wonderer 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]Fietsen, lekker afzien ( en interesanter om naar te kijken op tv ) DVD of VHS? DVD. Extra's, beter beeld, gaat langer mee... etc Olifant of muis? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Olifant of muis? Olifant, vanwege het feit dat een natuurbeschermingsorganisatie zich jouw lot aantrekt Bos of strand? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 mei 2005 gepost Auteur Share 3 mei 2005 gepost Strand... Ajax of Feyenoord Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Strand...Ajax of Feyenoord AJAX!!!!!!!! voet of hand? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 mei 2005 gepost Auteur Share 3 mei 2005 gepost [..]AJAX!!!!!!!! voet of hand? hand Frans Bauer of Grad Damen Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Twice, geef eens een WAAROM bij jouw keuzes. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 mei 2005 gepost Auteur Share 3 mei 2005 gepost Twice, geef eens een WAAROM bij jouw keuzes. Drommels, ik heb het topic geopend dus... Stand = Twice houdt van de warmte, terwijl ik niet van het masale houdt. Ik hou van een rustig strand. In de drukte vind ik het niet zo interessant. Een strand geeft me een goed gevoel, terwijl ik in een bos zo uitgekeken ben. Hand = Met een hand kun je meer. Al ben in niet zo'n creatieveling, ik gebruik mijn hand meer dan mijn voet, en ik denk dat veel erover mee kunne praten... Aste uncle Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Damen. Om de slechtheid van Bauer's muziek kan ik inmiddels niet meer lachen, maar Damen is nog redelijk onbekend. Dat maakt het op de één of andere manier nog culter en lachwekkender. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost die keus is lastig twice, zoals je weet houd ik van die nederlandse muziek, maar als ik dan toch echt moet kiezen, ga ik toch wel voor bauer, omdat hij normaal live kan zingen, en als je dan naar Gradje moet luisteren live, dat is echt geen gehoor Maar goed, Pannekoeken of Poffertjes Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost die keus is lastig twice, zoals je weet houd ik van die nederlandse muziek, maar als ik dan toch echt moet kiezen, ga ik toch wel voor bauer, omdat hij normaal live kan zingen, en als je dan naar Gradje moet luisteren live, dat is echt geen gehoorMaar goed, Pannekoeken of Poffertjes Pannekoeken. Poffertjes zit ik altijd zo snel vol van en vind ik niet echt geweldig lekker. Hoog of laag? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Laag, ik heb hoogtevrees. Zomer of winter? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Laag, ik heb hoogtevrees. Zomer of winter? zomer lekker warm weer, houd niet zo van de winter,. moe je je eigen helemaal inpakken samson of gert Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost [..]zomer lekker warm weer, houd niet zo van de winter,. moe je je eigen helemaal inpakken samson of gert Gert Samson is wel leuk, maar ik vind hem soms ook irritant. Vooral als er iemand op de deur klopt en hij blijft maar praten. Ik wil dan zien wie er binnenkomt Natuur of Cultuur? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 mei 2005 gepost Auteur Share 4 mei 2005 gepost [..]Gert Samson is wel leuk, maar ik vind hem soms ook irritant. Vooral als er iemand op de deur klopt en hij blijft maar praten. Ik wil dan zien wie er binnenkomt Natuur of Cultuur? Natuur... De natuur stelt je op je gemak Cultuur vind ik vaak zo gemaakt en van de natuur wordt ik vaak rustig Next = pen of potlood Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost [..]Natuur... De natuur stelt je op je gemak Cultuur vind ik vaak zo gemaakt en van de natuur wordt ik vaak rustig Next = pen of potlood pen, vind ik mooier, kan je (als je er goed mee omgaat) eeuwig gebruiken, potlood, kan je ook lang gebruiken, maar als hij op is is ie op. next: moeilijke: kukelburger (whats with andy) of krabburger (spongebob squarpants)? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost [..]pen, vind ik mooier, kan je (als je er goed mee omgaat) eeuwig gebruiken, potlood, kan je ook lang gebruiken, maar als hij op is is ie op. next: moeilijke: kukelburger (whats with andy) of krabburger (spongebob squarpants)? moet je dr wel naar kijken, en je weet og niet hoe die smaakt Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost [..]moet je dr wel naar kijken, en je weet og niet hoe die smaakt ik bedoel, whats with andy of spongebob squarpants? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost spongebob squarepants, zit meer humor in, vind ik tenminste. Ernst of Bobbie? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost spongebob squarepants, zit meer humor in, vind ik tenminste.Ernst of Bobbie? bobbie, weet niet waarom, vind hem leuker dan ernst EDIT: ohja, vergeten nieuwe te maken:[spoil]speciaal voor wonderer [/spoil]: de diamant of de kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost [..]bobbie, weet niet waarom, vind hem leuker dan ernst EDIT: ohja, vergeten nieuwe te maken:[spoil]speciaal voor wonderer [/spoil]: de diamant of de kroon? Niet eerlijk! Nou ja, kroon dan maar. Nipt. Spanning of humor? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost [..]Niet eerlijk! Nou ja, kroon dan maar. Nipt. Spanning of humor? humor vind ik veel intressanter, ik houd niet zo van die spanning films, k vind ze wel goed, maar het is mijn smaak niet gewoon. plas of poep suc6 Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Tis wel een beetje een vreemde benafan Maar goed ik ga toch voor plas. Dan kan ik blijven staan in de wc ( Met het poepen gaat dat iets moeilijker ) Volgende: Amerika of Europa Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Europa, naar Amerika moet je vliegen, en ik HAAT vliegen. Bart Smit of FRS Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Europa, naar Amerika moet je vliegen, en ik HAAT vliegen.Bart Smit of FRS FRS, ze leveren snel en goedkoop Eten of drinken? Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Hm... doe toch maar drinken. Fietsen of autorijden? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 mei 2005 gepost Auteur Share 4 mei 2005 gepost Hm... doe toch maar drinken. Fietsen of autorijden? Autorijden, gaat veel sneller Bier of wijn [spoil]ZEG BIER! [/spoil] Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Bier, smaakt veel beter . Plaaggeest of Professor Chagrijn ? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 mei 2005 gepost Auteur Share 4 mei 2005 gepost Bier, smaakt veel beter .Plaaggeest of Professor Chagrijn ? Tof! Je zei bier Professor Chagrijn... Ik vind dat Paul van Gorcum die rol echt geniaal neer zet... Dat juichen, en zeggen dat hij mislukt is, echt geweldig! Next: Beegees of Beatles Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Bier, smaakt veel beter .Plaaggeest of Professor Chagrijn ? haha de professor, die joris altijd op zn mieter geeft gel of wax Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost @twice: beatles: hebben meer leuke liedjes dan de beegees @benafan: gel, vind ik lekkerder in mijn haar. NEXT: ps2 of gamecube [spoil]KIES PS2!!! [/spoil] Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 5 mei 2005 gepost Share 5 mei 2005 gepost PS2 Kazaa of Soulseek? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 mei 2005 gepost Share 5 mei 2005 gepost PS2 Kazaa of Soulseek? Kazaa, bij mij ging soulseek meteen verkeerd: of ? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 mei 2005 gepost Share 5 mei 2005 gepost [..]Kazaa, bij mij ging soulseek meteen verkeerd: of ? Hier heb ik niet echt een reden voor. Ik gebruik hem gewoon meer. Vara of 10? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 mei 2005 gepost Share 5 mei 2005 gepost [..] Hier heb ik niet echt een reden voor. Ik gebruik hem gewoon meer. Vara of 10? Enorm moeilijke keuze, aangezien Jack Spijkerman naar 10 gaat neem ik 10. Paul de Leeuw of Jack Spijkerman? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 mei 2005 gepost Auteur Share 5 mei 2005 gepost [..]Enorm moeilijke keuze, aangezien Jack Spijkerman naar 10 gaat neem ik 10. Paul de Leeuw of Jack Spijkerman? Jack Spijkerman, die man heeft zoveel humor en zo'n succesvol programma!!! de : D () op dit forum of op MSN? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost Op MSN, die vind ik toch leuker, waarom is niet uit te leggen, kwestie van smaak . *robin* of *lara* ? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost *robin* : draagt meer bij aan de series en is grappiger! Kopspijkers of Dit was het nieuws? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost *robin* : draagt meer bij aan de series en is grappiger!Kopspijkers of Dit was het nieuws? kopspijkers, dit was het nieuws is saai (), in kopspijkers zit nog het spijkerspel NEXT: *bb* of *diamant-boevenbaas*? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost [..]kopspijkers, dit was het nieuws is saai (), in kopspijkers zit nog het spijkerspel NEXT: *bb* of *diamant-boevenbaas*? Diamant-Boevenbaas, omdat hij zelf ook in "actie" komt. Volgende: RTL 4 of SBS 6? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost [..]Diamant-Boevenbaas, omdat hij zelf ook in "actie" komt. Volgende: RTL 4 of SBS 6? SBS6, ik kijk hooguit af en toe 1 RTL4 programma, ik vind het echt een oude wijven zender, niet dat SBS6 super is, maar stukken beter dan RTL4 als je het mij vraagt! Jorinde Moll of Ellemieke Vermolen? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost [..]SBS6, ik kijk hooguit af en toe 1 RTL4 programma, ik vind het echt een oude wijven zender, niet dat SBS6 super is, maar stukken beter dan RTL4 als je het mij vraagt! Jorinde Moll of Ellemieke Vermolen? Ellemike Vermolen, Jorinde Moll vind ik een stomme doos met een hese stem, kan het niet uitstaan dat zij net doet alsof zij iets weet van auto's Ferrari of Lamborgini Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost Ferrari, een mooi rooie . of Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost Ferrari, een mooi rooie . of vind ik leuker, vooral omdat hij beweegt Tatjana Simic of Pamela Anderson Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost [..] vind ik leuker, vooral omdat hij beweegt Tatjana Simic of Pamela Anderson Tatjana Simic, Pamela Anderson is té fake. Bier of Wijn? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost Bier of Wijn? Alweer die? Nou goed, bier dan, ik vind beide niet te zuipen, maar wijn is net iets smeriger. Trance of rap? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost Rap, niet echt mijn favoriete muziek maar beter dan trance . Spanje of Italie ? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost Tatjana Simic, Pamela Anderson is té fake. Ben het helemaal met je eens Spanje of Italie ? Spanje, vind ik gewoon leuker, waarom weet ik ook niet Kasteel of villa? Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost Een riante villa met zwembad Kasteel is zo moeilijk te onderhouden.. Jaren '80 of jaren '60? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost Een riante villa met zwembad Kasteel is zo moeilijk te onderhouden.. Jaren '80 of jaren '60? Jaren '80 ben ik in geboren en ik vind de muziek opgewekter dan in de sixties. PC of Mac? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 mei 2005 gepost Share 6 mei 2005 gepost PC, nooit een Mac gehad of willen hebben. Bush of Blair ? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten