacht nog steeds met smart op de pc versie Er is een website die een keer B&A mods voor Vice City heeft gemaakt, dit waren slechts skins. Misschien wel leuk voor straks in GTA: San Andreas op de PC. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Ik ben wel eens benieuwd: hebben jullie een spelcomputer, zoja welke ? Ik heb een Playstation 1 al heel lang, maar vind het niet lekker spelen. Dus heeft mijn broertje hem nu. Geef mij maar het toetsenbord! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost [..]Er is een website die een keer B&A mods voor Vice City heeft gemaakt, dit waren slechts skins. Misschien wel leuk voor straks in GTA: San Andreas op de PC. kan, maar niet via dit forum Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost Ik ben sinds kort helemaal verlslaafd geraakt aan Juiced (racespel waarin je wagens kan tunen) En ben ook weer verslaafd geraakt aan Indiana Jones And The Fate Of Atlantis (blijft mijn favoriete game aller tijden) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost [..]kan, maar niet via dit forum Kan misschien straks zelf aan de slag. De prelude bijvoordbeeld in GTA San Andreas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost Mijn favoriete spel is: RollerCoaster Tycoon Echt een briljant spel! Gisteren is RCT 3D uitgekomen. Echt geweldig! En voor de geïntereseerden: Ik spel altijd op de PC. Vind het ik wel beter dan al die onzinnig spelcomputers waat overal al 3 delen van bestaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost mij spel is the sims dat is egt gaaf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost Ik vind spyro op de ps1 wel geinig. Maakt niet uit of jullie het kinderachtig vinden hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost Ik vind spyro op de ps1 wel geinig. Maakt niet uit of jullie het kinderachtig vinden hoor Kom op, we zitten op een forum voor een KINDERserie. Als mensen dat spel kinderachtig vinden (ik ken het niet) dan zijn ze hypocriet bezig, IMO Quote Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost [..]Kom op, we zitten op een forum voor een KINDERserie. Als mensen dat spel kinderachtig vinden (ik ken het niet) dan zijn ze hypocriet bezig, IMO Ik zei het omdat ik (nog maar) 13 ben, en hier veel mensen ouder zijn, en dus dacht ik van: o die zullen het wel kinderachtig vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost Mijn favo game, is na een LAN toch weer Call of Duty (UO). UT2004 Speel ik ook graag en de demo van Need for Speed 2 ziet er ook vet uit. Verder speel ik op internet Bootlegger.us en nog een zooi op Nuspelen. Maar echt veel game ik niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost Mijn favoriete spel is:RollerCoaster Tycoon Echt een briljant spel! Gisteren is RCT 3D uitgekomen. Echt geweldig! En voor de geïntereseerden: Ik spel altijd op de PC. Vind het ik wel beter dan al die onzinnig spelcomputers waat overal al 3 delen van bestaan. Heb ik sinds vandaag, is volgens mij al langer uit hoor, leuk spel in ieder geval ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 6 november 2004 gepost Share 6 november 2004 gepost [..]Heb ik sinds vandaag, is volgens mij al langer uit hoor, leuk spel in ieder geval ! Volgens mij sinds donderdag, hoor. Mijn broer heeft hem van te voren besteld bij Dixons, dus als hij uit is, wordt hij meteen opgebeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Ik ben wel eens benieuwd: hebben jullie een spelcomputer, zoja welke ?Ik heb er geen, nooit gehad en nooit behoefte aan gehad . Ik speel mijn spellen wel op de PC. Ik heb hier thuis de volgende spelcomputers: Xbox Dreamcast NES Gameboy Color Gameboy Advance Quote Link naar bericht Delen op andere sites
reinanke 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost The Sims, tropico en airline tycoon!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 18 november 2004 gepost Share 18 november 2004 gepost Dit is een echte aanrader als je een gamecube hebt : Metroid Prime !!! Dit is op het moment de beste game deze generatie (vind ik tenminste ) en hij is nou player's choice dus lekker goedkoop mis deze klassieker niet en vergeet niet het vervolg : Metroid Prime 2 : Echoes deze zou volgens vele beter zijn de zijn voorganger !! hij komt hier 26 november uit. (Note : dit is geen First person shooter !! dit is een adventure in first person vieuw !! moest ff eruit ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 november 2004 gepost Share 18 november 2004 gepost mij spel isthe sims dat is egt gaaf ik vind het ook wel gaaf, maar ik kan echt niet langer dan een uur naar die poppetjes kijken Geef mij maar gewoon fifa, uit welk jaar interesseert me niets Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 18 november 2004 gepost Share 18 november 2004 gepost Ik heb Need for Speed Underground 2 (PC) :: Vet! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 18 november 2004 gepost Share 18 november 2004 gepost [..]kan, maar niet via dit forum O ja, het is waarschijnlijk mogelijk door een beetje te programmeren om missies te maken voor GTA: San Andreas. Het is wel moeilijk maar ik kan altijd om medewerking vragen. Er komen dan wel veel dingen bij kijken: texturen, stemmen etc. In het spel zijn trouwens perfecte locaties om een B&A missie voor te maken. Denk bijvoorbeeld aan: Las Venturras (Las Vegas), San Fierro (San Fransisco), Los Santos (Los Angeles) en de countryside niet te vergeten, allemaal locaties waar B&A in de reis vol verrassingen geweest zijn. Er zijn tegenwoordig wel tools te vinden om zo'n doel te bereiken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Ik speel veel games op de pc... Favorieten zijn: Need For Speed underground 2, Fifa 2005, Call of Duty (on-line), GTA reeks... Nu is het enkel nog een tijdje wachten totdat GTA San Andreas uitkomt op de PC. Ik heb best veel nieuwe spellen maar speel die niet, doet mijn vader allemaal, zoals: Rome Total War, Sims 2, Rollercoaster Tycoon 3, Football Manager 2005... Vind ik allemaal een beetje gare spellen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Ik heb een demotje van Need for Speed Underground 2, is erg goed! Heb nu Ford Racing 3. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.