Twice 2 mei 2005 gestart Share 2 mei 2005 gestart Dit geniale spel heeft Gerben bedacht (hij heeft hem in ieder geval op mij overgebracht) en het leek me leuk het op dit forum in te brengen. Het is een spelletje dat je elkaar beter leert kennen. Iemand geeft 2 woorden, en de volgende kiest er één van de woorden die hij/zij liever heeft. Bijvoorbeeld: Ik zeg: Brommer of scooter Zeg degene die hierop reageert hetgeen dat hij het liefst heeft (bijvoorbeeld: scooter), (eventueel met uitleg) en dan zegt hij 2 nieuwe woorden: bijvoorbeeld appel of peer... etc Laten we maar verder gaan bij: appel of peer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Appel. Peren zijn vies Lezen of tv Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost --> Schopje naar offtopic: Dit is niet echt een spelletje en het lijkt mij ook de bedoeling de spelletjes meer B&A-related te houden Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 mei 2005 gepost Auteur Share 2 mei 2005 gepost tv, ik haat lezen... Bassie of Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost tv, ik haat lezen...Bassie of Adriaan Bassie, door hem bleef ik lachen toen mijn ouders gingen scheiden. Televisie of computer? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Adriaan EH... Mannen of vrouwen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 mei 2005 gepost Auteur Share 2 mei 2005 gepost Adriaan EH... Mannen of vrouwen. @B1000000: Computer (fijner dat je het zelf in handen hebt) @Wonderer: Vrouwen. Ik kan vaak beter met hun omgaan... Next: Bloemen of planten Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost [..]@B1000000: Computer (fijner dat je het zelf in handen hebt) @Wonderer: Vrouwen. Ik kan vaak beter met hun omgaan... Next: Bloemen of planten planten, bloemen stinken soms en bloeien meestal maar 1 jaar, ik ga voor meer jarige planten Shoarma of Taco's? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Taco's, kun je meer troep ingooien Computer, interactiever. Planten, bloemen stinken Snooker of Darts? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 mei 2005 gepost Auteur Share 2 mei 2005 gepost Taco's, kun je meer troep ingooien Computer, interactiever. Planten, bloemen stinken Snooker of Darts? Darts oren of neus Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Oren. Gehoor vind ik belangrijker dan reuk en qua uiterlijk vind ik beide lichaamsdelen niet bijzonder mooi ofzo. Links of rechts? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 mei 2005 gepost Auteur Share 2 mei 2005 gepost Oren. Gehoor vind ik belangrijker dan reuk en qua uiterlijk vind ik beide lichaamsdelen niet bijzonder mooi ofzo. Links of rechts? Ze kunnen natuurlijk beide mooi of juist niet mooi zijn Rechts... Ben rechtshandig en politiek vind ik rechts ook betere ideëen hebben... Joop of Harry Dikmans? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost [..]Ze kunnen natuurlijk beide mooi of juist niet mooi zijn Rechts... Ben rechtshandig en politiek vind ik rechts ook betere ideëen hebben... Joop of Harry Dikmans? Joop. Hij komt net iets sulliger over dan Harry. Prelude of Rancho? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost [..]Joop. Hij komt net iets sulliger over dan Harry. Prelude of Rancho? Prelude, lekker simpel en heb het altijd al DE B&A wagen gevonden Groente of Fruit ? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost [..]Prelude, lekker simpel en heb het altijd al DE B&A wagen gevonden Groente of Fruit ? Fruit, want bij groente komt vaak weer meteen een hele maaltijd. Rood of Blauw? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Blauw, komt vriendelijker over dan rood vind ik (van de de rode piratenvlag word je ook niet vrolijk ). Zwart of wit? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Rood of Blauw? Blauw, altijd al mijn favoriete kleur geweest vanaf de Power Rangers. Zomer of winter? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 mei 2005 gepost Auteur Share 2 mei 2005 gepost Zomer... ik hou niet van de winter etc etc @Hinse: Wit. Vind ik rustgevender Next: of Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost vind ik valser. Zo kijk ik zelf het vaakst De Vries of Van der Steen Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost vind ik valser. Zo kijk ik zelf het vaakstDe Vries of Van der Steen van der Steen Komt betrouwbaarder over en nog veel meer dingen snel of langzaam? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 mei 2005 gepost Auteur Share 2 mei 2005 gepost [..]van der Steen Komt betrouwbaarder over en nog veel meer dingen snel of langzaam? Langzaam... Ik haat haasten, rennen en bijna alles wat maar op snel lijkt "Wa seggie?" of "Zeg dat dan!" Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost [..]Langzaam... Ik haat haasten, rennen en bijna alles wat maar op snel lijkt "Wa seggie?" of "Zeg dat dan!" Zeg dat dan. Kweenie precies waarom, het klinkt droger. Wespen of muggen? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Wespen of muggen? Wespen natuurlijk, muggen zijn één en al ellende en voor mij een stuk enger (vooral die langpotige) Wespen doen tenminste niks zolang je ze maar met rust laat. Alcohol of frisdrank? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost [..]Wespen natuurlijk, muggen zijn één en al ellende en voor mij een stuk enger (vooral die langpotige) Wespen doen tenminste niks zolang je ze maar met rust laat. Alcohol of frisdrank? Moeilijk... Frisdrank in het algemeen, maar whisky... Telefoon of MSN? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost [..]Moeilijk... Frisdrank in het algemeen, maar whisky... Telefoon of MSN? MSN, daar kun je tenminste even nadenken over wat je wilt zeggen hoewel de telefoon natuurlijk ook wel z'n voordelen heeft. Om het maar een beetje in de zelfe richting te houden en ook om het een beetje op Radio B&A te betrekken. Skype of telefoonvork (=een apparaat van rond de 175 euro om geluid vanaf een normale telefoonlijn in je radiouitzendingen over te nemen en het geluid van de gewone radiomicrofoon dan weer naar de beller te laten gaan)? Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Dit spel kun je beter HOT or NOT noemen. EDIT: eh dat is een ander spel. Nu even heel moeilijk : S&G of B&A Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost B&A, uitleg lijkt me overbodig (alhoewel ik S&G ook wel leuk vind ). Frikandel of Kroket ? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost B&A, uitleg lijkt me overbodig (alhoewel ik S&G ook wel leuk vind ).Frikandel of Kroket ? Kroket, is lekkerder Dik of Dun? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost B&A, uitleg lijkt me overbodig (alhoewel ik S&G ook wel leuk vind ).Frikandel of Kroket ? Hey, er was nog niet op de mijne gereageerd Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]Kroket, is lekkerder Dik of Dun? Ook een moeilijke, maar ga toch voor dun. Het is ook maar net hoe je het bekijkt, een dikke hamburger heeft ook wel wat . Analoog horloge of Digitaal horloge? Link naar bericht Delen op andere sites
B98 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Analoog : ziet er mooier uit Voetbal of darts Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Analoog : ziet er mooier uitVoetbal of darts Darts, voetbal is me te actief en vindt ik niets aan. Nu dus de mijne en dit keer niet negeren graag : Om het maar een beetje in de zelfe richting te houden en ook om het een beetje op Radio B&A te betrekken. Skype of telefoonvork (=een apparaat van rond de 175 euro om geluid vanaf een normale telefoonlijn in je radiouitzendingen over te nemen en het geluid van de gewone radiomicrofoon dan weer naar de beller te laten gaan)? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]Darts, voetbal is me te actief en vindt ik niets aan. Nu dus de mijne en dit keer niet negeren graag : Om het maar een beetje in de zelfe richting te houden en ook om het een beetje op Radio B&A te betrekken. Skype of telefoonvork (=een apparaat van rond de 175 euro om geluid vanaf een normale telefoonlijn in je radiouitzendingen over te nemen en het geluid van de gewone radiomicrofoon dan weer naar de beller te laten gaan)? Skype, want zo kan ik toch contact (praten met haar is leuker dan chatten ) hebben, met iemand die ik al in geen jaren gesproken heb pontje of brug Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost brug, gaat veeeel sneller baard of snor? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost brug, gaat veeeel snellerbaard of snor? SNOR Baard ziet er meestal onverzorgder uit. Volgende: info.bassieenadriaan.nl of http://www.bassie-adriaan.nl? Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost B&A, uitleg lijkt me overbodig (alhoewel ik S&G ook wel leuk vind ). Ha ha ja het moet wel op dit forum. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost http://info.bassieenadriaan.nl Gewoon een goede informatieve site, die gebruik ik het meest. Bassie of Adriaan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost http://info.bassieenadriaan.nlGewoon een goede informatieve site, die gebruik ik het meest. Bassie of Adriaan? Adriaan, het brein achter alles en de 'held' K3 of Chipz? Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost K3 want die vrouwtjes zien er nog redelijk mooi uit. Kip of ei? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost K3 want die vrouwtjes zien er nog redelijk mooi uit.Kip of ei? Kip, mits goed bereid. Vliegen of varen? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]Kip, mits goed bereid. Vliegen of varen? Varen, want dan kun je nog lekker in de frisse wind staan. (Gaat lastig bij een vliegtuig.) B2 of Vlugge Japie? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]Varen, want dan kun je nog lekker in de frisse wind staan. (Gaat lastig bij een vliegtuig.) B2 of Vlugge Japie? b2 hij maakt altijd leuke grappen, en japie die gezichtsuitdrukkingen... ijs of slagroom Link naar bericht Delen op andere sites
B8 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost slagroom Lara of Robin? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost slagroomLara of Robin? waarom slagroom, er moet een reden bij!! oeps hoofdletters Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]WAAROM SLAGROOM???? MOET EEN REDEN BIJ! oeps hoofdletters Als je edit om er "oeps hoofdletters" bij te zetten, haal die hoofdletters dan weg Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost slagroomLara of Robin? robin, gewoon geniaal bedacht door bassie en adriaan. een hond... daar zou ik ook op kunnnen komen. Curry of ketchup? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]robin, gewoon geniaal bedacht door bassie en adriaan. een hond... daar zou ik ook op kunnnen komen. Curry of ketchup? Curry, veel lekkerder op een frikandel speciaal Drop of chocolade? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Drop of chocolade? Drop, ik ben gevoelig voor chocolade, krijg ik puistjes van, dus ik eet het vrijwel niet meer. Om dan maar even met de drop verder te gaan: zoet of zout? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]Drop, ik ben gevoelig voor chocolade, krijg ik puistjes van, dus ik eet het vrijwel niet meer. Om dan maar even met de drop verder te gaan: zoet of zout? Zout! Heerlijk, die pijn als je speekselklieren in de hoogste versnelling gaan om dat zout te neutraliseren Zwemmen of fietsen? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost [..]Zout! Heerlijk, die pijn als je speekselklieren in de hoogste versnelling gaan om dat zout te neutraliseren Zwemmen of fietsen? Fietsen, lekker afzien ( en interesanter om naar te kijken op tv ) DVD of VHS? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten