ajbouwhuis 6 april 2005 gepost 6 april 2005 gepost is deze al uit? eerst gingen de mensen er steeds over praten dat ie al uit is. Helaas Fabian, De dvd van de verdwenen tros-ster is nog niet op dvd. Waneer de dvd uitkomt geen idee, maar dat kan je dan lezen op de: http://www.adriaan-homepage.nl
Twice 6 april 2005 gepost 6 april 2005 gepost lees hier meer over in het eerste topic {al gesloten} En in het {nog lopende} tweede topic Graag eerst ff lezen
Fabian2 6 april 2005 gepost Auteur 6 april 2005 gepost Tis weer dezelfde als die met een ban ... dt wist ik toch niet...
Twice 6 april 2005 gepost 6 april 2005 gepost Tis weer dezelfde als die met een ban ... dacht ik ook, laat dj dat maar verder uitzoeken met ip checks enzo...
djkoelkast 6 april 2005 gepost 6 april 2005 gepost fabian zei zelf dat hij die berichten niet had geplaatst maar zijn broer was, dus nog 1 kans, anders een IP ban en is het voorgoed over lees de faq en zoek voor je post, ik heb geen zin in 900 berichten van jou in 1 maand zoals op dat mangaforum. slotje
Aanbevolen berichten