Bobdebaron 12 april 2005 gestart Share 12 april 2005 gestart Ik zoek een groot mooi plaatje van bas en aad, liefste beetje uit de minder nieuwe periode, wil namelijk een shirt maken met deze twee markante boys erop ongeveer zoiets als dit, alleen dan groter http://www.planeet.biz/bassieenadriaan/bassieenadriaan2.jpg *adjudant* Alvast Bedankt !!! Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost kom je hier alleen maar voor plaatjes ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost kom je hier alleen maar voor plaatjes ofzo? Hou jij je mond eens even. Laat hem eerst maar even rustig posten, ok? Link naar bericht Delen op andere sites
Bobdebaron 12 april 2005 gepost Auteur Share 12 april 2005 gepost tuurlijk niet ik ben fan van de bovenste plank en danny verbiest is een lieve hulpmakker Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost zoiets? http://members.lycos.nl/pvbena/forum/ba_poster.jpg als je een groter formaat wil moet je mij ff toevoegen op msn, dan stuur ik je die wel ff Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost zoiets? http://members.lycos.nl/pvbena/forum/ba_poster.jpg als je een groter formaat wil moet je mij ff toevoegen op msn, dan stuur ik je die wel ff Damn... die foto heb ik nog nooit gezien. Het lijkt wel of ze bij een begrafenis aanwezig zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost [..]Damn... die foto heb ik nog nooit gezien. Het lijkt wel of ze bij een begrafenis aanwezig zijn... Ik ken die foto wel Heb er zelfs een grote poster van Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost [..]Ik ken die foto wel Heb er zelfs een grote poster van is die foto soms van die spellendoos? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost [..]is die foto soms van die spellendoos? Ja, daar stond hij ook op 1 van de kanten, klopt Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost [..]Ja, daar stond hij ook op 1 van de kanten, klopt Hij komt officieel uit een Magazine, vraag me alleen niet welk nummer en van welk jaar Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost zoiets? http://members.lycos.nl/pvbena/forum/ba_poster.jpg als je een groter formaat wil moet je mij ff toevoegen op msn, dan stuur ik je die wel ff Je ziet deze foto inderdaad niet vaak. Maar heb hem wel eens meer gezien! Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 17 april 2005 gepost Share 17 april 2005 gepost [..]Hij komt officieel uit een Magazine, vraag me alleen niet welk nummer en van welk jaar Ik vind hem heel mooi. Bassie met liefdesverdriet en Adriaan die hem troost. Aaaaach! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost Komt die foto niet uit liedjes uit grootmoeders tijd? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost Komt die foto niet uit liedjes uit grootmoeders tijd? Nopez, want daar heeft Adriaan grijs haar, en op de foto (poster) maar iets aan de zij kant, en ze zien dr nog iets jonger uit Link naar bericht Delen op andere sites
Bobdebaron 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost edit: dat soort taal hoort hier niet thuis! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost edit: dat soort taal hoort hier niet thuis! Welke soort taal Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]Welke soort taal Het zal niet netjes zijn geweest (daarom is het ge-edit), lijkt mij dus niet dat dat nog eens herhaald moet worden . Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]Het zal niet netjes zijn geweest (daarom is het ge-edit), lijkt mij dus niet dat dat nog eens herhaald moet worden . tuurlijk! srry... ik zag niet dat hij gebanned was en dacht dat hij de tekst van mij bedoelde, daarom mijn vraag, zal wat beter opletten de volgende x Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten