Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gestart

bassieadriaangalgje1pk.jpg

Het inmiddels populaire B&A Galgje deel 2 ;).

Nog even de spelregels:

* Het woord moet betrekking hebben op B&A !

* Een user mag maar 1 letter per post geven. Hij mag pas opnieuw raden als de opdrachtgever heeft gezegd of deze letter wel of niet in het woord voorkomt.

* Als het woord Galgje (ipv het tekeningetje ) is gevormd en het woord is nog steeds niet geraden, moet de opdrachtgever het goede antwoord geven en een nieuwe verzinnen .

* De user die het woord raadt, mag na goedkeuring van de opdrachtgever een nieuwe opdracht verzinnen.

* Tips worden niet gegeven, dus ga niet vragen: uit welke serie komt het ? etc. anders is er niet veel moeilijks meer aan .

Topic deel 1

De huidige opgave is van wonderer:

A _ _ _ _ A _ _

GAL

Geef me de N van Nico

• Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

gepost

Omdat ik toch niets te doen heb :+, heb ik een tussenstand gemaakt na het eerste topic (naam user+aantal goed geraden woorden ;)):

1. Uncle Ar III

2. benafan II

3. The Master II

4. ajbouwhuis I

5. Cold45 I

6. DJ Koelkast I

7. DJ Sjammie I

8. kas I

9. Robin04 I

10. RobinDeRobot I

11. wonderer I

Als jullie het leuk vinden, maak ik aan het begin van elk Galgje-topic wel zo'n tussenstand ;).

gepost
Omdat ik toch niets te doen heb :+, heb ik een tussenstand gemaakt na het eerste topic (naam user+aantal goed geraden woorden ;)):

1. Uncle Ar III

Hey! Dit ga ik verdedigen! 8-)

Ik wil een gok doen op het woord? ADJUDANT :P

gepost
[..]

Ja.. ik denk dat het goed is! *O*

gepost
[..]

drommels, dat mag niet gebeuren, k zal je krijgen! :P

gepost
drommels, dat mag niet gebeuren, k zal je krijgen! :P

Stom ook dat we hier letters voor moesten gaan raden. Hij was best wel voorspelbaar. :P

Tenminste, als dit goed is. Maar ik ga straks voor 3 dagen naar Zeeland, dus mocht Wonderer

hem ergens vandaag goedkeuren, dan geef ik mijn beurt hierbij over aan iemand anders. ;)

gepost
[..]

Stom ook dat we hier letters voor moesten gaan raden. Hij was best wel voorspelbaar. :P

Tenminste, als dit goed is. Maar ik ga straks voor 3 dagen naar Zeeland, dus mocht Wonderer

hem ergens vandaag goedkeuren, dan geef ik mijn beurt hierbij over aan iemand anders. ;)

oh kwam ie van wonderer? dan moet het indd wel goed zijn _O- Veel plezier in Zeeland... is mij iets te ver, zie je wel in Oldenzaal ofzo...

gepost
[..]

Dat heeft nog best lang geduurd >:)

Goed natuurlijk.

gepost

Nou aangezien Uncle eventjes weg is en iemand anders er een mocht plaatsen, grijp ik mijn kans ;)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Succes ;)

gepost
Nou aangezien Uncle eventjes weg is en iemand anders er een mocht plaatsen, grijp ik mijn kans ;)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Succes ;)

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch ?

:P.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...