Frey 28 februari 2004 gestart Share 28 februari 2004 gestart Heeft iemand deze *bas* & *adriaan* dvd en wat vinden jullie ervan? Ik vind hem geweldig en lag vak dubbel tijdens het zien van dit prachtige optreden Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Ik vind '25 jaar theater' en 'Live' 2 leuke dvd's, in november komt er nog zo'n deel uit met zo'n B&A show. Ik denk toch dat het allemaal best op één dvd had gekund Vind vooral Bassie trouwens echt ijzersterk in deze shows Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Ik vind '25 jaar theater' en 'Live' 2 leuke dvd's, in november komt er nog zo'n deel uit met zo'n B&A show. Ik denk toch dat het allemaal best op één dvd had gekundVind vooral Bassie trouwens echt ijzersterk in deze shows neej joh hoe langer we de mensen laten w8en op zo'n dvd hoe meer mensen tegelijk die dvd gaan kopen omdat ze er op zitten te w8en vandaar dat het allemaal niet op 1 dvd gaat Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost hoe langer we de mensen laten w8en op zo'n dvd hoe meer mensen tegelijk die dvd gaan kopen omdat ze er op zitten te w8en vandaar dat het allemaal niet op 1 dvd gaat Dat is alleen maar om er meer geld aan te verdienen volgens mij, 50 min. per dvd vind ik toch iets té mager... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 februari 2004 gepost Auteur Share 28 februari 2004 gepost [..]Dat is alleen maar om er meer geld aan te verdienen volgens mij, 50 min. per dvd vind ik toch iets té mager... Nou, die 50 minuten zijn echt de moeite waard hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost [..]Nou, die 50 minuten zijn echt de moeite waard hoor Ja maar dan zijn 150 minuten het dubbel en dwars waard, toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Ik blijf die ''standaard'' openings-opkomst geweldig vinden. Altijd hetzelfde. Een kleine schets: *adriaan*: Hallo vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er zijn. publiek : Hallo Adriaan! *adriaan*: We gaan er vandaag weer een fijne show van maken. Maar voordat we beginnen, wil ik jullie eerst voorstellen aan mijn goede vriend: Bassie! Wijst naar links, Bassie komt van rechts. *bas*: En ik zeg hoi! publiek : Hoi! *adriaan*: Bassie, wat doe jij nou? *bas*: Nou, dat zie je toch. Ik begroet ons publiek. Kijk maar: Hoi! publiek : Hoi! *adriaan*: Bassie, dat kan je toch niet doen? *bas*: Oh jawel hoor, dat gaat gemakkelijk. Hoi! publiek : Hoi! *adriaan*: Bassie, als je ergens binnenkomt en je ziet allemaal mensen zitten, wat zeg je dan netjes? *bas*: Hoi! publiek : Hoi! Adriaan zucht diep en de show gaat verder. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Ik heb vorige week de dvd 25 jaar Theater gekocht en het is een hele goede show. Er is wel veel verschil in de prijzen van deze dvd. Duurste prijs: € 16,50 Goedk. prijs: € 4,99 (heb ik gekocht) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten