djkoelkast 26 april 2005 gepost Auteur Share 26 april 2005 gepost [..]Het is ook nog eens met een Franstalige cover etc, en dat moet ik ZEKER niet hebben ook daar zijn oplossingen voor 2-zijdige cover die je dus kunt omdraaien... doen ze best vaker... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 28 april 2005 gepost Share 28 april 2005 gepost ik zit op vet hard te wachten (wanneer komt die trouwens uit) En Natuurlijk spongebob the movie die komt in juni dacht ik uit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost (meer dan een jaar inactief zijn, dat kan niet voor dit topic ) Momenteel zit ik te wachten op de release van -de Star Wars collectie (alle 6 films in 1 boxset) -American Dad, serie 1, met Nederlandse Onderschriften -The Da Vinci Code (wil hem eindelijk eens zien, en hij draait niet meer) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost House S2. Komt bijna uit, geloof ik. En dan vooral voor de extra's. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Ik zit te wachten op: - De Star Wars trilogie (eindelijk de oorspronkelijke versies officieel op dvd, maar helaas niet anamorph) - Resterende seizoenen van Seinfeld - Monty Pythons flying circus (Het gerucht gaat dat de box van de complete serie binnenkort verschijnt, maar officiele bronnen zwijgen nog) - Ice Age 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Voor mij momenteel: - Baantjer 9 en 10 komen binnenkort - En ik wacht tot ze die boxen van 24 een keer goedkoper gaan maken . Meer dan 50 euro voor een seizoen gaat toch wel érg ver - Oh ja, en ik moet vandaag of morgen even mn b&a collectie compleet maken, want ze hebben eindelijk Europa compleet, compact en volledig uitgebracht . Zat ik al 2,5 jaar op te wachten ofzo Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost DE ZEVENSPRONG! Een geweldige kinderserie. Kent iemand die? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Heb je al gehoord van de zeven de zeven, heb je al gehoord van de zevensprong die? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost DE ZEVENSPRONG! Een geweldige kinderserie. Kent iemand die? Uiteraard! En in november op DVD. Ben benieuwd wat Just Entertainment ervan gaat maken. Wel heel leuk dat er nu zoveel materiaal van Karst van der Meulen op dvd uitkomt (Peter en de vliegende autobus, Martijn en de Magiër, De Bende van Hiernaast en De Zevensprong). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost [..]Uiteraard! En in november op DVD. Ben benieuwd wat Just Entertainment ervan gaat maken. Wel heel leuk dat er nu zoveel materiaal van Karst van der Meulen op dvd uitkomt (Peter en de vliegende autobus, Martijn en de Magiër, De Bende van Hiernaast en De Zevensprong). En Thomas & Senior, zou ik ook wel leuk vinden... En helemaal Oom Ferdinand En De Geheimzinnige Toverdrank. Ik was vroeger hartstikke bang van die boeven! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost De Club van Sinterklaas en de Streken van Tante Toets Maarja, die komt pas rond november Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost -The Da Vinci Code (wil hem eindelijk eens zien, en hij draait niet meer) Daar zit ik ook op te wachten. Hij draaide echter hier vorig week nog wel in de bioscoop, dus zal nog wel eventjes duren dan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Er mag eigenlijk ook weleens een DVD box van Mevrouw Ten Kate worden uitgebracht, bedenk ik me ineens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost In het reclamekrantje van de Blokker zag ik een dvd van B&A met Het Geheim van de Sleutel. Op 2 dvd's als ik 't goed begreep. Dat is niets anders als een nieuwe hoes of niet? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost In het reclamekrantje van de Blokker zag ik een dvd van B&A met Het Geheim van de Sleutel. Op 2 dvd's als ik 't goed begreep. Dat is niets anders als een nieuwe hoes of niet? Nieuwe hoes en nieuwe prijs. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Alles is inderdaad hetzelfde. Niks aan beelden opgelapt en ook geen extra's o.i.d. toegevoegd. Alleen een ander (veel lelijker) hoesje, de films op 2 dvd's in plaats van op 1 en veel duurder. Regelrechte rip-offs dus . Alleen die Europa dvd's zijn de moeite waard als je ze graag compact wil opbergen in 1 hoesje met 4 afleveringen per dvd + alle extra's die ook al op de oude dvd's stonden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Alles is inderdaad hetzelfde. Niks aan beelden opgelapt en ook geen extra's o.i.d. toegevoegd. Alleen een ander (veel lelijker) hoesje, de films op 2 dvd's in plaats van op 1 en veel duurder. Regelrechte rip-offs dus . Alleen die Europa dvd's zijn de moeite waard als je ze graag compact wil opbergen in 1 hoesje met 4 afleveringen per dvd + alle extra's die ook al op de oude dvd's stonden Hmm, thnx. Als er extra's bij de Sleutel waren gezet had ik 'm misschien wel gekocht maar de oude hoes gebruikt ofzo, deze nieuwe past totaal niet bij de rest Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Ze zullen alle series op den duur wel weer in zo'n "luxe editie" uitbrengen . Volgens mij zijn die oude versies, die iedereen hier zo'n beetje heeft, ook bijna nergens meer te vinden... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost House S2. Komt bijna uit, geloof ik. En dan vooral voor de extra's. Gisteren pre-ordered, komt 27 augustus uit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Ik wacht op Cobra 11 DVD's en DVD's van andere krimi's zoals Der Clown, Wolffs Revier en Commissaris Rex... Qua Cobra 11 en Der Clown kan ik lang wachten vrees ik. Bij Der Clown zijn ze na 2 films en 1 seizoen gestopt met uitbrengen en Cobra 11 loopt nog steeds en er wordt gezegd dat ze pas beginnen als de serie is afgelopen. Wolff schijnt trouwens niemand rechten voor te hebben... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Jelger_de_goochelaar schreef: DE ZEVENSPRONG! Een geweldige kinderserie. Kent iemand die? Ja, die ken ik, lijkt me geweldig om op dvd te zien! (Alleen dan wel Fullscreen, niet 16:9) en hij schreef: Er mag eigenlijk ook weleens een DVD box van Mevrouw Ten Kate worden uitgebracht, bedenk ik me ineens. Mag van mij ook wel! Frey schreef: De Club van Sinterklaas en de Streken van Tante Toets Maarja, die komt pas rond november! Ik hoop dat hij dan wel synchroon is, want bij mijn Brieven van Jacob-DVD liep het beeld en geluid niet gelijk, en ik vond de fade outs ook niet mooi gedaan, dus toen heb ik hem teruggebracht En RM schreef: Ik wacht op Cobra 11 DVD's en DVD's van andere krimi's zoals Der Clown, Wolffs Revier en Commissaris Rex... Als deze series op dvd verschijnen in seizoensboxen, geef dan een gil, die wil ik ook heel graag, met name Cobra 11 en Commissaris Rex. Ik wil ook heel graag Boy Meets World, Degrassi: The Next Generation en meest van al: SAVED BY THE BELL op DVD (MAAR MET GOEDE ABN GESPROKEN ONDERTITELS!!!!!! ) Dat was het, dank u Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Saved by the bell . Maar dan wel de eerste serie met Zack Morris en die andere 5 kneuters . Die daar achteraan kwamen waren lelijk . "Atention students! This is your principal Mr. Belding speaking ha ha ha ha" Dat waren nog leuke Nick-series. Kenan and Kel vond ik ook wel gaaf altijd. Tegenwoordig draaien ze alleen nog maar van die vlugvlugvlug gemaakt-tekenfilmpjes Ja en die Duitse series wil ik ook, vooral Rex . Maar dat kan je wel schudden . En in Australië hebben ze Seizoen 1 t/m 5 al Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost En RM schreef: Ik wacht op Cobra 11 DVD's en DVD's van andere krimi's zoals Der Clown, Wolffs Revier en Commissaris Rex... Als deze series op dvd verschijnen in seizoensboxen, geef dan een gil, die wil ik ook heel graag, met name Cobra 11 en Commissaris Rex. Ik schreeuw wel als ik in Den Bosch ben, dan spaar ik mijn stem Maar voorals nog verwacht ik het helaas niet. Ik neem dus nu maar gewoon de afleveringen op van de TV, zodat ik ze later kan terugkijken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost [..]Ik schreeuw wel als ik in Den Bosch ben, dan spaar ik mijn stem Maar voorals nog verwacht ik het helaas niet. Ik neem dus nu maar gewoon de afleveringen op van de TV, zodat ik ze later kan terugkijken Idem Dito, maar dan wel met VHS, heb je geen irritante dvd-pixels, en nog over oude berichten van dit forum: Vhs banden verslijten nauwelijks, ik heb hier een vhs-band uit 1985, 100den keren bekeken, nog puntgaaf, DANK U VHS Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost [..]Idem Dito, maar dan wel met VHS, heb je geen irritante dvd-pixels, en Vhs banden verslijten nauwelijks, ik heb hier een VHS-band uit 1985, 100den keren bekeken, nog puntgaaf, DANK U VHS Uiteraard Ik hoop alleen dat ze seizoen 1 t/m 6 nog eens uitzenden 5 heb ik wel, maar sommige afleveringen mis ik delen van en alles staat in de Duitse volgorde op DVD, dus dwars door elkaar :S Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Saved by the bell . Maar dan wel de eerste serie met Zack Morris en die andere 5 kneuters . Die daar achteraan kwamen waren lelijk ."Atention students! This is your principal Mr. Belding speaking ha ha ha ha" Jaaaah Met Screech, Slater, Kelly, Lisa en Jessy Een van mijn favoriete reeksen ooit gemaakt (en zo die lekkere late-80's, vroege-90's sfeer ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost [..]Jaaaah Met Screech, Slater, Kelly, Lisa en Jessy Een van mijn favoriete reeksen ooit gemaakt (en zo die lekkere late-80's, vroege-90's sfeer ) Ja Ik vond het ook een gaaf programma . Jammer dat het niet meer op tv is en er geen dvd boxen van komen . Al zouden ze alleen die eerste serie maar doen. (tot en met dat ene seizoen dat ze vakantiewerk gingen doen op dat tropische eiland een paar afleveringen ) "The new class" ofzo die daarna kwam was echt grove bagger... eigenlijk al toen die Kelly en Jessy er uit gingen. Iedereen kwijlde altijd op die Kelly Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Laten we hier verder doen over Saved by the Bell Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Frey schreef: De Club van Sinterklaas en de Streken van Tante Toets Maarja, die komt pas rond november! Ik hoop dat hij dan wel synchroon is, want bij mijn Brieven van Jacob-DVD liep het beeld en geluid niet gelijk, en ik vond de fade outs ook niet mooi gedaan, dus toen heb ik hem teruggebracht Dat was jammer ja. Ik heb hem nog wel. Als je goed kijkt vanaf de 2e helft, zie je dat het beeld heeeel licht hapert. Het is nauwelijks te zien, maar hoe meer je naar het einde toegaat, hoe beter je het ziet. Vooral bij de aftiteling is het erg duidelijk. Door die haperingen komt het beeld dus heel langzaam aan achter te lopen op het geluid. De DVD's zijn dan ook meteen weer uit de handel gehaald. Naja, ik hoop dus wel op een re-release van De Brieven van Jacob, want ik wil wel een goeie versie hebben Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Naja, ik hoop dus wel op een re-release van De Brieven van Jacob, want ik wil wel een goeie versie hebben Idem dito, en daarbij heb jij nu wel een Collectors Item, dus wees er maar voorzichtig mee Quote Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 17 augustus 2006 gepost Share 17 augustus 2006 gepost De Smurfen seizoensboxen... En als het kan de Kinderen voor Kinderen uitzendingen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 augustus 2006 gepost Share 19 augustus 2006 gepost Ik lees net dit: Na 'Peter en de Vliegende Autobus' is binnenkort ook 'Martijn En De Magiër' op DVD verkrijgbaar. Verder volgen later dit jaar nog 'De Bende Van Hiernaast' en de door de NCRV uitgezonden 13-delige televisieserie 'De Zevensprong'. Of en wanneer de eerder aangekondigde titels 'Thomas en Senior' en 'De Legende Van De Bokkenrijders' zullen verschijnen is nog niet met zekerheid te zeggen. op http://www.bubblegum.nl/bgtv/index.shtml Thomas en Senior. De Bokkenrijders!! NU! Ik kan niet wachten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2006 gepost Share 19 augustus 2006 gepost Ik lees net dit:Na 'Peter en de Vliegende Autobus' is binnenkort ook 'Martijn En De Magiër' op DVD verkrijgbaar. Verder volgen later dit jaar nog 'De Bende Van Hiernaast' en de door de NCRV uitgezonden 13-delige televisieserie 'De Zevensprong'. Of en wanneer de eerder aangekondigde titels 'Thomas en Senior' en 'De Legende Van De Bokkenrijders' zullen verschijnen is nog niet met zekerheid te zeggen. op http://www.bubblegum.nl/bgtv/index.shtml Thomas en Senior. De Bokkenrijders!! NU! Ik kan niet wachten! Eindelijk, ben ik zeer blij om net gelezen dat hij in september zou uitkomen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 19 augustus 2006 gepost Share 19 augustus 2006 gepost Ik lees net dit:Na 'Peter en de Vliegende Autobus' is binnenkort ook 'Martijn En De Magiër' op DVD verkrijgbaar. Verder volgen later dit jaar nog 'De Bende Van Hiernaast' en de door de NCRV uitgezonden 13-delige televisieserie 'De Zevensprong'. Of en wanneer de eerder aangekondigde titels 'Thomas en Senior' en 'De Legende Van De Bokkenrijders' zullen verschijnen is nog niet met zekerheid te zeggen. op http://www.bubblegum.nl/bgtv/index.shtml Thomas en Senior. De Bokkenrijders!! NU! Ik kan niet wachten! De Bokkenrijders ken ik niet. Is dat wel een kinderserie? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2006 gepost Share 19 augustus 2006 gepost [..]De Bokkenrijders ken ik niet. Is dat wel een kinderserie? Goh, er komt wel wat geweld in voor, maar toch bestemd voor kinderen hoor. Zeer goede reeks Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 augustus 2006 gepost Share 19 augustus 2006 gepost [..]De Bokkenrijders ken ik niet. Is dat wel een kinderserie? Hell yeah. Het was een bijzonder project, met Belgische, Nederlandse en Duitse (amateur)acteur. Destijds namen we alle afleveringen op, maar de ene met de kus tussen twee hoofdpersonen, een hele mooie scene, hadden we niet. Dus die kan ik eindelijk terugkijken! Misschien was jij net iets te jong. Het was in 1994 op TV. Het is later nog een keer herhaald, maar natuurlijk misten we precies die ene aflevering omdat de video niet aanging. Gene Bervoets als de Dokter... *zwijmel* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 19 augustus 2006 gepost Share 19 augustus 2006 gepost [..]Hell yeah. Het was een bijzonder project, met Belgische, Nederlandse en Duitse (amateur)acteur. Destijds namen we alle afleveringen op, maar de ene met de kus tussen twee hoofdpersonen, een hele mooie scene, hadden we niet. Dus die kan ik eindelijk terugkijken! Misschien was jij net iets te jong. Het was in 1994 op TV. Het is later nog een keer herhaald, maar natuurlijk misten we precies die ene aflevering omdat de video niet aanging. Gene Bervoets als de Dokter... *zwijmel* Ben helemaal niet benieuwd geworden nu ofzo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 augustus 2006 gepost Share 20 augustus 2006 gepost [..]Hell yeah. Het was een bijzonder project, met Belgische, Nederlandse en Duitse (amateur)acteur. Destijds namen we alle afleveringen op, maar de ene met de kus tussen twee hoofdpersonen, een hele mooie scene, hadden we niet. Dus die kan ik eindelijk terugkijken! Misschien was jij net iets te jong. Het was in 1994 op TV. Het is later nog een keer herhaald, maar natuurlijk misten we precies die ene aflevering omdat de video niet aanging. Gene Bervoets als de Dokter... *zwijmel* Mij lijkt het wel een gave serie, als die dvd uitkomt toch maar eens kopen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 20 augustus 2006 gepost Share 20 augustus 2006 gepost Karst van der Meulen heeft sowieso (haast) alleen maar goede films en series gemaakt, die meestal jaar na jaar beter werden. Bokkenrijders was geloof ik zo'n beetje de laatste, dus ik ben echt benieuwd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wygelw 20 augustus 2006 gepost Share 20 augustus 2006 gepost Ik kan bijna niet wachten op het 4de seizoen Zonnetje in huis Release. Ik heb de eerste 3 seizoenen al helemaal bekeken en ik vind ze echt top. Ik hoop trouwens dat de andere seizoenen ook uitkomen. Het zijn er in totaal 9 seizoenen dus nog heel wat kijk plezier. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Samson & Gert, de oude "Leukste Fragmenten" video's, opgepoetst en met bakken extra's op DVD, ZALIG lijkt me dat. Maar alé, dat zal wel nooit gebeuren... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 26 augustus 2006 gepost Share 26 augustus 2006 gepost De GTST DVD-box van Seizoen 1!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 augustus 2006 gepost Share 26 augustus 2006 gepost De GTST DVD-box van Seizoen 1!!!Je hebt gelijk, was ik glad vergeten... Ga ik ook kopen... Denk ik... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 26 augustus 2006 gepost Share 26 augustus 2006 gepost [..]Je hebt gelijk, was ik glad vergeten... Ga ik ook kopen... Denk ik... Je kan hem al reserveren op bol.com, de prijs is daar al met 20 euro gedaald (van 99,99 naar 79,99 euro). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 26 augustus 2006 gepost Share 26 augustus 2006 gepost [..]Je kan hem al reserveren op bol.com, de prijs is daar al met 20 euro gedaald (van 99,99 naar 79,99 euro). Vraag: vind je het gek? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 augustus 2006 gepost Auteur Share 26 augustus 2006 gepost De GTST DVD-box van Seizoen 1!!! moeten ze bij ONM ook eens doen... Ik wacht nog steeds op: spring serie 3 & 4 Hotnews.nl - de achtste steen en verder MCW seizoen 5-10 Fort Alpha Uit de school geklapt... Montana En meer berenboot dvd's Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 26 augustus 2006 gepost Share 26 augustus 2006 gepost Fort Alpha kan je (voorlopig) wel schudden Ze zijn zo slim geweest om die rechten daarvoor niet gelijk vast te leggen... als ze dus nu dvd's willen gaan uitbrengen moeten ze alle acteurs uitkopen. Je kan wel invullen wat het prijskaartje daarvan is + de kans dat ze dat er met winst weer uit kunnen halen met dvd-verkoop Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 augustus 2006 gepost Auteur Share 27 augustus 2006 gepost Fort Alpha kan je (voorlopig) wel schudden Ze zijn zo slim geweest om die rechten daarvoor niet gelijk vast te leggen... als ze dus nu dvd's willen gaan uitbrengen moeten ze alle acteurs uitkopen. Je kan wel invullen wat het prijskaartje daarvan is + de kans dat ze dat er met winst weer uit kunnen halen met dvd-verkoop Uit de school geklapt zijn ook geen plannen voor, ook een rechtenkwestie Ohja: 12 steden, 13 ongelukken mag ook op DVD van mij Overigens wel weer een leuke serie op DVD uitgekomen: In voor en tegenspoed, met o.a. Rijk de Gooijer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost weet niet of iemand hier nog Bureau Kruislaan kent? dat mag van mij ook wel op dvd! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost [..]Ohja: 12 steden, 13 ongelukken mag ook op DVD van mij Idem dito! (nieuw stopwoordje ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.