djkoelkast 24 april 2005 gestart Share 24 april 2005 gestart Leek mij wel een leuk topic, kan meteen gezien worden als tip-topic voor leuke dvd's die binnenkort uitkomen. Ik zit te wachten op: Medisch Centrum West seizoen 1 DVD box. 3 dvd's met alle afleveringen van het 1e seizoen en veel extra's zoals interviews en commentaar (uniek voor Nederlandse begrippen!) == Komt eind mei uit, later dit jaar komt ook seizoen 2 uit == speelduur: 720 minuten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ah goed topic Hier kan ik een lijstje neerzetten met films van Rob Houwer die dit jaar op DVD komen: April 2005: Soldaat van Oranje Het Bittere Kruid Mei 2005: De Vierde Man Brandende Liefde Juni 2005: De Gulle Minnaar De Zeemeerman Juli 2005: Hoge Hakken Echte Liefde Wat Zien Ik Augustus 2005: Van Geluk Gesproken September 2005: Grijpstra & De Gier Turks Fruit Oktober 2005 Keetje Tippel November 2005: De Kleine Blonde Dood Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel Persoonlijk ben ik vooral geïnteresseerd in de laatste: "Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel". Een prachtige Nederlandse tekenfilm met Oliver B. Bommel, Tom Poes en Zwelgje. De stemmencast is ook geweldig. Ik kijk er echt naar uit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Volgens mij verschijnt Medisch Centrum West Seizoen 1 op 06-05-2005 , dus begin mei... dus dan heb je hem misschien nog wel eerder in huis Ik zit nog altijd op Baantjer Seizoen 5 te wachten, maar de dvd-release is blijkbaar verlaat, want hij zou 25-04-2005 verschijnen maar er is nog niks over bekend Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Auteur Share 24 april 2005 gepost Volgens mij verschijnt Medisch Centrum West Seizoen 1 op 06-05-2005 , dus begin mei... dus dan heb je hem misschien nog wel eerder in huis Ik zit nog altijd op Baantjer Seizoen 5 te wachten, maar de dvd-release is blijkbaar verlaat, want hij zou 25-04-2005 verschijnen maar er is nog niks over bekend ik heb m al in pre order staan, dus ik zie wel maar het zou eind april worden, toen weer 24 mei, dus ik hou het voorlopig op eind mei tot het tegendeel bewezen is. @Frey: die bommel film zat je ècht op te wachten he? ik heb bijna al die films die je opnoemt gezien, ik vind ze maar barslecht Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik zit te wachten op Der Untergang, de DVD van de Queen + Paul Rodgers tour (die al bevestigd is) en op Star Wars Episode III (Maar die komt nog eerst in de bios). Voor de rest zit niet echt op wat te wachten. Alhoewel, een paar nieuwe seizoensboxen van Seinfeld gaan er ook altijd in. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Dvd release waar ik naar uitkijk is Jean Michel Jarre, Live in China. Verschijnt eind mei 2005. En ik zag ergens dat dan ook de shows van Harrie Jekkers op dvd komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost De Bokkerijders, maar ik weet niet of die ooit op DVD komt Verder wil ik Grijpstra en de Gier en De Vierde Man uit Frey's lijstje en heb ik nog een paar dingen die ik misschien wel wil... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik heb Der Untergang al een week of 2 in huis. Ik zit te wachten op het nieuwe seizoen van The West Wing. Tim Nog net even tijd voor een berichtje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik zit te wachten op Der Untergang Die heb ik al zat zien liggen hoor (bijv. bij Mediamarkt voor 14.99 ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost [..]Die heb ik al zat zien liggen hoor (bijv. bij Mediamarkt voor 14.99 ) Ja dat kan wel, maar ik zit toch te wachten, want ik heb hem besteld. Ik ga overigens voor de 2 disk versie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost B&A en de trosster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Auteur Share 24 april 2005 gepost B&A en de trosster ging eigenlijk meer over niet-B&A dvd's, ik denk dat zo'n beetje iedereen op de nieuwe B&A dvd's zit te wachten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik zit nog steeds te wachten op FLODDER IN AMERIKA en op Paul de Leeuws SCHREEUW VAN DE LEEUW Quote Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik wacht geduldig op de Ultimate Editions van de James Bond-films, die waarschijnlijk ergens eind volgend jaar zullen verschijnen. Dat was het wel zo'n beetje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik zit zo beetje te wachten op de DVD in de Vlaamse Pot.Die zou in September 2005 uitkomen had ik gehoord.En het zal ook wel leuk zijn als 'Sam Sam' en 'Mijn dochter en ik'op DVD zal uitgebracht zou worden!!! Ps:Ik ben het wel met B1000000 eens.Ik zit al een paar jaar uit tekijken naar de DVD Flodder in Amerika die nog steeds niet op DVD is verschenen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik zit zo beetje te wachten op de DVD in de Vlaamse Pot.Die zou in September 2005 uitkomen had ik gehoord.En het zal ook wel leuk zijn als 'Sam Sam' en 'Mijn dochter en ik'op DVD zal uitgebracht zou worden!!!Ps:Ik ben het wel met B1000000 eens.Ik zit al een paar jaar uit tekijken naar de DVD Flodder in Amerika die nog steeds niet op DVD is verschenen. Vlaamsche Pot! Die wil ik ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost [..]Vlaamse Pot! Die wil ik ook Niet om vervelend te doen maar het is In de Vlaamsche Pot. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost [..]Niet om vervelend te doen maar het is In de Vlaamsche Pot. Doe het dan ook niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ps:Ik ben het wel met B1000000 eens.Ik zit al een paar jaar uit tekijken naar de DVD Flodder in Amerika die nog steeds niet op DVD is verschenen. en de andere twee films van flodder want ik zoek me helemaal suf naar die dingen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik zit al 2 jaar te wachten op Gremlins 2 Gremlins 1 is er maar waarom is deel 2 nou weer niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost En ik zag ergens dat dan ook de shows van Harrie Jekkers op dvd komen. Nog beter, die zijn al uit! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Cold wacht met smart op de dvd de Kameleon deel 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Dan zal je nog even geduld moeten hebben, want volgens de planning komt ''Gremlins 2: the new batch'' pas uit op 15-11-2005 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost [..]en de andere twee films van flodder want ik zoek me helemaal suf naar die dingen. Die zijn allang uit De 1e is uitgegeven door Dice en de 3e door Bridge. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Auteur Share 24 april 2005 gepost ze brengen veel baggerseries uit op dvd (zonnetje in huis, kees & co, samsam etc.) maar op de goede moeten we veel te lang wachten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost ze brengen veel baggerseries uit op dvd (zonnetje in huis, kees & co, samsam etc.) maar op de goede moeten we veel te lang wachten! Samsam is de ergste baggerserie, liep 100 jaar en ging nergens over. Is die ook op DVD dan? Wat zonde van die lege discs Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Het valt inderdaad wel erg op dat ze tegenwoordig alle series die er zijn op dvd uitbrengen in zogeheten seizoensboxen Maar met sommige series is dat toch ook wel weer heel mooi om in bezit te hebben of te verzamelen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Wachten is een groot woord, maar ik hoop dat de complete serie van 'Allo, allo' nog eens op dvd uitkomt i.p.v. die serie met een paar afleveringen die er nu is. Complete serie = seizoensafleveringen plus de drie specials. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Auteur Share 24 april 2005 gepost er zijn ook wel een paar aardige series, maar die zijn weer zo duur, neem keeping up appearances, is best aardig, maar voor 25 euro per dvd's en 4 of 6 dvd's per serie vind ik dat te kostbaar, ZO leuk is 't nou ook weer niet... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Helemaal mee eens... ik vind het zelf altijd ook leuk om the X-files te kijken en lijkt me ook leuk om op dvd te hebben, aangezien ik vooral uit de eerste seizoenen een aantal afleveringen heb gemist. Maar om nou 60 euro of meer voor 1 seizoenbox te betalen... (en dan te bedenken dat het 9 seizoenen maal 60 euro is dat gaat te ver) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Auteur Share 24 april 2005 gepost nou vind ik het voor sommige dingen wel weer meevallen, ik bedoel: als je 6 dvd's voor 60 euro krijgt is dat niet te veel, maar ik heb net even gekeken: keeping up appearances is 8x20 euro = 160 euro voor 8 dvd's en dat is me gewoon te veel... en dat is nog ex. verzendkosten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost haha ja heb je ook weer gelijk in ik bekeek het alleen even over het geheel. Als ik er 1 van koop wil ik de rest ook (zo gaat dat nou eenmaal )... en dan kost het 9 x 60 euro... en dat vind ik dus toch iets teveel Maar verhoudingsgewijs zijn ze inderdaad niet duur Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]Nog beter, die zijn al uit! Ik dacht dat die pas in mei uitkwamen. /me binnenkort maar eens er op zoek naar gaat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost OH ja, Russen seizoen twee wil ik ook heel snel hebben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Ik zit te wachten op de volgende DVD's: The Chronological Donald Volume 2 Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel Allemaal jeugdsentiment he Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Flodder in amerika is al lang te koop alleen wel op video. de dvd is er niet heb ik geinformeerd, echter wel raar dat deel 1 en 3 wel op dvd zijn en deel 2 niet. wat is der dan zo apart dat dat niet gebeurd is deel 2 op dvd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Police Academy en de nieuwe James Bond (die eerst nog in de bios moet komen) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Police Academy en de nieuwe James Bond (die eerst nog in de bios moet komen) Police academy is toch al op dvd uit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Klopt maar hij bedoelt een DVD box waar alle 7 de Police Academy films in zitten @ Cold: hij komt ook 18-05-2005 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost 6pack dvd lijkt me wel gaaf Froukje had me eens gemaild dat die er misschien nog zou komen... ben benieuwd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost 6pack dvd lijkt me wel gaaf Froukje had me eens gemaild dat die er misschien nog zou komen... ben benieuwd Froukje (alleen jammer van die wenkbrauwen ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]Froukje (alleen jammer van die wenkbrauwen ) he een mede-froukje-kwijler gevonden indd jamer van die wenkbauw (eentje toch?) maarja niemand is perfect Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]he een mede-froukje-kwijler gevonden indd jamer van die wenkbauw (eentje toch?) maarja niemand is perfect Ja, zeker jammer, idd maar 1 wenkbrauw, volgens mij dr rechter maar 6pack dvd zou leuk zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost ja ze zijn zo dik, like Bert van Ernie, dat het er op 1 lijkt, maar het zijn er 2 die erg dik zijn, gaat niet om dat litteken er in hoor gaat om de hoeveelheid haar daar, da's te veel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost ja ze zijn zo dik, like Bert van Ernie, dat het er op 1 lijkt, maar het zijn er 2 die erg dik zijn, gaat niet om dat litteken er in hoor gaat om de hoeveelheid haar daar, da's te veel ow hehe ach dat vind ik dr dan juist wel weer goed staan naja ze is te oud anyway Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost ik wacht ook nog op Spring! reeks 3 op dvd, maar de serie is nog bezig, dus zal nog even duren. Mede omdat deze serie langer is dan de vorige twee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Ik zit voornamelijk te wachten op de Belgische release van Zombie 2, 25th an. ed. Met een dvd vol extra's. Maar hier is enkel maar de frans-gedubde versie te verkrijgen, en die wil ik niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost raar dat dat niet in 1 versie is, zo veel moeite is dat niet, een extra audio spoortje... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 april 2005 gepost Share 26 april 2005 gepost raar dat dat niet in 1 versie is, zo veel moeite is dat niet, een extra audio spoortje... Het is ook nog eens met een Franstalige cover etc, en dat moet ik ZEKER niet hebben Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 26 april 2005 gepost Share 26 april 2005 gepost Ik zit te wachten tot seizoen 8 van Baantjer er is... *wil aflevering met Stanley Burleson* en buiten dat... alle musicals zijn welkom. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.