morton 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost PC, nooit een Mac gehad of willen hebben.Bush of Blair ? Blair, is minder erg CDA of PvdA? Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost PvdA, linkser en niet religieus. (Niet dat ik iets tegen religieuzen heb, maar wel tegen religieuze partijen; politiek en religie moeten niet mengen). jazz of blues? Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Geef mij maar de blues, alhoewel jazz natuurlijk ook wel smooth klinkt.. Sigaar of sigaret Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Sigaret toch wel, sommige sigaren ruiken wel lekker, maar de meeste stinken toch wel heel erg. Uiterlijk of innerlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Als het gaat om waar ik mensen op beoordeel: innerlijk. Ik heb natuurlijk ook wel vooroordelen, of ik wil of niet, maar het gaat bij mij vooral om innerlijk. Maar als ik moet kiezen wat ik mooier vind, verschilt dat per persoon. Ik denk niet dat bijvoorbeeld Jessica Simpson een mooier innerlijk dan uiterlijk heeft, om maar eens een voorbeeld te noemen. (ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk echt mooi is ze niet, maar het gaat erom dat mijn punt duidelijk is). Donald Duck of Mickey Mouse? Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Donald Duck, die is grappiger als hij kwaad is. Konijn of cavia? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Konijn, om zn oortjes en neusje Clownbassie.nl of Adriaan-Homepage Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Donald Duck, die is grappiger als hij kwaad is. Konijn of cavia? Konijn, cavia is niet te eten volgens mij (Zit zo weinig vlees aan) Lego of Knex Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Lego! Omdat ik er nog steeds mee speel. Radio B&A of Radio 538 Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Radio B&A of Radio 538 538, kan ik tenminste ook in de auto luisteren Laurel & Hardy of Charlie Chaplin? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]538, kan ik tenminste ook in de auto luisteren Laurel & Hardy of Charlie Chaplin? Charlie Chaplin, deed het fantastisch solo, iets wat de andere 2 wel deden maar niet goed konden. Andre Hazes of Willy Alberti? Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Laurel & Hardy omdat ze met zijn tween zijn en de 1 het meest klungelig is en het meestal weer verpest. Charlie Chaplin is ook wel leuk maar die is weer alleen en volgens mij ook wat ouder. Coen van vrijberghe de coningh Of Huub Stapel (sjonnie Flodder) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Laurel & Hardy omdat ze met zijn tween zijn en de 1 het meest klungelig is en het meestal weer verpest. Charlie Chaplin is ook wel leuk maar die is weer alleen en volgens mij ook wat ouder. Coen van vrijberghe de coningh Of Huub Stapel (sjonnie Flodder) Ik was eerder maar goed, ik laat jou voor Coen van Vrijberghe de Coningh, gewoon fantastisch hoe hij speelde en jammer dat hij is overleden. Andre Hazes of Willy Alberti? Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]Ik was eerder maar goed, ik laat jou voor idd maar dat zag ik pas toen ik het bericht had geplaatst dus nou bedankt dan maar Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]Ik was eerder maar goed, ik laat jou voor Coen van Vrijberghe de Coningh, gewoon fantastisch hoe hij speelde en jammer dat hij is overleden. Andre Hazes of Willy Alberti? Hazes dan toch, ik vind het beiden geen topzangers, maar Hazes heeft toch wat los gemaakt bij heel veel mensen en dat vind ik heel knap! Intel of AMD? Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost AMD want die heb ik zelf ook zwart of wit Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Wit omdat ik zwart zo somber vind. Telefoon of msn Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Wit omdat ik zwart zo somber vind.Telefoon of msn Telefoon, is toch iets persoonlijker in een gesprek. Tent of Caravan? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]Telefoon, is toch iets persoonlijker in een gesprek. Tent of Caravan? Caravan, is toch nog net even wat luxer dan een tent. DVD-speler of videorecorder? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]Caravan, is toch nog net even wat luxer dan een tent. DVD-speler of videorecorder? Videorecorder, ik ben het toch wat meer gewent. Beeld of geluid? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]Videorecorder, ik ben het toch wat meer gewent. Beeld of geluid? Je maakt het wel lastig. Maar ik kies voor geluid, want dat bepaald de sfeer vaak meer dan het beeld (ook al is dat ook erg belangrijk voor me.) LP of CD? Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]Je maakt het wel lastig. Maar ik kies voor geluid, want dat bepaald de sfeer vaak meer dan het beeld (ook al is dat ook erg belangrijk voor me.) LP of CD? Doe maar de moderne CD Laptop of PDA ??? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]Doe maar de moderne CD Laptop of PDA ??? Laptop. Daar valt beter op te werken dan zo'n PDA. WMA of MP3? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost [..]Laptop. Daar valt beter op te werken dan zo'n PDA. WMA of MP3? WMA, kleiner Blousje van B2 of VJ in de stad? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]WMA, kleiner Blousje van B2 of VJ in de stad? VJ, ziet dr wat vrolijker uit Bamihap, Kroket Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]VJ, ziet dr wat vrolijker uit Bamihap, Kroket kroket, is zeldzamer en die bami in een bamihap is van die vadsige pasta achtige bami.... Discjockey of koelkast? Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]kroket, is zeldzamer en die bami in een bamihap is van die vadsige pasta achtige bami.... Discjockey of koelkast? Doe mij maar een (DJ) Koelkast Daar kun je tenminste nog iets te drinken uit halen Arnhem of Nijmegen? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost [..]Doe mij maar een (DJ) Koelkast Daar kun je tenminste nog iets te drinken uit halen Arnhem of Nijmegen? Nijmegen is qua geschiedenis een bijzonderdere stad... Zaterdag of Zondag? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Zaterdag! Want na de zaterdag komt de zondag en kan je dus lekker relaxen... Na de zondag komt de maandag, dus moet je weer spullen gaan voorbereiden en vroeg gaan slapen enzo Windows of Linux? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Zaterdag!Want na de zaterdag komt de zondag en kan je dus lekker relaxen... Na de zondag komt de maandag, dus moet je weer spullen gaan voorbereiden en vroeg gaan slapen enzo Windows of Linux? Windows, ik zou van m'n God niet weten wat Linux is... Windows werkt wel prettig. Piercing of tatoo? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]Windows, ik zou van m'n God niet weten wat Linux is... Windows werkt wel prettig. Piercing of tatoo? Allebei niet De tatoo dan maar, die kan je tenminste nog onder je kleren verstoppen. School of werk? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost Werk, dan verdien je nog iets Het getal 7 of 13 Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Werk, dan verdien je nog iets Het getal 7 of 13 7, 13 schijnt ongeluk te brengen.... Begraven of cremeren? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost [..]7, 13 schijnt ongeluk te brengen.... Begraven of cremeren? Cremeren! Begraven vind ik geen fijn gevoel geven Lara of Joerie? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]Cremeren! Begraven vind ik geen fijn gevoel geven Lara of Joerie? Lara, zei heeft langdurige gesprekken gehad met Bassie... Ik ook... Teyelingen of Kasteel Wijk bij Duurstede...? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]Cremeren! Begraven vind ik geen fijn gevoel geven Lara of Joerie? Hier wil ik ook eerst nog even op reageren. Want, Lara is natuurlijk mijn favoriet uit de series, komt vooral ook door die ongelofelijk mooie afbeelding op de voorkant van de CNR-hoezen van de Schatkaart [..]Lara, zei heeft langdurige gesprekken gehad met Bassie... Ik ook... Teyelingen of Kasteel Wijk bij Duurstede...? Maar goed, om het geheel volgens de regels van dit topic te reageren zal ik ook even reageren op deze. In dit geval ga ik voor Teylingen omdat ik dat de beste schuilplaats voor de boeven in B&A vindt en omdat ik er ook 2x ben geweest en het daar erg leuk heb gevonden. De mijne: DVD's of videobanden van B&A? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Videobanden. Puur om de muziek. Baron of Boevenbaas? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Videobanden. Puur om de muziek.Baron of Boevenbaas? Baron, met z;n hele assortiment van de snackbar klaris/smorenburg Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]Baron, met z;n hele assortiment van de snackbar klaris/smorenburg Klaris Ik vind zijn muziek het mooiste Frikandel of Zak patat? (in de zin van schelden ) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost [..]Klaris Ik vind zijn muziek het mooiste Frikandel of Zak patat? (in de zin van schelden ) Frikandel klinkt lekkerder in het oor SMS'en of Bellen? Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Bellen, sms'en is vervelend om te doen en minder persoonlijk. Bellen met vrienden vind ik altijd leuk. eminem of 50 cent? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Bellen, sms'en is vervelend om te doen en minder persoonlijk. Bellen met vrienden vind ik altijd leuk.eminem of 50 cent? 50 cent. Daar kun je tenminste wat voor kopen. Darts of snooker? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost [..]50 cent. Daar kun je tenminste wat voor kopen. Darts of snooker? snooker, kan ik beter, en vind ik velen malen leuker om te doen Boeing 747 of Airbus A380 Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Airbus, lijkt me meer luxe hebben vergeleken met een boeing. 31 december of 1 januari? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Airbus, lijkt me meer luxe hebben vergeleken met een boeing.31 december of 1 januari? 1 Januari. De echte feesten beginnen tenslotte pas rond half 1 Paprika of Bolognese Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost [..]1 Januari. De echte feesten beginnen tenslotte pas rond half 1 Paprika of Bolognese Paprika, kan je langer van genieten zonder dat het verveelt Barbecue of Frituur? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost [..]Paprika, kan je langer van genieten zonder dat het verveelt Barbecue of Frituur? Barbecue, ik hou van vlees en de heerlijke sauzen Bush of Bush (bush senior of bush junior) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost [..]Barbecue, ik hou van vlees en de heerlijke sauzen Bush of Bush (bush senior of bush junior) Bush (sr). Want Bush vind ik dom overkomen. Barend of Van Dorp? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 mei 2005 gepost Auteur Share 9 mei 2005 gepost [..]Bush (sr). Want Bush vind ik dom overkomen. Barend of Van Dorp? Barend, om zijn geniale kapsel Robbie Williams of John Lennon? Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost John Lennon. De reden lijkt me nogal duidelijk; hij is gewoon veel beter, punt. Williams is één van de betere hedendaagdse popmuzikanten, maar haalt het niet bij The Beatles. Herman Finkers of Hans Teeuwen? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten