Christiaan 29 april 2005 gestart Share 29 april 2005 gestart Vergeef me als dit onderwerp al een keer aangesneden is, maar ik ben hier ook pas sinds vandaag. Er is een korte aflevering geweest dat B&A een circusprogramma presenteren. Andre Dulord(?) is net op geweest en B&A komen de piste in en zeggen: *bas* Zal ik jullie eens een geheimpje verklappen... Die gochelaar he, dat is mijn broer. *adriaan* Hoe kom je daar nu bij, die gochelaar is mijn broer *bas* Mijn broer *adriaan* Mijn broer Dit gaat zo een paar keer, voordat Andre de piste in komt en zegd: Jongens, jongens, nou geen ruzie maken. Dames en heren, mag ik u voorstellen, mijn broers, Bassie en Adriaan *adriaan* *bas* Onze broer, Andre Dulord(?) Nou zal dat echt wel waar zijn, maar waarom wordt Andre in latere series niet meer genoemd? Wat is het leeftijdsverschil tussen Aad en Andre (Ze lijken wel heel erg op elkaar). Ik dacht vroeger namenlijk altijd dat het een tweeling was. Maar ook op de officiele website ben ik z'n naam nog niet tegen gekomen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 april 2005 gepost Share 29 april 2005 gepost Hoe het precies zit, weet ik niet, maar een tijd terug stond in de Prive of Story dat hij een wietplantage had in het huis van hun moeder (het zijn halfbroers trouwens). Ze hebben een beetje ruzie dus. Ik weet alleen niet of dat al sinds de Diamant speelt. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 29 april 2005 gepost Share 29 april 2005 gepost vraag het aan hem via een mail die je naar hem kan sturen. misschien dat die er antwoord op geeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 29 april 2005 gepost Share 29 april 2005 gepost vraag het aan hem via een mail die je naar hem kan sturen. misschien dat die er antwoord op geeft. Ik denk niet dat dat een leuk onderwerp is voor Aad. Link naar bericht Delen op andere sites
Christiaan 29 april 2005 gepost Auteur Share 29 april 2005 gepost He, dat is nog niet eens zo'n gek idee, bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
Christiaan 29 april 2005 gepost Auteur Share 29 april 2005 gepost Maar goed, ik heb pas al een mailtje naar Aad gestuurd, en daar heb ik ook nog geen antwoord op. (Geen wonder als je het zo druk hebt) Dus dat wacht ik eerst af Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 29 april 2005 gepost Share 29 april 2005 gepost Ik ben wel nieuwschierig naar het antwoord. Als je weet hoe het precies zit laat het ons dan weten Link naar bericht Delen op andere sites
Christiaan 29 april 2005 gepost Auteur Share 29 april 2005 gepost Is goed Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 29 april 2005 gepost Share 29 april 2005 gepost Is goed dan stuur je hem tog naar bas toe Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 29 april 2005 gepost Share 29 april 2005 gepost Ze hebben een beetje ruzie dus. Ik weet alleen niet of dat al sinds de Diamant speelt. Waarschijnlijk niet. André werkte jaren later nog steeds mee aan de Lachspektakelshow; ik heb hem daar nog verschillende keren zien optreden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 april 2005 gepost Share 29 april 2005 gepost Kappen met de slowchat. Ik denk niet dat je echt een antwoord krijgt, omdat het heel diep in de persoonlijke sfeer ligt, en daar hebben ze het liever niet over. Als hij nog heeft meegewerkt aan de lachspektakelshows, zal er geen rol voor hem zijn geweest in de tussenliggende producties, en later speelde die wietplantage natuurlijk een rol. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 29 april 2005 gepost Share 29 april 2005 gepost Ik denk niet dat je echt een antwoord krijgt, omdat het heel diep in de persoonlijke sfeer ligt, en daar hebben ze het liever niet over. Zie je, daarom zei ik ook nog dat dat geen goed idee was... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Toen Bassie & Adriaan aangaven dat ze gingen stoppen waren ze te gast in het TV programma B&W. (Die uitzending heb ik ook opgenomen) Daarin vertelden ze dat ze al lange tijd geen contact meer hebben met Andre en dat er vele dingen gebeurd zijn. Toen gaven ze ook aan dat ze het er liever niet over hebben en dat het vooral bij Adriaan heel diep zat. Hij had er zelfs slapeloze nachten van zei hij. Link naar bericht Delen op andere sites
Christiaan 5 mei 2005 gepost Auteur Share 5 mei 2005 gepost Op de pagina info.bassieenadriaan.nl staat in ieder geval dat Andre du Lord, Aart de Heer heet. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Bassie heeft iederdaad verklaart dat André uit de series is verdwenen na een plotselinge ruzie... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten