Twice 7 mei 2005 gepost Auteur Share 7 mei 2005 gepost Ach ja, kan Heerenveen niet meer boven Feyenoord komen dacht ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Knappe overwinning van Den Bosch op Twente. Benieuwd wat De Graafschap doet bij PSV, mochten ze verliezen dan wordt het voor de Doetinchemmers een duur weekeinde, gezien het feit dat RBC al veilig is en Den Bosch nu gelijk staat met De Graafschap. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost En Ajax kwam makkelijk langs RKC: 4-0. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Mooi kampioensfeest voor PSV BOERUH !!! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Mooi kampioensfeest voor PSV BOERUH !!! Zag er goed uit inderdaad en het is dikverdiend. PSV, dat door bijna niemand serieus werd genomen aan het begin van het seizoen, kan mooi een lange neus trekken naar iedereen. En Feyenoord? achja!....... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]En Feyenoord? achja!....... Trieste vertoning vandaag, overwinning van NEC was verdiend, o.a Denneboom had nog flink wat kansen laten liggen. Benieuwd of ze volgend seizoen iets kunnen laten zien, eerst volgende week tegen PSV geloof ik (binnekort in ieder geval ). Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Mooi kampioensfeest voor PSV BOERUH !!! Zeker weten Ondanks dat ik een Ajax-fan ben, vind ik het meer dan verdiend dat PSV de landskampioen is Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten