acrobaatje 19 augustus 2005 gepost Share 19 augustus 2005 gepost Zegdatdan, kom je nog met de volgende opdracht? Dit schiet niet echt op zo. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Omdat Zegdatdan al een maand lang niet meer heeft gereageerd, zal ik maar zo brutaal zijn een nieuwe opdracht te bedenken "Daar ligt dus de oplossing!" Succes Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost Omdat Zegdatdan al een maand lang niet meer heeft gereageerd, zal ik maar zo brutaal zijn een nieuwe opdracht te bedenken "Daar ligt dus de oplossing!" Succes Deze weet ik, dit zegt de baron in De verzonken stad op het moment dat de boeven in het boevenhuis de steen al in hun bezit hebben en ze via de afluisterapparatuur hebben gehoord dat na het woord "kolos" de woorden "van Rhodos" komen. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost [..]Deze weet ik, dit zegt de baron in De verzonken stad op het moment dat de boeven in het boevenhuis de steen al in hun bezit hebben en ze via de afluisterapparatuur hebben gehoord dat na het woord "kolos" de woorden "van Rhodos" komen. Prima, goed gevonden. Volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost De volgende: "Ja dat is een leuke grap!" Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 22 september 2005 gepost Auteur Share 22 september 2005 gepost Het is volgens mij *b2* ... Misschien een tip Sjammie? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 12 oktober 2005 gepost Share 12 oktober 2005 gepost Dit topic was me helemaal ontgaan. Maar goed, hier komt een tip: het wordt gezegd door B2. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost het word gezegt in de diamant, scene weet ik zo niet, misschien komen we nu verder? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost het word gezegt in de diamant,scene weet ik zo niet, misschien komen we nu verder? Inderdaad is dit al wel goed, maar ik wil natuurlijk de volledige oplossing dus nog ff zoeken nu. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten