wonderer 24 april 2005 gestart Share 24 april 2005 gestart Altijd al willen weten hoeveel je eigenlijk tikt en klikt op een dag? Download whatpulse en je zult versteld staan! Bah, wat klinkt dat spammerig Maar goed, Whatpulse is een klein programmaatje dat bijhoudt hoeveel toetsaanslagen en muiskliks je maakt. Er is op de site een heel rangensysteem waarvan de top ruim 10 miljoen toetsaanslagen heeft... Ik kwam erop via FOK en ben ook bij hun in het team, maar misschien kunnen we een B&A forum team oprichten Site even doorlezen, programma downloaden en installeren en huppa. Best leuk om te zien. Je kunt zelfs een forumsig maken met jouw stats erin: Leuk idee of bagger? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost bagger Tenminste ik word echt geirriteerd van dat soort dingen... Heb ooit ns zon toetsaanslagcounter gehad en k heb um na een dag weer weggegooid.. Ga k de hele tijd zitten kijken hoeveel k type en hoeveel "bad-keys" k gebruik... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost deze stoort helemaal niet, maar ik denk dat er op dit forum te weinig animo is en te weinig keys zijn om een leuk team samen te stellen dat hoog komt, ik zat ook met het idee maar bedacht me dat het toch niks zou worden btw.. en heb er al 45.000 extra klaar staan Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik ken het ook, maar heb geen team. Als er een BassieenAdriaan team komt zal ik zeker meedoen . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost met 10 mensen die meedoen haal je het niet in de team top 10...daarom denk ik niet dat het zin heeftq Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Ik zou denk ik aardig scoren met zo'n systeem. Maar ik vind, net als Cold, dat soort dingen irritant. Daarom maak ik geen gebruik van dat soort systemen. Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost met 10 mensen die meedoen haal je het niet in de team top 10...daarom denk ik niet dat het zin heeftq Maakt toch niet zoveel uit, het gaat toch uiteindelijk om Nederland. Tenzij je van GoT wil winnen maarja dat lukt niet zo snel. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Als er een bena-team komt, doe ik zeker mee. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost ja die GoT moet eruit dus daarom beter aansluiten bij Fok! in dit geval tooltje merk je niks van trouwens... er staat alleen een W in je taakbalk waar je af en toe op dubbelklikt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost Natuurlijk zullen we ergens onderaan blijven hangen met ons team, maar het is toch leuk om samen iets te doen? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Natuurlijk zullen we ergens onderaan blijven hangen met ons team, maar het is toch leuk om samen iets te doen? Lijkt mij ook wel, ik heb het programma ondertussen geinstalleerd staan en het werkt iig zeker niet storend. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Hier is nog mijn forumsig, had ik eerst wat problemen mee maar hier is ie dan: Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 juni 2005 gepost Share 26 juni 2005 gepost Een van mijn vrienden raadde mij laatst aan om het ook op mijn computer te zetten, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. Bovendien denk ik niet dat mijn vader het leuk zal vinden, en als ik het wel geïnstalleerd zou hebben, zou het door een computercrash (een week geleden) toch weer weg zijn. Het lijkt me verder wel geinig, maar dat is het dan ook wel. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 augustus 2006 gepost Auteur Share 23 augustus 2006 gepost Versie 1.5 is uit Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 mei 2013 gepost Share 5 mei 2013 gepost Keiharde schop de lucht in! Ik kreeg een mailtje omdat mijn account binnen 28 dagen verwijderd zou worden als ik niet meer zou pulsen. Dus ik dacht, laat ik het eens weer installeren. Zojuist een vers team aangemaakt, komt u allen binnen http://whatpulse.org/stats/teams/22226/ Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten