ajbouwhuis 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]Oke de nieuwe: "We moeten ons melden bij die meneer." bij de kano, in Ierland? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost [..]bij de kano, in Ierland? Goed. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost oke, Boeven jullie zijn nog niet van me af Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost De verdwenen kroon. *baron* Ga naast de clown staan en je zult zien wat er gaat gebeuren. *bas* Adriaan kijk uit! *baron* Nu zitten jullie achter de tralies! *baron* Dis en val *b2* Ik hoor geen knal. *baron* Pak het geld en de koffer. *adriaan* Boeven Jullie zijn nog niet van me af Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost De Sleutel, als Adriaan zonder benzine langs de kant van de weg komt te staan. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Als ik zo goed nadenk heb ik het nog fout ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost De kroon, Op de plek waar ze het geld en de kroon zouden moeten omwisselen en waarbij B&A achter tralies worden gezet en de baron de Zender in de koffer met geld vind. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost De kroon, Op de plek waar ze het geld en de kroon zouden moeten omwisselen en waarbij B&A achter tralies worden gezet en de baron de Zender in de koffer met geld vind. Dit antwoord was al gegeven... Lees in vervolg eerst even de vorige posts, dat voorkomt dubbele antwoorden Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost De Sleutel, als Adriaan zonder benzine langs de kant van de weg komt te staan. Goed! voor jou dus de volgende! Succes... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost *Kreuzenefreudel dreudefleu du oh* Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost "... Sta k ut op zn kop te lezen" bassie die een cake wil bakken in de Schatkaart (arme Robin ) En anders is het Bassie die een briefje vind onder de ruitenwisser van hun vrachtwagen in de eerste aflevering van de Geheimzinnige Opdracht Komt vast nog wel vaker voor... is zn standaardzinnetje als ie iets op de kop voorleest (live shows doet ie het ook wel ns *adriaan* En wie is er vandaag jarig? *bas* ik zal het even voorlezen *adriaan* doe dat *bas* nee dat doe ik niet, zon naam kan ik toch niet zeggen en blabla ) Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Oh nee hoor, er zit wel degelijk verschil in dat je MOET weten! "... Sta k ut op zn kop te lezen" bassie die een cake wil bakken in de Schatkaart (arme Robin ) Hier zegt hij: *Kreuzenefreudel Dreudefleudefleu Rustmi Pffffff* Komt vast nog wel vaker voor... is zn standaardzinnetje als ie iets op de kop voorleest (live shows doet ie het ook wel ns *adriaan* En wie is er vandaag jarig? *bas* ik zal het even voorlezen *adriaan* doe dat *bas* nee dat doe ik niet, zon naam kan ik toch niet zeggen en blabla ) Hier zegt hij: *Reuzekneudeu Reusneudeu Fleudeu Oh* En anders is het Bassie die een briefje vind onder de ruitenwisser van hun vrachtwagen in de eerste aflevering van de Geheimzinnige Opdracht Hier zegt hij: *Kreuzenefreudel Dreudefleu Du Oh* Alleen deze laatste is dus het goeie antwoord, wat mij betreft ben jij aan de beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost ja dat jij altijd alle teksten die je hoort letterlijk onthoud Next: "Wieeeeh!" (as in 'Elmo kan vlieeeeeeeeeeeegen' ) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost ja dat jij altijd alle teksten die je hoort letterlijk onthoud Next: "Wieeeeh!" (as in 'Elmo kan vlieeeeeeeeeeeegen' ) Ernie zegt toch altijd wieeeee... Elmo maar 1x Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost [..]Ernie zegt toch altijd wieeeee... Elmo maar 1x hehe wat jij wil er is iig een B&A figuur die dat ook zegt Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 mei 2005 gepost Share 13 mei 2005 gepost [..]hehe wat jij wil er is iig een B&A figuur die dat ook zegt Bassie in de schatkaart als hij met die poppetjes speelt? Aflevering 1 is dat... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 13 mei 2005 gepost Share 13 mei 2005 gepost hmmmz als ie dat echt zegt... ik bedoelde toch echt meer Adriaan die het ergens zegt alsof ie wil vliegen Maar als Bassie dat daar ook zegt, verklap k de scene wel en is de volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 13 mei 2005 gepost Share 13 mei 2005 gepost ok, waveje ontvangen van Twice, kan um wegens technische redenen nu niet afspelen, maar ik geloof meneer wel. De wieeeeeeeeeeh die ik bedoelde was ook in de Diamant, als B&A bij de wagen van de boeven aankomen om daar met de zendapparatuur te gaan spelen. Als Adriaan aan komt vliegen maakt hij een erg grappig wieeeeeh geluid Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 14 mei 2005 gepost Auteur Share 14 mei 2005 gepost Oke dan is de volgende dus voor jou Twice! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 mei 2005 gepost Share 14 mei 2005 gepost Oke dan is de volgende dus voor jou Twice! Dat snap ik zelf ook wel Next: Start de auto Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 mei 2005 gepost Share 18 mei 2005 gepost [..]Dat snap ik zelf ook wel Next: Start de auto De baron in de serie, het geheim v.d. schatkaart? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 mei 2005 gepost Share 18 mei 2005 gepost [..]De baron in de serie, het geheim v.d. schatkaart? Klopt, maar de scene moet er ook bij Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 mei 2005 gepost Share 18 mei 2005 gepost oke, jij je zin! http://members.lycos.nl/pvbena/forum/start_de_auto.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 mei 2005 gepost Share 19 mei 2005 gepost oke, jij je zin! http://members.lycos.nl/pvbena/forum/start_de_auto.jpg Dat die quote van de baron uit de schatkaart was had denk ik elk willekeurig forumlid hier kunnen zeggen Als je zei: na het liedje lachen, lachen, lachen was het ook goed geweest hoor, maar die ook natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 19 mei 2005 gepost Share 19 mei 2005 gepost oke, hierbij de volgende! maar deze keer lukt het ik wil de serie, scene, en persoon weten Goodluck! Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 19 mei 2005 gepost Share 19 mei 2005 gepost oke, hierbij de volgende!maar deze keer lukt het ik wil de serie, scene, en persoon weten Goodluck! In de verdwenen kroon zegt Adriaan dat tegen de Adjudant als ze praten over hoe ze de boeven moeten vangen. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 19 mei 2005 gepost Share 19 mei 2005 gepost [..]In de verdwenen kroon zegt Adriaan dat tegen de Adjudant als ze praten over hoe ze de boeven moeten vangen. Top!... Volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 28 mei 2005 gepost Share 28 mei 2005 gepost Sorry dat het lang geduurd heeft, maar is dan de nieuw opgave: "Ik heb niets gestuurd" Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 mei 2005 gepost Share 28 mei 2005 gepost Sorry dat het lang geduurd heeft, maar is dan de nieuw opgave:"Ik heb niets gestuurd" Krijg je gelijk SNEL het antwoord: Professor Chagerijn als Joris hem vertelt dat hij is ontsnapt omdat Archibald hem de sleutel heeft opgestuurd. Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 28 mei 2005 gepost Share 28 mei 2005 gepost Helemaal goed de volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 1 juni 2005 gepost Share 1 juni 2005 gepost [..]Krijg je gelijk SNEL het antwoord: Professor Chagerijn als Joris hem vertelt dat hij is ontsnapt omdat Archibald hem de sleutel heeft opgestuurd. Dan mag je ook gelijk SNEL een nieuwe opdracht verzinnen. Ik begin ongeduldig te worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 juni 2005 gepost Share 1 juni 2005 gepost Dan mag je ook gelijk SNEL een nieuwe opdracht verzinnen. Ik begin ongeduldig te worden. Oh! Ik heb de hele bevestiging nooit gelezen, nou bij deze dan. *Heb ik en hij doet het goed* Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 1 juni 2005 gepost Share 1 juni 2005 gepost [..]Oh! Ik heb de hele bevestiging nooit gelezen, nou bij deze dan. *Heb ik en hij doet het goed* B100 in Europa die aan de baron in de 1e aflevering zijn telefoon laat zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 juni 2005 gepost Share 1 juni 2005 gepost B100 in Europa die aan de baron in de 1e aflevering zijn telefoon laat zien. Correct! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 1 juni 2005 gepost Share 1 juni 2005 gepost [..]Correct! Ok, volgende: *Hé, hé, hé! Wat doe je nou?* Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 juni 2005 gepost Share 1 juni 2005 gepost *Hé, hé, hé! Wat doe je nou?* Uitroep van Adriaan als Bassie de niet-ontplofte bombardeer-boem van Harry in de bosjes gooit op het parkeerterrein bij de MGM studio's? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 juni 2005 gepost Share 22 juni 2005 gepost *KEIHARDE TRAP OMHOOG* Weet niemand mijn opgave? Het antwoord van Antonio is fout. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 22 juni 2005 gepost Auteur Share 22 juni 2005 gepost Geef anders een tip... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 juni 2005 gepost Share 22 juni 2005 gepost Geef anders een tip... Ok bij deze dan. Het komt uit een shorty en wordt echt precies zo gezegd als dat ik het schreef. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 22 juni 2005 gepost Auteur Share 22 juni 2005 gepost Misschien Bassie bij die bloemenvelden? Als die die kerels de bloempies ziet knippen? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 juni 2005 gepost Share 22 juni 2005 gepost Misschien Bassie bij die bloemenvelden?Als die die kerels de bloempies ziet knippen? Nope, dat is m niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 juni 2005 gepost Share 22 juni 2005 gepost hehe zijn meerdere shorties van dat kaliber "Wat doe jij nou?" "Bassie dat gaat toch niet?" enzo Zoooo mooi "ja joh dat gaat gemakkelijk, hier moet je kijken" Maar geen idee waar jouwne vandaan komt... Gokje: Stereoijs edit: dus als Bassie ijspapiertjes op de grond gooit Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 juni 2005 gepost Share 22 juni 2005 gepost hehe zijn meerdere shorties van dat kaliber "Wat doe jij nou?" "Bassie dat gaat toch niet?" enzo Zoooo mooi "ja joh dat gaat gemakkelijk, hier moet je kijken" Maar geen idee waar jouwne vandaan komt... Gokje: Stereoijs edit: dus als Bassie ijspapiertjes op de grond gooit Jup, dat is m Volgende voor jou Cold Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Cold, heb je al een nieuwe opgave? het is zo stil hier Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost Cold, heb je al een nieuwe opgave? het is zo stil hier wazeggie? Oh wacht dat is dan ook gewoon de volgende opgave Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost [..]wazeggie? Oh wacht dat is dan ook gewoon de volgende opgave Whaha... Nou ja, dan maar een orgineel antwoord d'r op: Als Bassie de boeven nadoet bij de ontknoping van de Verdwenen Kroon. Toch...??? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost [..]Whaha... Nou ja, dan maar een orgineel antwoord d'r op: Als Bassie de boeven nadoet bij de ontknoping van de Verdwenen Kroon. Toch...??? hehe ja Bassie kan goed B2 immiteren Antwoord is dus helemaal goed Volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost [..]hehe ja Bassie kan goed B2 immiteren Antwoord is dus helemaal goed Volgende voor jou Oke, een makkelijke dan maar: "10 gulden, niet duur" Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost Uit de scene: Als Bassie en Adriaan van de rommelmarkt komen en de auto gaan inladen. Uit de serie: Het geheim van de schatkaart Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost Uit de scene: Als Bassie en Adriaan van de rommelmarkt komen en de auto gaan inladen. Uit de serie: Het geheim van de schatkaart Klopt! Volgende voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten