Lennert 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost pet.zit wel lekker en staat wat vlotter dan een hoed. Anniko (van Santen) of Lottie (Hellingman)? Lottie, doet Jules Unlimited , Anniko vind ik te kinderlijk overkomen Darht Vader of Joda Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]Lottie, doet Jules Unlimited , Anniko vind ik te kinderlijk overkomen Darht Vader of Joda Darht Vader en Joda ken ik niet. Maar Darth Vader en Yoda ken ik wel. Ik ga voor Darth Vader, om zijn geweldige prestaties in de oude trilogie, die ik dankzij episode III totaal anders ben gaan bekijken. R2D2 of C-3PO? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost R2D2 of C-3PO? R2D2, dat gepiep is zo lief. Die C-3PO lijkt af en toe net een watje. Nou, als we het toch in Star Wars stijl houden: (Obi Wan Kenobi) Alec Guinness of Ewan McGregor? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]R2D2, dat gepiep is zo lief. Die C-3PO lijkt af en toe net een watje. Nou, als we het toch in Star Wars stijl houden: (Obi Wan Kenobi) Alec Guinness of Ewan McGregor? Ewan McGreggor! Ik vind de evolutie die hij doormaakt van Padawan tot Jedi-master geniaal ok in epidode 3 : How uncivilised Ik blijf er ook even in ( ben nu eenmaal ook voor star wars ) Luke Skywalker of Han Solo? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]Ewan McGreggor! Ik vind de evolutie die hij doormaakt van Padawan tot Jedi-master geniaal ok in epidode 3 : How uncivilised Ik blijf er ook even in ( ben nu eenmaal ook voor star wars ) Luke Skywalker of Han Solo? Luke Skywalker, zoals Mark Hamill hem neerzette was best noemenswaardig. Revenge of the sith of The phantom menace? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]Luke Skywalker, zoals Mark Hamill hem neerzette was best noemenswaardig. Revenge of the sith of The phantom menace? Revenge of the sith uiteraard, veel mooiere film en niet teveel aandacht aan het nutteloos tonen van CG-caracters besteed ( pod-race, jar-jar ) (hoewel er in ROTS meer CG is, het valt minder op ! ) Even een ander onderwerp Roger Moore of Sean Connery als 007? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]Revenge of the sith uiteraard, veel mooiere film en niet teveel aandacht aan het nutteloos tonen van CG-caracters besteed ( pod-race, jar-jar ) (hoewel er in ROTS meer CG is, het valt minder op ! ) Even een ander onderwerp Roger Moore of Sean Connery als 007? Dat is een lastige, maar ik denk dat ik voor Roger Moore ga, omdat ik zijn films over het algemeen beter vind. Om in de Bond sfeer te blijven: Desmond Llewelyn of John Cleese? (Q) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]Dat is een lastige, maar ik denk dat ik voor Roger Moore ga, omdat ik zijn films over het algemeen beter vind. Om in de Bond sfeer te blijven: Desmond Llewelyn of John Cleese? (Q) John Cleese, omdat hij er zijn humor in brengt die ik wel goed vind Nog één keer Bond: Dr. No of Goldfinger? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]John Cleese, omdat hij er zijn humor in brengt die ik wel goed vind Nog één keer Bond: Dr. No of Goldfinger? Zeer duidelijk Goldfinger, die is nog niet extreem voorbijgestreefd, DR. No wel En laten we even in de films blijven hè The Terminator of RoboCop? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost The Terminator of RoboCop? Terminator, veel en veel stoerder, gavere tegenstanders, betere films. Klaar. Will Smith of Eddie Murphy? gaat wel lekker zo, dit is helemaal mijn onderwerpsfeertje Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]Terminator, veel en veel stoerder, gavere tegenstanders, betere films. Klaar. Will Smith of Eddie Murphy? gaat wel lekker zo, dit is helemaal mijn onderwerpsfeertje Moeilijke, maar dan toch maar Will Smith, niet alleen ontspannende films, maar ook nog eens goed beluisterbare muziek. Ok volgende Lynch of Tarantino Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost Moeilijke, maar dan toch maar Will Smith, niet alleen ontspannende films, maar ook nog eens goed beluisterbare muziek. Ok volgende Lynch of Tarantino Tarantino, die man heeft echt talent en als je die scripts leest, moet je maar eens kijken hoe hij het beschrijft. Inspector Clouseau of Austin Powers: International man of mystery? (Personages uit films) @ Uncle Ar: Ja, idd, ook die van mij Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]Tarantino, die man heeft echt talent en als je die scripts leest, moet je maar eens kijken hoe hij het beschrijft. Inspector Clouseau of Austin Powers: International man of mystery? (Personages uit films) @ Uncle Ar: Ja, idd, ook die van mij Inspector Clouseau, helemaal geweldig, vooral met de non in de lelijke eend. toch weer 1 in de sfeer van starwars Wookies of Ewoks Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 mei 2005 gepost Share 31 mei 2005 gepost [..]Inspector Clouseau, helemaal geweldig, vooral met de non in de lelijke eend. toch weer 1 in de sfeer van starwars Wookies of Ewoks Ewoks, ze zijn misscshien niet zo stoer als Wookies, maar ze zijn zoveel schattiger. Nuja, Chewie is ook wel schattig > Ik kan me niet houden in de sfeer van Star Wars, dus toch weer eentje Jango Fett of Boba Fett? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 1 juni 2005 gepost Share 1 juni 2005 gepost [..]Ewoks, ze zijn misscshien niet zo stoer als Wookies, maar ze zijn zoveel schattiger. Nuja, Chewie is ook wel schattig > Ik kan me niet houden in de sfeer van Star Wars, dus toch weer eentje Jango Fett of Boba Fett? Boba Fett. Komt (in de oude trilogie) niet al te veel in beeld, terwijl je zijn aanwezigheid toch merkt. Dit zorgt voor extra spanning. Nog maar eentje in dezelfde sfeer: The Empire Strikes Back of Revenge of the Sith? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 1 juni 2005 gepost Share 1 juni 2005 gepost --edit: ik zat weer eens te slapen en reageerde op de onderste post op de 1e pagina van dit topic -- Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 juni 2005 gepost Share 2 juni 2005 gepost [..]Boba Fett. Komt (in de oude trilogie) niet al te veel in beeld, terwijl je zijn aanwezigheid toch merkt. Dit zorgt voor extra spanning. Nog maar eentje in dezelfde sfeer: The Empire Strikes Back of Revenge of the Sith? EMPIRE ( de beste Star Wars ) natuurlijk, die ontknoping is zo schitterend, toen ik die voor de eerste keer zag, viel m'n mond gewoon open! Ik ga even de sfeer doorbreken Metallica of Motörhead? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 juni 2005 gepost Share 2 juni 2005 gepost [..]Metallica of Motörhead? Ik ken motorhed niet, maar een aantal nummers van Metallica vind ik echt geweldig. Dansen of muurbloempje? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 juni 2005 gepost Share 21 juni 2005 gepost [..]Ik ken motorhed niet, maar een aantal nummers van Metallica vind ik echt geweldig. Dansen of muurbloempje? Kameleon 1 of deel 2? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 21 juni 2005 gepost Share 21 juni 2005 gepost [..]Kameleon 1 of deel 2? Iets in me zegt deel 2, ook al heb ik die nog niet gezien. Maar met een ster als Kees moet die wel goed zijn. Speedboot of Jacht? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 juni 2005 gepost Share 21 juni 2005 gepost [..]Iets in me zegt deel 2, ook al heb ik die nog niet gezien. Maar met een ster als Kees moet die wel goed zijn. Speedboot of Jacht? Jacht, dat hoort bij geniale personen Pindakaas met of zonder stukjes Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 juni 2005 gepost Auteur Share 21 juni 2005 gepost Zonder, smaakt beter icm hagelslag; met smaakt beter zonder hagelslag Maar ik eet bijna altijd met hagelslag, dus ik stem voor ZONDER Groetjes of Groeten Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 21 juni 2005 gepost Share 21 juni 2005 gepost Zonder, smaakt beter icm hagelslag; met smaakt beter zonder hagelslag Maar ik eet bijna altijd met hagelslag, dus ik stem voor ZONDER Groetjes of Groeten Groetjes, groeten klinkt te groot. Groetjes eigenlijk weer mietjesachtig, dus kies ik zelf meestal voor "Vriendelijke groet" Maar groetjes is beter En om ff niet te vergeten de volgende te posten: beeld of geluid? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 23 juni 2005 gepost Share 23 juni 2005 gepost Ik kies voor beeld, maar het geluid is ook belangrijk. Als ik naar Bassie en Adriaan kijk, en ik heb het geluid uit, weet ik wel wat er gezegt word, maar als ik alleen het geluid hoor, zie ik het beeld wel voor me.. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 23 juni 2005 gepost Share 23 juni 2005 gepost Oh, vergeten nieuwe opgave erbij te zetten. Hoorde ik van Djsjammie via msn Hier de nieuwe: Nokia of Siemens? Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Nokia, Meer mogelijkheden. Trein of bus? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 juni 2005 gepost Auteur Share 27 juni 2005 gepost Trein, gaat sneller Serieus of grappig? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Grappig! Ik heb maar één leven en dat wil ik graag leuk hebben, daar is enige grappigheid voor geboden. Alleen maar serieus is ook niet leuk! Mono of stereo? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Stereo, gewoon veel beter! 4:3 of 16:9 ? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost 4:3, want dat kijkt prettiger dan 16:9. Beeld of geluid? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Die staat 7 post terug ook al Geluid, want dan kan je ook nog muziek horen heb je toch een soort hoorspel. Als je niet kan liplezen is enkel beel niet veel aan. In Frankrijk: Atlantische oceaan of middelandse zee? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Atlantische oceaan, want die is groter dan de Middellandse Zee en ik hou van groot! Als begeleidingsinstrument: gitaar of piano? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Gitaar Dit is wel een lastige keuze omdat de piano in sommige nummers ook een goede begeleiding kan zijn, maar er schieten me zo meer goed gitaarbegeleidingen te binnen. Coca Cola of Pepsi? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Coke! En daar is geen goeie reden voor... je bent coke liefhebber of pepsi liefhebber en echte logische redenatie heeft dat niet Sinaasappel of mandarijn. Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Mandarijn, want die is net iets makkelijker te schillen dan een sinaasappel. Politiek of muziek? Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Muziek, Politiek kan zo saai zijn. (Muziek ook wel eens, maar toch wel minder vaak als Politiek). Clown of Acrobaat? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Acrobaat, veel stoerder wit of bruin brood Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Wit brood, vind ik lekkerder Donker of licht? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Donker of licht? Donker, maakt de sfeer veel gezelliger met lichtjes binnen en dan het lieftst ook nog slecht weer buiten. BOL.com of Amazon? Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost [..]Donker, maakt de sfeer veel gezelliger met lichtjes binnen en dan het lieftst ook nog slecht weer buiten. BOL.com of Amazon? BOL.com, klinkt mij bekender en vertrouwder in mijn oren (Amazon ken ik nog geeneens) Amalia of Alexia?? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost [..]BOL.com, klinkt mij bekender en vertrouwder in mijn oren (Amazon ken ik nog geeneens) Amalia of Alexia?? Nou dat zo naast elkaar staat... die namen lijken wel erg op elkaar, dat kan nog leuke situaties opleveren. Arme kinderen. Ik ga wel voor Alexia, klinkt gewoon mooier. om in de sfeer te blijven, Willem of Alexander? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost [..]Nou dat zo naast elkaar staat... die namen lijken wel erg op elkaar, dat kan nog leuke situaties opleveren. Arme kinderen. Ik ga wel voor Alexia, klinkt gewoon mooier. om in de sfeer te blijven, Willem of Alexander? Willem ik ken iemand die Willem heet en dat is een topgozer, de Alexander die ik ken dat is een ettertje Ati of Nvidia (om het maar eens over een heel andere boeg te gooien) Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost [..]Willem ik ken iemand die Willem heet en dat is een topgozer, de Alexander die ik ken dat is een ettertje Ati of Nvidia (om het maar eens over een heel andere boeg te gooien) Ik heb zelf een Nvidia, dus Nvidia MS-Dos of Windows 3.11 Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost MS Dos. Zonder werkt Windows 3.11 niet. Yorin of RTL 7? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Yorin, klink toch wat vlotter dan RTL 7 Publieke of commerciële omroep ? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Commerciële omroep. Leuke programma's GTST of ONW Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juni 2005 gepost Share 28 juni 2005 gepost Doe maar GTST! Expeditie Robinson of Peking Express? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 29 juni 2005 gepost Share 29 juni 2005 gepost Expeditie Robinson, want die ken ik beter dan Peking Express. Elektrische of gewone tandenborstel? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 juni 2005 gepost Share 29 juni 2005 gepost Gewone tandenborstel, ben ik gewend, dus Prodent of Elmex? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 juni 2005 gepost Share 29 juni 2005 gepost Gewone tandenborstel, ben ik gewend, dus Prodent of Elmex? Elmex. Niet lekker maar werkt wel 10x beter. TFT of CRT? (flatscreen lcd monitor of gewone monitor dus) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten